Gijs, Lous, Julie und der Wagen
- mobiel70
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
- Contacteer:
Re: Gijs, Lous, Julie und der Wagen
Misschien is zo'n filter zo gek nog niet. Ik heb er geen tussen zitten, niet in de bus en niet in de boot. Op de boot heb ik de pomp wel eens defect gehand. Lastig hoor! Ik wet trouwens niet of die pomp daardoor kapot ging. Overigens: je neemt dus 24 liter water mee. Dat is maar 4 liter minder dan de tank die achter de koelkast van een Helsinki-uitvoering staat. Mooie oplossing zo!
hartelijke groet!
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
Zo een kleine seizoensupdate;
- vers vet
- verse olie
- verse apk
- verse claxon
- vers reserve wiel
- Verse taxatie
- verse kastje
[
nu enkel nog even wat Electra trekken en dan kunnen we van start. Hoe kan je trouwens controleren wat de staat van je accu is? Metname benieuwd naar de HH aangezien ik toch beduidend mindere prestaties heb dan anderen met soortgelijke opstelling. kan aan de bedrading liggen (daarom gaat deze verbeterd) maar toch....
- vers vet
- verse olie
- verse apk
- verse claxon
- vers reserve wiel
- Verse taxatie
- verse kastje
[

nu enkel nog even wat Electra trekken en dan kunnen we van start. Hoe kan je trouwens controleren wat de staat van je accu is? Metname benieuwd naar de HH aangezien ik toch beduidend mindere prestaties heb dan anderen met soortgelijke opstelling. kan aan de bedrading liggen (daarom gaat deze verbeterd) maar toch....
- Tuinkabouter90
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
- Contacteer:
weer helemaal klaar voor verre reizen.
meeste garages of betere accu verkopers hebben wel een tester voor de accu
meeste garages of betere accu verkopers hebben wel een tester voor de accu
- Thijs84
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1971
Lekker gijs.. waar gaat de reis heen?
zij die vielen zijn gevallen
dit jaar maar kort zomervakantie dus er is helaas een streep door 4,5 week Zweden-Noorwegen, wordt bekender terrein zakken lekker een stukje atlantische kust af tot midden Frankrijk en weer terug.
- Lars
- Actief Lid
- Bouwjaar Bus: 1976
Dat is zonde. Wij trekken wel richting het noorden en hadden het tof gevonden elkaar toevallig tegen te komen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
- Thijs84
- Luchtgekoeld
Ook dat is een mooi gebied.. gaat vast goed komen.gijsv schreef:dit jaar maar kort zomervakantie dus er is helaas een streep door 4,5 week Zweden-Noorwegen, wordt bekender terrein zakken lekker een stukje atlantische kust af tot midden Frankrijk en weer terug.
- ardeko
- Gevorderde
- Bouwjaar Bus: 1972
Wat voor accu is de HH en hoe laad je hem op ?gijsv schreef:Zo een kleine seizoensupdate;
- vers vet
- verse olie
- verse apk
- verse claxon
- vers reserve wiel
- Verse taxatie
- verse kastje
[
De spanningsregelaar van onze VW's levert te weinig spanning voor bijvoorbeeld tractie (/ semi tractie / deep cycle) accu's.
- Thijs84
- Luchtgekoeld
Klopt ja.. mijn amg accu heeft een hogere laadspanning nodig. Heb je dit ingesteld op je mttp lader van je zonnepaneel?ardeko schreef:Wat voor accu is de HH en hoe laad je hem op ?gijsv schreef:Zo een kleine seizoensupdate;
- vers vet
- verse olie
- verse apk
- verse claxon
- vers reserve wiel
- Verse taxatie
- verse kastje
[
De spanningsregelaar van onze VW's levert te weinig spanning voor bijvoorbeeld tractie (/ semi tractie / deep cycle) accu's.
Ik heb voor HH en start een grote yellow-top staan. Lader als zonnepaneel staat hierop ingesteld

Ff proefkamperen, nieuwe kast is top, wel nog probleempje met de kraan, ga douche monteren (goed gejat van martijn) en er komt nog een mogelijkheid de tafel buiten de bus te hangen.
Nu eerst ff niks doen
De buiten douche is bijna operationeel, nog 1 koppeling aansluiten

Eventueel bij de splitsing een afsluiter plaatsen

Overweeg ook bij de aanzuigingen een splitsing te maken zodat ik er ook een extern watervat op aan kan sluiten, z’n solar douchezak

Eventueel bij de splitsing een afsluiter plaatsen

Overweeg ook bij de aanzuigingen een splitsing te maken zodat ik er ook een extern watervat op aan kan sluiten, z’n solar douchezak
- Thijs84
- Luchtgekoeld
Heel netjes.. hoeveel liter water draag je mee in je tank? Uit ervaring weet ik dat een power douche waarmee je alles kan soppen ongeveer 4l weer kost. Haha
Gijs, Lous, Julie und der Wagen
https://youtube.com/shorts/DCQ8tDEnO3U?feature=share
Moet nog wel keertje los, zag nog ergens een druppeltje
Moet nog wel keertje los, zag nog ergens een druppeltje