Of een stukje plaat er overheen, op zijn plek gehouden door twee pinnetjes.
Die je weer weg moet halen als je het andere plaatje met stekker wil parkeren.
O wacht......
Of een stukje plaat er overheen, op zijn plek gehouden door twee pinnetjes.
Ik denk dat je dan andere zorgen hebt. Het flesje is nu ingeklemd met een stuk foam ertussen, dus enige beweging is wel mogelijk.
of de koni's iets strakker afstellen zodat ze minder ver doorslaan, in het uiterste geval wil ik je wel van die rotzooi afhelpen
Het is helaas niet op standaard hoogte, ik hoopte met de verstelbare veerplaten het grootste dee van de dropped spindels te kunnen compenseren, maar dat lukt dus niet. Helaas verkeerd laten voorlichten en ik had dus nooit aan dropped spindels moeten beginnen.
De veerweg is het probleem, niet de schokdempers.old brumax schreef: ↑zo aug 05, 2018 14:03 pmof de koni's iets strakker afstellen zodat ze minder ver doorslaan, in het uiterste geval wil ik je wel van die rotzooi afhelpen
Dat snap ik heb in het verleden vaker kon's onder een auto gehad , als het dubbelwerkende zijn dan kun je ze zwaarder afstellen en daardoor word dan de veerweg korter omdat bij het indrukken al zwaar afgeremd word!EeVeeWee schreef: ↑zo aug 05, 2018 17:42 pmDe veerweg is het probleem, niet de schokdempers.old brumax schreef: ↑zo aug 05, 2018 14:03 pmof de koni's iets strakker afstellen zodat ze minder ver doorslaan, in het uiterste geval wil ik je wel van die rotzooi afhelpen