Taxatie tijdens de voorjaarsmeeting

Data en cruise afspraken voor meetings binnenland
Forumregels
Verzoeke het onderwerp als volgt neer te zetten "van dag - tot dag maand, naam evenement"
Gesloten
Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Taxatie tijdens de voorjaarsmeeting

Bericht door Baphi » zo mei 04, 2014 16:09 pm

Inmiddels heb ik contact gehad met Dennis Rietveld en hij gaat de taxaties wederom uitvoeren.
Zie website voor meer info.

Prijs voor de taxatie zal €100 bedragen en betaling dient contant te geschieden.

Update: Op zaterdag wordt er getaxeerd

Om een goede taxatie te kunnen uitvoeren, vraagt Dennis de gegadigden om vooraf goede foto’s te maken van exterieur, interieur en motorruimte.
Waarom vooraf: op een meeting staan bussen meestal in "kampeer-modus" (gekoppeld aan een bustent, kampeerspullen en andere "rommel" in het interieur), waardoor een goede taxatie lastig uit te voeren is.

Heb je verder nog documentatie die er toe doet bij taxatie (motornummer, uitvoering, aankoopbewijs, instructieboekjes, etc) neem deze dan ook mee!

Na bevestiging van je inschrijving (als je dus op de lijst gezet bent) mogen deze foto's gemaild worden naar info@rietveldtaxaties.nl o.v.v. "VCT2 taxatie kenteken".

Zie hiervoor mijn voorbeeldfoto's:

Linksvoor:
Afbeelding

Rechtsvoor:
Afbeelding

Linksachter:
Afbeelding

Rechtsachter:
Afbeelding

Interieur voor:
Afbeelding

Interieur achter:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motorruimte:
Afbeelding

Afbeelding

Motornummer (bv bij "matching numbers")
Afbeelding

Inschrijven kan door mij een PB of mail (panoATvct2.com) te sturen. Dan zet ik je hier op de lijst.

Geïnteresseerden:
1. Baphi (Bas Kleingeld)
2. Wim Ensink
3. Ralph (Ralph van Slooten)
4. guidddo (Guido Schenk)
5. briebelbus (Marcel)
6. laflauwurhman (Dennis)
7.
8.
9.
10.
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

Gesloten