Wat doe je en waarom ? 2.0
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Vandaag een nieuwe (voor mij nieuw dan, komt uit 1970) auto bekeken....viel heel erg mee. Wie weet. Even met de vrouw overleggen.
Take the planet and make it spin your way
- MACHINE
- Gevorderde
- Berichten: 821
- Lid geworden op: do jun 18, 2009 9:31 am
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
ja die is lekker, wat voor auto ?
vwt2a/b 72 Westy | https://www.facebook.com/vriendenclubT2
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Jaguar XJ serie 1. Met 4.2 liter, 6 cilinder motor! Vroem!
Take the planet and make it spin your way
- mobiel70
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3401
- Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Vroem is ieder jaar in Joure!
hartelijke groet!
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
- houtstoker
- Gevorderde
- Berichten: 762
- Lid geworden op: ma sep 15, 2008 19:48 pm
- Locatie: Maasbree, Limburg
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
banden van de aanhanger oppompen om straks een (zware) ster op te halen)
Greetz Ad
MB L508DG
https://www.facebook.com/Houtstoker
Mijn website: http://transporter-techniek.nl/ombouw-naar-tdi.html
MB L508DG
https://www.facebook.com/Houtstoker
Mijn website: http://transporter-techniek.nl/ombouw-naar-tdi.html
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Wilfred schreef:Vandaag een nieuwe (voor mij nieuw dan, komt uit 1970) auto bekeken....viel heel erg mee. Wie weet. Even met de vrouw overleggen.
Whoppa, morgen de autotrailer achter de Dodge, en ik heb er weer een auto bij!
Deze stond er ook nog trouwens:
Take the planet and make it spin your way
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
ibood hunt zoveel mogenlijk negeren
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10983
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Wilfred schreef:Jaguar XJ serie 1. Met 4.2 liter, 6 cilinder motor! Vroem!
rijdt heerlijk. maar succes met het onderhoud.
4 deurs of 2 deurs? leren bekleding op het dak?
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
4 deurs, en nee geen leer op het dak. Staal.
Wat is dat toch met mensen die zich druk maken om het onderhoud van andermans auto??? (no offense hoor, maar dat is echt de standaard reactie die ik krijg wanneer ik een andere oldtimer koop)
Wat is dat toch met mensen die zich druk maken om het onderhoud van andermans auto??? (no offense hoor, maar dat is echt de standaard reactie die ik krijg wanneer ik een andere oldtimer koop)
Take the planet and make it spin your way
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10983
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
ik heb een tijd in een xj6 coupe gereden
zoiets staal met leer erover
echt een fijne auto maar een drama met elecktra.. vandaar mijn opmerking.
zoiets staal met leer erover
echt een fijne auto maar een drama met elecktra.. vandaar mijn opmerking.
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
- mobiel70
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3401
- Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
- Contacteer:
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
@fahtal: probeer een Italiaan! Succes verzekerd! (die hebben een hele mooie bos spaghetti, bijgenaamd "kabelboom").
hartelijke groet!
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
Johan.
Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3155
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Jah, ik weet ook wel dat er meer en minder problematische auto's zijn. Ik had een DS, dat is ook typisch een onderhoudsgevoelige kar. En nu de Jaguar. Maar ik bedoel meer: ik kies ervoor. Ik (denk dat ik) weet waar ik aan begin
En anders zijn ze in ieder geval lekker zwaar, dus dan heb je veel oud ijzer
En anders zijn ze in ieder geval lekker zwaar, dus dan heb je veel oud ijzer
Take the planet and make it spin your way
- houtstoker
- Gevorderde
- Berichten: 762
- Lid geworden op: ma sep 15, 2008 19:48 pm
- Locatie: Maasbree, Limburg
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
De ster goed thuis gekregen. Was wel ff lastig. Het rubber was breder als de aanhanger en moest wat bijeen gedrukt worden.
Ook het rijden met de (iets overladen) aanhanger was problematisch. Bij hoge snelheid begon hij te slingeren, dus ben ik maar binnendoor gereden (met 65 km/h naar huis). Aanhanger was ca 200 kg te zwaar.
Zo staat het nu op de oprit te wachten. Sorry voor de donkere foto
De bus (diesel, Om 314) is van 1975, de Volvo (benzine) van 1986
Ook het rijden met de (iets overladen) aanhanger was problematisch. Bij hoge snelheid begon hij te slingeren, dus ben ik maar binnendoor gereden (met 65 km/h naar huis). Aanhanger was ca 200 kg te zwaar.
Zo staat het nu op de oprit te wachten. Sorry voor de donkere foto
De bus (diesel, Om 314) is van 1975, de Volvo (benzine) van 1986
Greetz Ad
MB L508DG
https://www.facebook.com/Houtstoker
Mijn website: http://transporter-techniek.nl/ombouw-naar-tdi.html
MB L508DG
https://www.facebook.com/Houtstoker
Mijn website: http://transporter-techniek.nl/ombouw-naar-tdi.html
- freddeblok
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3476
- Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Purmerend
Re: Wat doe je en waarom ? 2.0
Kriksteunen lassen en site step monteren.
Fred
Fred
Op naar een lang en heet bus seizoen.