Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » di jan 17, 2012 17:34 pm
Wilfred schreef:On topic, leuk om te horen dat er weer gewerkt wordt.
en om te bewijzen dat er echt gewerkt is hier een fotootje:
vanavond de blokkenbouwer bellen en vragen wanneer die komt om de boel op te bouwen!!!
ook de (oude) monteur die helpt om alles weer tiptop te krijgen vroeg al wanneer we verder gingen!
geen gezeik, in de oliewijk
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » di jan 24, 2012 15:41 pm
vandaag voor de verandering eens een accu ingezet en aangesloten...........helaas niks maar dan niks gebeurde. ook dat wordt nog een gigantische klus!!
geen gezeik, in de oliewijk
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » ma jan 30, 2012 17:15 pm
eerste kiekje van het nieuwe blok... verwacht hem één deze dagen thuis..
geen gezeik, in de oliewijk
-
Hakkinen
- Gevorderde
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr mar 19, 2010 15:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berg a/d Maas
-
Contacteer:
Bericht
door Hakkinen » wo feb 01, 2012 19:53 pm
Ziet er goed uit!
To Finish First, You First Have To Finish!
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » vr feb 10, 2012 19:09 pm
mannen, de buis waar de kabelboom door naar achteren loopt is goed verrot. is hier een vervanging voor te krijgen of hoeft hij niet persé door een buis?
ik heb al bij verschillende leveranciers gekeken, maar kan niks vinden!
hoe hebben jullie het opgelost?
*****edit***** oplossing gevonden:
viewtopic.php?f=28&t=5991
geen gezeik, in de oliewijk
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » vr feb 17, 2012 20:58 pm
na een paar dagen onder de bus te hebben gelegen (foto's komen nog) had ik zin om wat anders te doen! gewapend met CIF en schuursponsje ben ik de hemel te lijf gegaan! resultaat van:
naar:
ik wil het nog een keer doen en dan moet het voldoende zijn. tot nu toe geslaagd!!
geen gezeik, in de oliewijk
-
Baphi
- Luchtgekoeld
- Berichten: 7468
- Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: heb ik ja!
Bericht
door Baphi » vr feb 17, 2012 21:11 pm
Zow, da's een verbetering!! En nu op de bank met lamme armen?
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » vr feb 17, 2012 21:14 pm
en pijn in de hurken van het half opgevouwen zitten!!!
geen gezeik, in de oliewijk
-
Baphi
- Luchtgekoeld
- Berichten: 7468
- Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: heb ik ja!
Bericht
door Baphi » vr feb 17, 2012 21:15 pm
Tijd voor een bankhang biertje dan!
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » vr feb 17, 2012 21:18 pm
Baphi schreef:Tijd voor een bankhang biertje dan!
ik heb net mijn laatste thaise CHANG op!! heerlijk!
geen gezeik, in de oliewijk
-
Grawo75
- Actief Lid
- Berichten: 407
- Lid geworden op: di jul 14, 2009 7:14 am
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Stuttgart
Bericht
door Grawo75 » za feb 18, 2012 0:08 am
CHANG!? Lekker, vooral als je het drinkt in het land waar het vandaan komt!
Goed bezig met je bus, bij mij begint het ook weer te kriebelen!
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » za mar 03, 2012 17:04 pm
vandaag is het blok ook weer thuis gekomen!! na wat strubellingen is hij toch aan de praat gekomen!! heerlijk geluidje en wat een lekker gevoel! komende week gaat hij mooi weer terug waar hij hoort....in de bus! er komt schot in de zaak. als het blok er definitief in gaat, zullen er nog wat kleine veranderingen aan te pas komen. zoals een andere verdelerkap, andere uitlaat. ook zullen de draden die zichtbaar zijn enigzins uit het zicht verdwijnen. bobine moet nog netjes vastgezet worden. oja, het is een 1600 met een iets andere nokkenas. als ik het goed heb een eagle 110. hij zal dus iets meer vermogen (koppel?) hebben. komende week (dinsdag/woensdag) gaan we beginnen met het inbouwen. ik zie een klein maar dan ook heel klein lichtje aan het eind van de tunnel...
tip: vergeet niet een oliedrukschakelaar in je blok te draaien...dat geeft zo'n troep bij het start/lopen van het blok.. vraag me niet hoe ik dat weet...
geen gezeik, in de oliewijk
-
Tee
- Gevorderde
- Berichten: 542
- Lid geworden op: zo jul 26, 2009 22:29 pm
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Leiderdorp
Bericht
door Tee » za mar 03, 2012 18:27 pm
mooi hoor, goed bezig en hoop dat je 1000enden km rij plezier me hebt,
Arguing on the internet is like winning the special olympics. Even if you win, you are still retarded
1972 T2 A/B, 1600 AS op LPG
1973 Kever
1965 constructam condor 4
100% EireCooled
-
Pat
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
-
Contacteer:
Bericht
door Pat » ma mar 05, 2012 23:10 pm
Tee schreef:mooi hoor, goed bezig en hoop dat je 1000enden km rij plezier me hebt,
dank je! komende woensdag wordt hij ingebouwd. vandaag nog even in kortenhoef (ik moest in de buurt zijn) een paar onderdelen gescoord. druklager en een startmotorbusje, deze wilde ik toch even vernieuwd hebben!
geen gezeik, in de oliewijk
-
AppleCase
- Actief Lid
- Berichten: 489
- Lid geworden op: wo apr 27, 2011 21:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heerde (Hoorn om precies te zijn)
Bericht
door AppleCase » di mar 06, 2012 10:27 am
Pat schreef:tip: vergeet niet een oliedrukschakelaar in je blok te draaien...dat geeft zo'n troep bij het start/lopen van het blok.. vraag me niet hoe ik dat weet...
Zullen we niet doen
Maar vermogen is echt iets anders dan koppel, vooral dat laatste is belangrijk bij onze bussen!