Max schreef:Gisteren braaf een begin geprobeerd te maken met Mac.
Zet de slijptol aan en ............................... poef, alles uit, geen licht en geen geluid (dus slijptol ook niets).
Nu gebeurd dat wel vaker hier in huis dus ik ga naar de meterkast (wat op zich ook weer een hele onderneming is) en zet de spanning er weer op.
Tot zover geen probleem.
Kom weer op het pd en zet de slijpmachine aan.............2cm en .....poef.
Dus weer de dagtocht naar de meterkast en ja hoor de zekering lag er weer uit.
Terug in de garage eerst de slijpmachine maar eens open gemaakt en doorgemeten. HELEMAAL NIETS MEE AAN DE HAND!!!!!!!
Nog even uitgeprobeerd op een stopcontact in huis (geeft leuk effect, gelijk twee honden die niet weten waar ze het zoeken moeten, sorry jongens

).
Helemaal geen probleem.
Ga dus weer naar de garage en neem dan maar een ander stopkontact.
Nu ging dat een stuk beter, sterker nog 100% meer dan de vorige poging (dus 4 cm).
Waardeloos
Inmiddels toch een stief kwartier verder (zeg 2 uren) en flink de pest in.
Vervolgens alle maar dan ook alle verbruikers van de groep gehaald en opnieuw proberen.................
Wederom een cm of 2 en ....poef, om moe van te worden.
Nogmaals de reis rond de wereld naar de meterkast en terug (en alles binnen 80 dagen) om bij aankomst in de garage te ontdekken dat ik zo slim ben geweest de slijpmachine te zijn vergeten uit te zetten
Gevolg schade aan van alles en nogwat

, was nog net op tijd om te zien hoe de slijpschijf zichzelf bevrijde

van dat bewegingbeperkende draadje (naar het stopkontact) dus weer....poef.
Uiteindelijk maar voor de laatste keer naar de meterkast gestrompeld, op mijn laatste krachten en de slijpmachine met een mooie boog een definitieve stallingsplaats te geven (onderin de grijze bak).
Moraal van dit verhaal; klussen aan bussen is vermoeiend en geeft je voldoende beweging voor een week.