Max zonder bus.
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10981
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Re: Mac van Max
wat wil je meten dan? voorlopig wordt dat blokje van jou niet warm
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: Mac van Max
Franky's uit bergeijk plaatst daar ook ergens zijn sensor
afspraak maken en je kunt erop wachten daar
das natuurlijk wel een stukkie van huis voor jou
heb iets gehoord over conische gaten die daarvoor nodig zouden zijn
ff goed informeren lijkt dus nuttig.
afspraak maken en je kunt erop wachten daar
das natuurlijk wel een stukkie van huis voor jou
heb iets gehoord over conische gaten die daarvoor nodig zouden zijn
ff goed informeren lijkt dus nuttig.
KEEP CALM and spend all your money on an old VW
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: Mac van Max
fahtal schreef:wat wil je meten dan? voorlopig wordt dat blokje van jou niet warm
een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze wel eens
met al die voor bereiding hier blijft er straks bijna geen werk meer over
KEEP CALM and spend all your money on an old VW
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10981
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Re: Mac van Max
hihihi nou ja uit eindelijk moet die de schuur op ruimen. das toch nog best een bult werk geloof ik;)
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
Re: Mac van Max
Wegens omstandigheden ben ik voorlopig even of-line
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: Mac van Max
hoop voor je dat je nu aan je schuuropruiming/busresto bent begonnen en dat dat de reden van absentie is?
KEEP CALM and spend all your money on an old VW
Re: Mac van Max
ko de fries schreef:hopenlijk niets enstigs ?
groeten ko
Niet met mij maar ernstig genoeg om mijn tijd erg te beperken.
@ Mireille, zou willen dat dat zo was
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Re: Mac van Max
Zo, nu maar eens kijken wat ik met al die vrije ruimte ga doen.
De Albas is weg, Han blij (zie Shadowman's topic).
Morgen mijn miniweekend (1 dag vrij) en naar ik hoor prachtig weer.
De Albas is weg, Han blij (zie Shadowman's topic).
Morgen mijn miniweekend (1 dag vrij) en naar ik hoor prachtig weer.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
Re: Mac van Max
If it ain,t broken,don,t try to fix it
Re: Mac van Max
ko de fries schreef:http://www.vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=10127
past toch wel op de open plek
grtz ko
Passen, ja
Willen, ja
centjes, nee
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Re: Mac van Max
Gisteren braaf een begin geprobeerd te maken met Mac.
Zet de slijptol aan en ............................... poef, alles uit, geen licht en geen geluid (dus slijptol ook niets).
Nu gebeurd dat wel vaker hier in huis dus ik ga naar de meterkast (wat op zich ook weer een hele onderneming is) en zet de spanning er weer op.
Tot zover geen probleem.
Kom weer op het pd en zet de slijpmachine aan.............2cm en .....poef.
Dus weer de dagtocht naar de meterkast en ja hoor de zekering lag er weer uit.
Terug in de garage eerst de slijpmachine maar eens open gemaakt en doorgemeten. HELEMAAL NIETS MEE AAN DE HAND!!!!!!!
Nog even uitgeprobeerd op een stopcontact in huis (geeft leuk effect, gelijk twee honden die niet weten waar ze het zoeken moeten, sorry jongens ).
Helemaal geen probleem.
Ga dus weer naar de garage en neem dan maar een ander stopkontact.
Nu ging dat een stuk beter, sterker nog 100% meer dan de vorige poging (dus 4 cm).
Waardeloos
Inmiddels toch een stief kwartier verder (zeg 2 uren) en flink de pest in.
Vervolgens alle maar dan ook alle verbruikers van de groep gehaald en opnieuw proberen.................
Wederom een cm of 2 en ....poef, om moe van te worden.
Nogmaals de reis rond de wereld naar de meterkast en terug (en alles binnen 80 dagen) om bij aankomst in de garage te ontdekken dat ik zo slim ben geweest de slijpmachine te zijn vergeten uit te zetten
Gevolg schade aan van alles en nogwat , was nog net op tijd om te zien hoe de slijpschijf zichzelf bevrijde van dat bewegingbeperkende draadje (naar het stopkontact) dus weer....poef.
Uiteindelijk maar voor de laatste keer naar de meterkast gestrompeld, op mijn laatste krachten en de slijpmachine met een mooie boog een definitieve stallingsplaats te geven (onderin de grijze bak).
Moraal van dit verhaal; klussen aan bussen is vermoeiend en geeft je voldoende beweging voor een week.
Zet de slijptol aan en ............................... poef, alles uit, geen licht en geen geluid (dus slijptol ook niets).
Nu gebeurd dat wel vaker hier in huis dus ik ga naar de meterkast (wat op zich ook weer een hele onderneming is) en zet de spanning er weer op.
Tot zover geen probleem.
Kom weer op het pd en zet de slijpmachine aan.............2cm en .....poef.
Dus weer de dagtocht naar de meterkast en ja hoor de zekering lag er weer uit.
Terug in de garage eerst de slijpmachine maar eens open gemaakt en doorgemeten. HELEMAAL NIETS MEE AAN DE HAND!!!!!!!
Nog even uitgeprobeerd op een stopcontact in huis (geeft leuk effect, gelijk twee honden die niet weten waar ze het zoeken moeten, sorry jongens ).
Helemaal geen probleem.
Ga dus weer naar de garage en neem dan maar een ander stopkontact.
Nu ging dat een stuk beter, sterker nog 100% meer dan de vorige poging (dus 4 cm).
Waardeloos
Inmiddels toch een stief kwartier verder (zeg 2 uren) en flink de pest in.
Vervolgens alle maar dan ook alle verbruikers van de groep gehaald en opnieuw proberen.................
Wederom een cm of 2 en ....poef, om moe van te worden.
Nogmaals de reis rond de wereld naar de meterkast en terug (en alles binnen 80 dagen) om bij aankomst in de garage te ontdekken dat ik zo slim ben geweest de slijpmachine te zijn vergeten uit te zetten
Gevolg schade aan van alles en nogwat , was nog net op tijd om te zien hoe de slijpschijf zichzelf bevrijde van dat bewegingbeperkende draadje (naar het stopkontact) dus weer....poef.
Uiteindelijk maar voor de laatste keer naar de meterkast gestrompeld, op mijn laatste krachten en de slijpmachine met een mooie boog een definitieve stallingsplaats te geven (onderin de grijze bak).
Moraal van dit verhaal; klussen aan bussen is vermoeiend en geeft je voldoende beweging voor een week.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
- Gliset
- Moderator
- Berichten: 2389
- Lid geworden op: vr jun 16, 2006 9:13 am
- Bouwjaar Bus: 1979
- Locatie: Meppel
Re: Mac van Max
Max schreef:Moraal van dit verhaal; klussen aan bussen is vermoeiend en geeft je voldoende beweging voor een week.
Wel als je stoppenkast ver van je werkplek is in ieder geval... Kreeg wel een beetje het gevoel dat dit verhaal hier goed past...
Ben benieuwd hoe het verder gaat!
'79 VW T2 Berlin
- Robert Panobus
- Gevorderde
- Berichten: 506
- Lid geworden op: do mei 03, 2007 10:59 am
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Breda
Re: Mac van Max
Kl*te!!
Je komt in ieder geval in aanmerking voor het record "zo veel mogelijk en zo passend mogelijk emoticons plaatsen". Pleister op de wonden??
Je komt in ieder geval in aanmerking voor het record "zo veel mogelijk en zo passend mogelijk emoticons plaatsen". Pleister op de wonden??
Er zijn twee soorten mensen op de wereld, mensen die hun zinnen afmaken en mensen di......
Re: Mac van Max
Tja, het stuk nog even teruglezend zou het inderdaad een mop kunnen zijn maar in mijn geval dus (helaas) echt gebeurd.
En qua smileys, gewoon tijdens het typen je gevoel vertalen in een smiley en de rest komt vanzelf
En qua smileys, gewoon tijdens het typen je gevoel vertalen in een smiley en de rest komt vanzelf
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.