en wat moet je dan met een T2A/B ??Erwin schreef:Okay, Ik kan begrijpen dat T1 & T2 bezitters geen binding hebben met T3's t/m T5, hoewel de eerste T3 natuurlijk ook luchtgekoeld waren.Max schreef:Die va de busclub is min of meer doodgebloed. T1 jongens zitten bij het T1 forum, T2 zit hier, T3 zit op teedrie en T4 en T5 zitten op T4ever.Erwin schreef: Hoe zal dat dan dadelijk gaan lopen als er nog een forum met chatbox bij komt?.......................... grinzzzzzzzzz
Maar dat T1 en T2 mensen zich opsplitsen is wel wat vreemd ja, we zijn tenslotten "Aircooled Addicts" Nog even en je krijgt hier A & B mensen.
Enfin, het zal wel inherent zijn aan het mensdom. .................... of toch hokjesgeest?
Max zonder bus.
Niagara blau past bij jou!
Zodra mensen zich een T1 hebben aangeschaft, voelen ze zich "uniek" ( ), en willen ze absoluutErwin schreef:
Maar dat T1 en T2 mensen zich opsplitsen is wel wat vreemd ja, we zijn tenslotten "Aircooled Addicts"
niet meer met een T2 (of erger, T3, T4 en T5) geconfronteerd worden. Is niet uniek voor de bussen
hoor, want ook bij de kevers zie je dit .. mensen met een 02/03 hebben weer niks met een ovaal,
om over de cabrio (02/03) rijders maar helemaal te zwijgen. Je voorkomt het niet .. lekker zo laten ..
zodra je gaat proberen om weer één grote familie te worden, gaat het geheid mis.
Helemaal mee eens, ik vind veel busmateriaal wel leuk om te bekijken maar zou niet anders dan T2a willen bezitten (persoonlijke smaak)Area51 schreef:Zodra mensen zich een T1 hebben aangeschaft, voelen ze zich "uniek" ( ), en willen ze absoluut
niet meer met een T2 (of erger, T3, T4 en T5) geconfronteerd worden. Is niet uniek voor de bussen
hoor, want ook bij de kevers zie je dit .. mensen met een 02/03 hebben weer niks met een ovaal,
om over de cabrio (02/03) rijders maar helemaal te zwijgen. Je voorkomt het niet .. lekker zo laten ..
zodra je gaat proberen om weer één grote familie te worden, gaat het geheid mis.
Al is T3 niet mijn ding, (vroege)T4 daarintegen weer wel (ook wat jaartjes in rondgetourd) T1? leuk maar daar blijft het dan ook bij.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Vandaag maar weer eens begonne aan de startproblemen van de Dormo.
Ga het oplossen door een extra relais te plaatsen (8,50 bij de Bosch) maar eerst even het contact vervangen.
De ANWB had al aangegeven dat hoogstwaarschijnlijk het contactschakelaartje stuk was.
(zat nog in de ontkennende fase omdat dan de hele zooi bij een T2a uit elkaar mag)
Half uurtje later toch nog alles gedemonteerd. (inderdaad de schakelaar is gescheurd en maakt nu net geen startcontact )
Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Ga het oplossen door een extra relais te plaatsen (8,50 bij de Bosch) maar eerst even het contact vervangen.
De ANWB had al aangegeven dat hoogstwaarschijnlijk het contactschakelaartje stuk was.
(zat nog in de ontkennende fase omdat dan de hele zooi bij een T2a uit elkaar mag)
Half uurtje later toch nog alles gedemonteerd. (inderdaad de schakelaar is gescheurd en maakt nu net geen startcontact )
Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
moest het dikgedrukte niet monteren zijn????Died schreef:Het demonteren lukt de meeste mensen wel. Maar dan weer demonteren...Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Mooie avatar Max!!
you know you're a bus driver when you pass a junk yard and wonder if they have the parts you need.