type 4 motor
Forumregels
Het is alleen mogelijk om in de schatkamer te lezen.
Mocht je een artikel hebben dat in de schatkamer thuis hoort, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom.
Dit artikel kun je aan een van de mods sturen via PB.
Klik voor de Mods
Er zal nog het eea aan topics verplaatst worden.
Het is alleen mogelijk om in de schatkamer te lezen.
Mocht je een artikel hebben dat in de schatkamer thuis hoort, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom.
Dit artikel kun je aan een van de mods sturen via PB.
Klik voor de Mods
Er zal nog het eea aan topics verplaatst worden.
- wouthwortel
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4094
- Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
- Locatie: overbetuwe
type 4 motor
Een beetje huiverig om voor het eerst een type 4 c.q. platte motor uit elkaar te halen
Hier is een link naar iemand die werkelijk iedere bout,moer en schroef gefotografeerd heeft en bovendien (in het engels) duidelijke aanwijzingen geeft!
Misschien kan Remco een permanente link hier naar toe maken, het is n.l. van een ongekende topkwaliteit!
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/Menu87.html
Wouth
Hier is een link naar iemand die werkelijk iedere bout,moer en schroef gefotografeerd heeft en bovendien (in het engels) duidelijke aanwijzingen geeft!
Misschien kan Remco een permanente link hier naar toe maken, het is n.l. van een ongekende topkwaliteit!
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/Menu87.html
Wouth
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
details!!!
idd erg gedetailleerd
heeft deze man tijd over?
een slecht huwelijk?
of is zijn liefde voor VW gewoon erg groot en wil hij
dit met de rest van de wereld delen?
Hoe dan ook,
een mooie link.
Heb hem zelf niet nodig,
maar erg interessant allemaal.
heeft deze man tijd over?
een slecht huwelijk?
of is zijn liefde voor VW gewoon erg groot en wil hij
dit met de rest van de wereld delen?
Hoe dan ook,
een mooie link.
Heb hem zelf niet nodig,
maar erg interessant allemaal.
Re: type 4 motor
L.S.
Ik heb site bekeken. Je/ julie spreken hier over een type 4 c.q. platte motor. Volgens Sjef van VW ClassicVWresto zou ik ook een type 4 motor hebben. Wanneer is het typisch een type 4 motor, want de plaatjes op de foto komen niet overeen met mijn motor.
Graag je reactie, als je een foto wilt van mijn motor (ingebouwd) dan kan ik die uiteraard toezenden.
M.v.g
Peter Zorge uit Schoonhoven
Ik heb site bekeken. Je/ julie spreken hier over een type 4 c.q. platte motor. Volgens Sjef van VW ClassicVWresto zou ik ook een type 4 motor hebben. Wanneer is het typisch een type 4 motor, want de plaatjes op de foto komen niet overeen met mijn motor.
Graag je reactie, als je een foto wilt van mijn motor (ingebouwd) dan kan ik die uiteraard toezenden.
M.v.g
Peter Zorge uit Schoonhoven
hmm hebben jullie ook iets over 412 type4 blokken?
Ik denk dat er 1 in me bus ligt.,.
oliepeilstok naar boven en 2x standaard 40mm solexen op laag spruitstuk...
zit aardig wat power in..
-- hmm dit is hem precies..
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/P ... um100.html
kachel potten hetzelfde zonder kachel aansluiting.. en die carbs / filter.. slanggen ..etc hezelfde..
Om me onsteking zit zo een rond beschermkapje heen..
Ik denk dat er 1 in me bus ligt.,.
oliepeilstok naar boven en 2x standaard 40mm solexen op laag spruitstuk...
zit aardig wat power in..
-- hmm dit is hem precies..
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/P ... um100.html
kachel potten hetzelfde zonder kachel aansluiting.. en die carbs / filter.. slanggen ..etc hezelfde..
Om me onsteking zit zo een rond beschermkapje heen..
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!
- Vlinder
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1095
- Lid geworden op: zo mei 21, 2006 15:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Zwaag
Nee, ik kan je niet helpen, valt buiten boekenplankUdo schreef:hmm hebben jullie ook iets over 412 type4 blokken?
Ik denk dat er 1 in me bus ligt.,.
oliepeilstok naar boven en 2x standaard 40mm solexen op laag spruitstuk...
zit aardig wat power in..
-- hmm dit is hem precies..
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/P ... um100.html
kachel potten hetzelfde zonder kachel aansluiting.. en die carbs / filter.. slanggen ..etc hezelfde..
Om me onsteking zit zo een rond beschermkapje heen..
Happynez .......
hmm er staat KD op me blok.. (carter nummers 877 en 877)
heb 36-40 solex carbs erop zitten..
Bezine pomp zit naast het vliegwiel in de beplating.. is orgineel...
hmm ik ben dr nog steeds niet uit
google levert niet veel op..
heb 36-40 solex carbs erop zitten..
Bezine pomp zit naast het vliegwiel in de beplating.. is orgineel...
hmm ik ben dr nog steeds niet uit
google levert niet veel op..
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6868
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
412 is toch Porsche?? Misschien moet je meer die kant dan de vw-kant op zoeken??Udo schreef:hmm hebben jullie ook iets over 412 type4 blokken?
Ik denk dat er 1 in me bus ligt.,.
oliepeilstok naar boven en 2x standaard 40mm solexen op laag spruitstuk...
zit aardig wat power in..
-- hmm dit is hem precies..
http://homepage.mac.com/ratwell/Type4/P ... um100.html
kachel potten hetzelfde zonder kachel aansluiting.. en die carbs / filter.. slanggen ..etc hezelfde..
Om me onsteking zit zo een rond beschermkapje heen..