Verzamelforum voor alle Sticky's.
Heb je een vraag of probleem, zoek dan eerst eens hier!
Forumregels
Het is alleen mogelijk om in de schatkamer te lezen.
Mocht je een artikel hebben dat in de schatkamer thuis hoort, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom.
Dit artikel kun je aan een van de mods sturen via PB.
Klik voor de Mods
Er zal nog het eea aan topics verplaatst worden.
-
Baphi
- Luchtgekoeld
- Berichten: 7468
- Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: heb ik ja!
Bericht
door Baphi » ma nov 02, 2009 22:45 pm
Thijs84 schreef:Dit is dus alleen nodig als je koppen van voor 1970 hebt. Zo'n lood buis is hetzelfde als loodvervanger. Alleen dit gaat langer mee en zal uiteindelijk dus goedkoper zijn.
22 Mei 2006/Area51 schreef:Alle Volkswagens vanaf 1967 zijn klaargemaakt voor de Amerikaanse markt, en kunnen
daarom zonder problemen op loodvrij rijden. In Amerika is loodhoudende benzine sinds
eind jaren 60/begin jaren 70 al niet meer leverbaar geweest, vandaar.
Vanaf '67 dus...
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)
-
Friso
- Gevorderde
- Berichten: 562
- Lid geworden op: zo jan 11, 2009 7:49 am
- Bouwjaar Bus: 1969
-
Contacteer:
Bericht
door Friso » di nov 03, 2009 6:43 am
dus in mij bus van 69 hoef ik het dus niet meer te doen.
weer een beetje kosten besparing
Ride's:
Vw T2a Deluxe sunroof 1969
Vw Kever 1972
-
MACHINE
- Gevorderde
- Berichten: 821
- Lid geworden op: do jun 18, 2009 9:31 am
- Bouwjaar Bus: 1972
- Locatie: Groningen
-
Contacteer:
Bericht
door MACHINE » di nov 03, 2009 8:04 am
Ik vraag me af, (maar beschik niet over de juiste kennis daarvan ) of je motor het niet gaat gebruiken naar verloop van tijd. Het is tenslotte een klepsmering. Ik vraag me af of je er verstandig aan doet om jaren (30 en meer ) lang loodvervanger er in te gooien en dan ineens daar me te stoppen