IKW Wanroij

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

IKW Wanroij

Bericht door hanhoo » zo jun 16, 2013 16:55 pm

Prachtig weekend gehad. Slechts 1 bui. Niet zo negatief Marcel.

Schitterende locatie ook. Hele andere sfeer dat wel. Je krijgt wel stalpoten, want alles ligt mijlenver uit elkaar. Ik begreep van iemand dat ze voor volgend jaar ergens anders een strip asfalt gaan neerleggen voor de sprint. Want die was erg uit de route vandaan.

Aankomen en de rij was drama. Dat moet volgend jaar zeker beter. Er hebben mensen meer dan 3,5 uur voor de poort gestaan. Wij 2 uur.

Door dat het meer een camping is, verdwijnt wel een beetje het Budel gevoel, maar je krijgt er een hele hoop voor terug. Veel meer rust, minder dwazen die 's avonds laat nog dronken rondrijden etc. Het sanitair werd gewoon doorlopend bijgehouden en er zat altijd iemand om het schoon te houden. Keurig.

En leuk ook nog: er waren ook nog andere mensen op de camping. Die waren gewaarschuwd van te voren en vonden het schitterend.
Laatst gewijzigd door hanhoo op ma jun 17, 2013 9:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

tarzan
Actief Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 21:45 pm

IKW Wanroij

Bericht door tarzan » zo jun 16, 2013 19:55 pm

wij zijn niet geweest, wel wat gemist zien ik hier https://www.youtube.com/watch?v=B-bmUouEgjI
bert

golfclassic
Actief Lid
Berichten: 353
Lid geworden op: za sep 15, 2012 3:44 am
Bouwjaar Bus: 1975

Re: 14 - 16 jun, IKW Wanroij

Bericht door golfclassic » zo jun 16, 2013 22:47 pm

ben ook geweest
het terrein vind ik alvast veel mooier en aangenamer

kwa standjes enzo was het wel een heel stuk minder
daarvoor kwam ik vooral eigelijk
voelde het ook wel in de benen van heen en weer geloop over die camping

deNIELSon
Luchtgekoeld
Berichten: 1061
Lid geworden op: wo sep 08, 2010 20:57 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Den Haag/Scheveningen

Re: 14 - 16 jun, IKW Wanroij

Bericht door deNIELSon » zo jun 16, 2013 23:20 pm

Ben zaterdag "even" op en neer geweest. Heenreis ruim 3 uur over gedaan, mede door het slechte weer en de drukte vanwege Volkel. Door de alternatieve route van de TomTom deze deels kunnen vermijden ( dan blijft zo'n ding toch wel handig).

Was eigenlijk mijn eerste grote meerdaagse meeting, en moet zeggen, dat is goed bevallen.
Airmighty picnic is toch even iets anders en Budel was voor mijn tijd ;-)
In de middag nog even met Los Limbos afgesproken en veel moois bekeken.

Vond het een erg mooie lokatie, maar had wel aardige stalpoten van al het lopen.
Aangezien ik op 1 dag zoveel mogelijk wilde zien. :mrgreen:

Vond de markt wel wat aan de kleine kant, had daar wel iets meer van verwacht.
Volgend jaar zeker weer, maar dan het volledige weekend.

Terugreis verliep iets beter, helaas omleiding op de A12 dus deed ik er nog bijna 2.5 uur over.
Al met al best veel voor een dagje, maar was het zeker waard!
Bus laten bekleden, stuur maar PB voor info!

Gebruikersavatar
FlorisH
Actief Lid
Berichten: 452
Lid geworden op: di mar 02, 2010 22:00 pm
Bouwjaar Bus: 1979

Re: 14 - 16 jun, IKW Wanroij

Bericht door FlorisH » ma jun 17, 2013 7:51 am

Ik ben er gisteren geweest, met bus !

Reed lekker door, alleen bij de ingang een half uur moeten wachten, maar daar is al genoeg over gezegd lijkt me ;)

Verder was het een Super meeting, lekker weer, leuke markt, leuke activiteiten en vooral veel dikke auto's en een leuke sfeer! Ik wilde alleen een ruimere plek omdat ik mijn luifel wilde testen en we ook eten wilden maken in de bus, maar dat mocht in eerste instantie niet omdat een "optimistische" "parkeerwacht" wel dacht dat het hele terrein ff vol zou komen te staan, bij lange na niet dus....

Later heb ik de bus een plek omgezet, luifel uit, gasfornuisje aan en kokkerellen maar!

Ik heb genoten, vorig jaar ga ik sowieso 1 overnachting doen , wellicht 2 !

Foto's volgen nog!
T2b 1979 Eurec Cassandra

Gebruikersavatar
Marlous
Beginner
Berichten: 68
Lid geworden op: wo jun 28, 2006 16:18 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Markelo
Contacteer:

Re: 14 - 16 jun, IKW Wanroij

Bericht door Marlous » ma jun 17, 2013 8:43 am

Een mooi weekend gehad. Zoals meer mensen zeggen de sfeer was anders als op Budel maar de locatie en faciliteiten waren heel prima. Het is inderdaad een halve wandelvakantie die je erbij krijgt. Maar vonden wij wel leuk.
Minder vonden we dat je als niet lid, als je vrijdag niet kunt je op zaterdag pas om 4 uur erop mocht en anders de vrijdagnacht en zaterdagententree ook moest betalen. Maar gelukkig viel er door te schuiven nog een heel leuk plekje bij wat VCT2-ers te regelen.

IKW Wanroij was wat ons betreft heel geslaagd.

Gebruikersavatar
Robert Panobus
Gevorderde
Berichten: 506
Lid geworden op: do mei 03, 2007 10:59 am
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Breda

Re: IKW Wanroij

Bericht door Robert Panobus » ma jun 17, 2013 9:54 am

Wij zijn op zaterdag om half negen 's avonds nog aangeschoven (letterlijk achteruit in de bosjes) op het VCT2 veldje. Bedankt voor het gezellige kampvuurtje en tot de volgende keer.

En Guiddo... bedankt, nu wil mijn vrouw ook een dutch oven...... :-)
Er zijn twee soorten mensen op de wereld, mensen die hun zinnen afmaken en mensen di......

AppleCase
Actief Lid
Berichten: 489
Lid geworden op: wo apr 27, 2011 21:57 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heerde (Hoorn om precies te zijn)

Re: IKW Wanroij

Bericht door AppleCase » ma jun 17, 2013 10:39 am

1 vct2'er gespot op de overloopcamping
Afbeelding

1 dag geweest (zondag). Vond de markt wat tegenvallen, maar de rest zag er erg gezellig uit. Nog snel een rond(je) over de camping gedaan, maar vct2 veld niet gezien. Kinderen wilden ook wel erg graag naar de speeltuin. Volgend jaar hopelijk langer de tijd, zodat we een nachtje kunnen blijven. En zo'n muntjessysteem vind ik echt achterhaald & klantonvriendelijk. Je kon ze wel weer inleveren en je geld terug krijgen, dat is dan wel weer netjes. Leuk sfeertje en erg lekker weer, dat helpt natuurlijk altijd.

Inactief Account

Re: IKW Wanroij

Bericht door Inactief Account » ma jun 17, 2013 23:06 pm

Muntjes systeem heeft voor de organisatie voordelen
en het is aan de kraampjes een stuk veiliger / makkelijker


De ingangs perikelen was een evenement op zich, vrijdag om half drie aansluiten in de rij
en om zeven uur de bus op z'n plek

voor de rest een mooi evenement en goeie handel gescoord

op de terugweg wat regen gehad en ruitenwissers die het niet deden vanwege een kortsluiting.

Gebruikersavatar
Robert
Luchtgekoeld
Berichten: 3197
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 14:56 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: IKW Wanroij

Bericht door Robert » di jun 18, 2013 11:18 am

Afbeelding
Wachten voor de poort vanaf 9 uur 's-morgens, ik was de 7e bus die om 1 uur het terein op reed.
Afbeelding
1x met luchtvering en 2x zonder luchtvering :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groeten,
Robert 8)
Member of ACF

Gebruikersavatar
T21974
Nieuweling
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 11, 2011 10:33 am
Bouwjaar Bus: 1974
Locatie: Hoorn

Re: IKW Wanroij

Bericht door T21974 » di jun 18, 2013 11:38 am

Wij hebben sinds eind jaren '80 verschillende luchtgekoelde VW-evenementen bezocht. Er vallen mij terugblikkend een aantal zaken op. In de loop der jaren is er een hoop veranderd. De evenementen zijn anders, het publiek verandert en het wagenpark verschilt enorm met 25 jaar geleden. Vroeger was het dringen bij deelname aan de verkiezing "Blij dat ik Rij". Nu zouden we met al dat moois wat rondrijdt amper deelnemers voor deze categorie kunnen vinden. En wat een hoop busjes in Wanroij! De 'importeurs' hebben de afgelopen jaren blijkbaar goede zaken gedaan. Hoeveel veranderingen er ook zijn: de gezelligheid en het VW-gevoel blijft. En het werkt aanstekelijk: als we (niet VW-)vrienden op sleeptouw nemen, zijn ze bijna allemaal na zo'n weekendje 'om'. Er heerst toch altijd een aparte sfeer, bijna een soort familiegevoel. En dat maakt de evenementen zo aantrekkelijk. Of ze nu in Budel georganiseerd worden of op een iets andere manier in Wanroij. Voor ons zal 'Budel' altijd 'Budel' blijven, maar dat hoofdstuk is gesloten. Le roi est mort, vive le roi. Met andere woorden: Budel is voorbij, leve Wanroij.
Groet,
Armin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Niels - AirMighty.com
Actief Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 15:12 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Amersfoort, the Netherlands
Contacteer:

Re: IKW Wanroij

Bericht door Niels - AirMighty.com » di jun 18, 2013 14:26 pm

Was een top weekend, ik heb zojuist ruim 570 foto's geupload.
Check ze nu in mijn gallery op www.AirMighty.com ...enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle foto's zijn te vinden op www.AirMighty.com

Gebruikersavatar
westy69
Actief Lid
Berichten: 282
Lid geworden op: ma jul 13, 2009 9:33 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Hellevoetsluis

Re: IKW Wanroij

Bericht door westy69 » di jun 18, 2013 22:51 pm

Mooie foto's Niels en die 911 heb ik 'even' gemist :shock: :shock: :shock: :shock:
Afbeelding


Was een hHeerlijk weekend en mijn roots liggen al voor VW Budel, namelijk bij VW Baarlo maar who cares !!
Alleen maar lof voor de organisatie van VWanroij en als er volgend jaar een fatsoenlijke DJ komt draaien dan komt dat feest ook nog los ;)
Aangezien ik 1 nacht bleef had ik daar wel graag een aangepast tarief voor gezien ipv het vaste volle weekend tarief.

Afijn, ik was opgereden met Raymond
Afbeelding

Halverwege haakte Oskar aan
Afbeelding

En kwamen we nog wat andere bussen tegen
Afbeelding

We waren met een flinke club maar hadden genoeg ruimte HE LE MAAL achterin :mrgreen:
Afbeelding

Mijn favorieten van de meeting....
Afbeelding
Afbeelding

En natuurlijk... ;)
Afbeelding

Plaats reactie