Ik vond het ook weer geweldig! toen we bij Hazeldonk aankwamen, baalde ik meteen enorm dat ik niet met de bus was, zoveel moois stond er en had graag zelf mee willen rijden net als vorig jaar! maarja hij staat bij de spuiter, dus tis niet anders.
Wij lieten eerst alle luchtgekoelde spullen rijden zodat we ze later met onze auto (nieuwe skoda octavia met heel groot reclame op de zijkant

, maat van mij had die van zen werk meegenomen haha ) in konden halen. echter konden wij de hele stoet pas voorbij antwerpen echt inhalen, zoveel file veroorzaakten ze

hele rij autos erachter hahaha, mooi gezicht! wel leuk om zo met een gangetje alles in te halen, leuk om alles rijdend te zien op de snelweg, vorig jaar ging dat natuurlijk niet met de bus.
Inderdaad een aantal luchtgekoelde autos op de vluchtstrook zien staan voor de fotos/filmpjes, en bij antwerpen (geloofk) bij de ring, die t2a waar ze heel "vakkundig" de vooruit eruit aant slaan waren

, zonde van de ruit, maar dikke respect dat ze door zijn gereden naar Ninove!
In ninove aangekomen weer men ogen uit gekeken van al het mooie spul wat er stond en reed, geweldig !
Volgend jaar zeker weer, MET de bus

Las trouwens op Facebook dat er meer dan 100 autos waren met de colonne vanaf hazeldonk, en 800+ autos in ninove zelf