10-12 Mei, VCT2 Voorjaarsmeeting infotopic

Gesloten
Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

10-12 Mei, VCT2 Voorjaarsmeeting infotopic

Bericht door Airtime » wo mar 13, 2013 12:39 pm

Dit jaar vindt de voorjaarsmeeting en de ALV plaats op de camping De Wielewaal in Zeewolde. De camping ligt midden in de natuur en is van alle gemakken voorzien. Rond de camping zijn vele activiteiten mogelijk. Zo zijn er diverse fiets- en wandelpaden. Ook een boswandeling onder leiding van een boswachter behoort tot de mogelijkheden. Indien hiervoor interesse is, zullen we dit organiseren. Aanmelden kan via evenementen@vct2.com.

Afbeelding

De camping is centraal in Nederland gelegen en in de omgeving is dan ook van alles te doen. De camping ligt vlakbij Bungalowpark De Eemhof. Het park heeft diverse activiteiten die ook voor dagbezoekers toegankelijk zijn (o.a. het zwemparadijs). Ook een bootovertocht naar Bunschoten – Spakenburg behoort tot de mogelijkheden. Op zaterdag vindt hier de wekelijkse markt plaats.

De camping ligt rustig gelegen in een natuurgebied. Hierdoor is de afstand naar een supermarkt en andere voorzieningen groter. Om het campingterrein op te komen is het nodig om entreegeld te betalen. Dit bedraagt € 4,- en is met het weekendtarief verrekend. Zorg dus dat je € 4,- bij de hand hebt om de slagboom te openen. De prijs voor het weekend bedraagt €26,-.

Op het programma staan onder andere de Algemene Leden Vergadering, lezingen en een technisch forum van de Technische Commissie, maar ook andere leuke activiteiten. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon bijkletsen met andere clubleden. Houd voor het laatste nieuws de website en het forum van de club in de gaten.

Tijdens de algemene ledenvergadering vindt de verkiezing van 2 nieuwe bestuursleden plaats. Wil je je op een actieve manier inzetten voor de club? Stel je dan verkiesbaar voor de functie van Clubsecretaris of voor die van bestuurslid PR & Communicatie! De vacature voor de clubsecretaris vind je hier, die van bestuurslid PR & Communicatie hier.

Tenslotte nog het adres van de camping, dit is:

Wielseweg 9

3896 MB Zeewolde
Tot daar!
Easy!

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: 10-12 Mei, VCT2 Voorjaarsmeeting infotopic

Bericht door Lomax » wo mar 13, 2013 13:00 pm

Vragen, reakties, opmerkingen, complimenten, etc kunt u in dit topic kwijt

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: 10-12 Mei, VCT2 Voorjaarsmeeting infotopic

Bericht door Lomax » wo mei 01, 2013 14:02 pm

Ik heb contact gehad met Hans van Recreatiebedrijf De Wielewaal.

In eerste instantie heb ik gevraagd of we als gezin al op donderdag mochten komen.
Dit was geen enkel probleem. Omdat ik op het forum al meerdere keren had gelezen dat meer mensen het plan hebben om donderdag die kant op te komen heb ik de vraag gesteld of het een probleem is als er meer mensen komen. Geen enkel probleem ze proberen het veld op donderdag al zoveel mogenlijk vrij te houden en iedereen is welkom om al op donderdag te komen. (Over kosten heb ik het niet gehad).

Even onze mailuitwisseling:
Goedemorgen,
We komen naar de voorjaarsmeeting van de VCT2 maar is het ook mogenlijk om 9 mei al te komen? En dan natuurlijk gelijk op de plek te staan waar de VCT2 dat weekend zijn meeting gaat houden.
Bij voorbaat dank
Henk Jan

Dag Henk-Jan; dat is geen enkel probleem! Hartelijk welkom.
Met vriendelijke groeten,
J. (Hans) Hospes,

Dat is mooi,
Ik begreep op ons forum dat nog meer mensen dat plan hebben opgevat.
Is het aan te raden dat iedereen zelf contact opneemt of is het terein waar de VCT2 gaat staan op donderdag toch al zo goed als leeg?
Henk Jan

Dag Henk Jan, wij proberen dat gedeelte al op donderdag vrij te houden, dus......,
Gr. Hans Hospes

Heel mooi,
Mag ik dat op ons forum vermelden?
Henk Jan

Geen enkel probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Gr. Hans.


Gesloten