20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-leden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans_t2b
Actief Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: di jul 26, 2011 21:44 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Eindhoven

20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-leden

Bericht door Hans_t2b » zo mar 10, 2013 15:35 pm

Lijkt het je leuk om een mooie oriëntatierit te rijden? En vind je het leuk om kennis te maken met een heel andere hoek uit de Volkswagenstal? Kom dan naar de oriëntatierit op zaterdag 20 april in de omgeving van Hilversum. Deze oriëntatierit wordt georganiseerd door GTI Club Holland en wij als VCT2 zijn hier speciaal voor uitgenodigd. Binnen de GTI Club Holland tref je allemaal liefhebbers van de snelle hot hatch van VW. Naast super originele exemplaren van de oer-Golf 1 vind je ook flink getunede exemplaren van de Golf 6 en alles wat daar tussen zit. Nieuwsgierig geworden? Hier onder vind je de uitnodiging:

Beste clubleden,
Na de nodige winterperikelen overleefd te hebben zijn we ons alweer aan het opmaken voor de Voorjaarsmeeting 2013. Nog even wat weekjes aftellen, maar dan is het op zaterdag 20 april eindelijk zover! We hopen dat het die zaterdag een mooie voorjaarsdag gaat worden, zodat we onze trouwe ros weer van stal kunnen halen (lees: de bus uit z’n winterslaap ontwaken) en in stijl af kunnen reizen richting ’t Gooi. Traditiegetrouw zal de Voorjaarsmeeting van de GTI Club Holland in het teken staan van het rijden van een prachtige oriëntatierit. De rit zal deze keer beginnen en eindigen bij het volledig in Amerikaanse jaren ‘50 geklede Charley’s Diner (www.charleys-diner.nl) te Nederhorst den Berg.
We starten de Voorjaarsmeeting officieel om 13:00uur vanaf dat moment tot 13:30uur kunnen de clubleden zich inschrijven voor de georganiseerde oriëntatierit. Het rijden van de rit, en beantwoorden van de vragen onderweg, zal tot wel drie uur aan tijd in beslag nemen. Tevens is er aan het begin van de route de mogelijkheid tot het bezoeken van ‘Volkswagen Kever Centrum - Midden Nederland’, gevestigd aan Koninginneweg 64, te Kortenhoef. Het is het zeker waard om er een bezoekje aan te brengen, jullie worden verwacht.

Na het rijden van de tocht is de prijsuitreiking rond 17:00uur. Uiteraard is het ook nog mogelijk om, voorafgaand aan de thuisreis, iets hartigs te nuttigen, van een simpele hap tot een compleet 3-gangen menu. Wil je je alvast verlekkeren; het complete menu staat op Charley’s Dinner’s website. VCT2-leden die zich vooraf inschrijven voor de meeting krijgen een voucher voor 10% korting op het eten.

Graag tot ziens op zaterdag 20 april in Nederhorst den Berg, we hopen jullie met grote getale te mogen ontvangen!
Deelname aan de rit is gratis, inschrijving of verdere inlichtingen via hans_pouw@hotmail.com of via het VCT2 forum.
Graag tot ziens op zaterdag 20 april in Nederhorst den Berg!

Routebeschrijving naar Charley’s Diner, Dammerweg 106, 1394 GT Nederhorst den Berg :
Vanaf de A1: Afslag 9 - Laren, hierna verder richting Hilversum (N525). Ga bij de 1e stoplichten rechtsaf, de Johannes Geradtsweg op. Na over het spoorviaduct te zijn gereden, direct rechtsaf richting Mediapark (Sumatralaan), vervolgens richting Bussum (Lage Naarderweg). Doorgaande weg volgen over 2.8km, hierna bij de stoplichten linksaf richting Weesp (N236). Na 8km linksaf richting Nederhorst den Berg (net voor de brug over de Vecht). Na 3km vindt je Charley’s Diner aan je linker zijde van de weg.

Vanaf de A2: Afslag 4 - Vinkeveen, hierna verder richting Hilversum (N201). Na 5,5km linksaf richting Nederhorst den Berg. Doorgaande weg blijven volgen, na 5km Charley’s Diner aan de rechter zijde van de weg.

Vanaf de A27: Afslag 33 - Hilversum. Bij de stoplichten linksaf. Doorgaande weg (N201) blijven volgen, richting ’s Graveland. Bij het uitrijden van Hilversum, na 6km rechtsaf richting Nederhorst den Berg. Doorgaande weg blijven volgen, na 5km vindt je Charley’s Diner aan de rechter zijde van de weg.

Gebruikersavatar
Hans_t2b
Actief Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: di jul 26, 2011 21:44 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Eindhoven

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Hans_t2b » ma mar 18, 2013 8:46 am

Al vast een teaser voor de oriëntatierit van 20 april:
Afbeelding
Nieuwsgierig geworden en zin om een leuke rit te rijden? Meld je dan nu aan bij mij.

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Lomax » ma mar 18, 2013 8:57 am

Snap niks van dat kaartje :mrgreen:

Hoe weet ik nu dat ik 11.7 km heb gereden met die brakke km teller in de bus :roll:

Gebruikersavatar
Gliset
Moderator
Berichten: 2388
Lid geworden op: vr jun 16, 2006 9:13 am
Bouwjaar Bus: 1979
Locatie: Meppel

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Gliset » ma mar 18, 2013 9:00 am

Lomax schreef:Snap niks van dat kaartje :mrgreen:

Hoe weet ik nu dat ik 11.7 km heb gereden met die brakke km teller in de bus :roll:

Alsof jij niet je afstanden bijhoudt met de telefoon (of zelfs de GPS ín je bus....) :mrgreen:

Leuk initiatief, jammer dat we die dag al verplichtingen hebben...
'79 VW T2 Berlin

Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Baphi » ma mar 18, 2013 14:54 pm

Dit valt wel samen met de VCT2 sleuteldag... ?
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Diederik » ma mar 18, 2013 14:56 pm

Baphi schreef:Dit valt wel samen met de VCT2 sleuteldag... ?



Ja, heel erg!

Gebruikersavatar
mobiel70
Luchtgekoeld
Berichten: 3401
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
Contacteer:

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door mobiel70 » ma mar 18, 2013 21:28 pm

Als jullie toch gaan sleutelen: zet eens een fietscomputertje in die bus, kan je tot op 10 meter nauwkeurig bolletje-pijltje rijden. Wel een goed computertje kopen en het magneetje goed bevestigen. Werkt perfect, ik heb het ook in m'n oude Fiatje uit de tijd van voor m'n bus. Kan je nu sleutelen, en straks rally-rijden. Leuke sport hoor!
hartelijke groet!
Johan.


Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Briebelbus » ma mar 18, 2013 21:36 pm

Ik vind dan een vosse jacht (met zendapparatuur) ook wel erg leuk om te doen; heb het zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me super gaaf c
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Hans_t2b
Actief Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: di jul 26, 2011 21:44 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Eindhoven

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Hans_t2b » di mar 19, 2013 8:43 am

Lomax schreef:Snap niks van dat kaartje :mrgreen:

Hoe weet ik nu dat ik 11.7 km heb gereden met die brakke km teller in de bus :roll:

Dat is bewust gedaan om leden van de GTI Club voorsprong te geven ;) De wedstrijdbeker moet natuurlijk wel binnen de GTI Club blijven :lol:
Died schreef:
Baphi schreef:Dit valt wel samen met de VCT2 sleuteldag... ?

Ja, heel erg!

Daar kwam ik ook achter :oops: Nu maar hopen dat dit niet een te zwaar dilemma oplevert ;)

Gebruikersavatar
Hans_t2b
Actief Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: di jul 26, 2011 21:44 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Eindhoven

20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-leden

Bericht door Hans_t2b » di apr 09, 2013 12:44 pm

Wanna be a winner?

De route is gereed, de prijzen staan klaar. Wie maakt alvast ruimte in zijn of haar prijzenkast?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans_t2b
Actief Lid
Berichten: 138
Lid geworden op: di jul 26, 2011 21:44 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Eindhoven

20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-leden

Bericht door Hans_t2b » do apr 18, 2013 8:50 am

Nog even alles kort samengevat:

Locatie:
Charley’s Diner, Dammerweg 106, 1394 GT Nederhorst den Berg

Aanvang van de meeting:
Inschrijving voor de rit van 13:00u tot 13:30u

Duur van de rit:
Het rijden van de rit, en beantwoorden van de vragen onderweg, zal tot wel drie uur aan tijd in beslag nemen.

Inschrijving vooraf:
Via PB of via mail.

Tevens is er aan het begin van de route de mogelijkheid tot het bezoeken van ‘Volkswagen Kever Centrum - Midden Nederland’, gevestigd aan Koninginneweg 64, te Kortenhoef

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: 20 April oriëntatierit 't Gooi: Gratis deelname VCT2-led

Bericht door Briebelbus » do apr 18, 2013 10:09 am

Dit had me best leuk geleden; komt alleen helaas niet uit :(
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Plaats reactie