Kroatië

Voor alle uw kampeer gerelateerde zaken. Tips, truuks, mooie plekken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Kroatië

Bericht door freddeblok » di nov 17, 2015 19:42 pm

Wie heeft er tip en trucs voor Kroatië.
Heb zomaar het gevoel dat we daar naar toegaan.

Dacht eerst aan Denemarken, maar dat weer he en ook niet interessant als ik het zo lees.

Dus kom maar op met jullie ideeën.
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10970
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Re: Kroatië

Bericht door fahtal » di nov 17, 2015 19:49 pm

Denemarken is volgens mij net niks. Dan verder naar het noorden of noord Oost Duitsland.

Kroatie weet ik niets van. Slovenië lijkt me ook erg mooi.
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

gijsv
Luchtgekoeld
Berichten: 2068
Lid geworden op: di aug 04, 2009 7:53 am
Bouwjaar Bus: 1977

Re: Kroatië

Bericht door gijsv » di nov 17, 2015 20:26 pm

Dan kom ik je tegen deze zomer! Mijn plan via chiemsee, Slovenië en Sloveense kust en dan croatie tot zadar of split en dan de boot naar ancona (italie) doorsteken via perugia naar de andere kant en dan rustig aan naar huis.

Denk wel 4,5 week onderweg te zijn....

Gebruikersavatar
Humby
Actief Lid
Berichten: 383
Lid geworden op: zo nov 09, 2008 15:58 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Hemiksem (België)

Re: Kroatië

Bericht door Humby » di nov 17, 2015 21:37 pm

kijk hier eens:
http://www.vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=7943

Wel een 5 taal jaar geleden, maar we gaan zeker terug! (nu wel met kindjes :) )

AIrcooled greetz,

Humby 8-)
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-25849.htm][IMG]http://www.vw-mplate.com/mplate2-25849.png[/IMG][/URL]

Gebruikersavatar
VWT2a
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: do nov 13, 2014 15:13 pm
Bouwjaar Bus: 1971

Re: Kroatië

Bericht door VWT2a » wo nov 18, 2015 8:30 am

Zeker 3 op reis gezien dit weekend. Waren ook in Kroatië. Zag er mooi uit.

Gebruikersavatar
MACHINE
Gevorderde
Berichten: 821
Lid geworden op: do jun 18, 2009 9:31 am
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Kroatië

Bericht door MACHINE » do nov 26, 2015 10:31 am

was vorig jaar in Kroatië, easy. gewoon zo ver mogelijk naar het zuiden van Kroatie gaan! hoe mooier, vriendelijker en rustiger het wordt. Bovenste deel kroatie is 1 grote kermis. Zuiden vond ik echt heel mooi, heerlijk klimaat. duizenden eilandjes. mooie rustige strandjes, lekker snorkelen ;-) my 2 cents.

1 foto dan :P

Afbeelding

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4832
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Re: Kroatië

Bericht door Thijs84 » do nov 26, 2015 13:36 pm

Afgelopen zomer geweest. Wij zijn via Slovenië gereist. Kust van Slovenië moet je echt overslaan.. Wil je niet komen.. bohinska is dan erg mooi om een stop te maken. Voor kroatie hebben wij het noorden overgeslagen. Dit schijnt erg toeristisch te zijn. Wij zijn langs de kust naar het zuiden gereden. In het zuiden van kroatie is een stukje bosnie aan de kust. Wij hebben daar de boot gepakt naar een schiereiland van kroatie zodat we niet dat stukje door bosnie heen hoefde. (Grens controle) hier via het zuiden van kroatie bosnie in gereden richting zagreb van kroatie. Bosnie is wel heel erg mooi om dan ook doorheen te reizen.
zij die vielen zijn gevallen

Vlietje
Lurker
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 02, 2017 11:39 am
Bouwjaar Bus: 1969

Re: Kroatië

Bericht door Vlietje » di mei 02, 2017 11:44 am

Ik ben ook van plan van de zomer naar Kroatie te gaan. Ik heb samen met mijn vriend een oude volkswagen bus gekocht, maar in zeer slechte staat. Een vriend van ons fotografeert verlaten auto's en op die manier hebben wij er eentje kunnen regelen. De bus zag er in eerste instantie zo uit: http://www.harryhilders-fotografie.com/2017/01/verlaten-autos/
We hebben hem in middels aan de praat gekregen en zijn hem nu qua uiterlijk wat aan het opknappen.
Het lijkt ons super leuk om van de zomer een roadtripje te maken met onze nieuwe aanwinst. Is Kroatie daarvoor een leuke optie? Zijn er voldoende plekken waar we onderweg ons busje kunnen neerzetten voor een overnachting?

Alvast bedankt voor jullie informatie :)

Gebruikersavatar
Tuinkabouter90
Luchtgekoeld
Berichten: 1998
Lid geworden op: wo aug 13, 2014 13:32 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Joure
Contacteer:

Re: Kroatië

Bericht door Tuinkabouter90 » di mei 02, 2017 13:14 pm

Vlietje schreef:Ik ben ook van plan van de zomer naar Kroatie te gaan. Ik heb samen met mijn vriend een oude volkswagen bus gekocht, maar in zeer slechte staat. Een vriend van ons fotografeert verlaten auto's en op die manier hebben wij er eentje kunnen regelen. De bus zag er in eerste instantie zo uit: http://www.harryhilders-fotografie.com/2017/01/verlaten-autos/
We hebben hem in middels aan de praat gekregen en zijn hem nu qua uiterlijk wat aan het opknappen.
Het lijkt ons super leuk om van de zomer een roadtripje te maken met onze nieuwe aanwinst. Is Kroatie daarvoor een leuke optie? Zijn er voldoende plekken waar we onderweg ons busje kunnen neerzetten voor een overnachting?

Alvast bedankt voor jullie informatie :)


als ik op de link klik zie ik een grote bus staan, weet niet of dat de juiste is.
of hebben jullie een vw t2 gekocht?? dan zou het leuk zijn als je ook een eigen topic begint :-)

Gebruikersavatar
Thijs84
Luchtgekoeld
Berichten: 4832
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 12:28 pm
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Katwijk aan zee

Re: Kroatië

Bericht door Thijs84 » di mei 02, 2017 23:45 pm

Je hebt overal genoeg campings. Wild kamperen kan je beter niet doen. Het mag niet en ze controleren vrij veel
zij die vielen zijn gevallen

Plaats reactie