Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Voor alle uw kampeer gerelateerde zaken. Tips, truuks, mooie plekken.
Plaats reactie
gnoom
Actief Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 17:20 pm
Bouwjaar Bus: 1979

Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door gnoom » za jul 27, 2013 19:56 pm

Hoi

Zoals in de titel aangegeven.
Zoek ik een leuke camping in de omgeving van het mountainbike parcour te Schoorl.
Iemand suggesties of ervaring hier in de buurt?

Groeten Roel

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door Lomax » za jul 27, 2013 20:08 pm

Busses & Bikes heeft er eens in de buurt gestaan, ff zoeken?

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door Briebelbus » za jul 27, 2013 22:09 pm

Stond vorig jaar op een leuke, rustige camping. Weet niet of deze nog bestaat. Ik ga ff kijken.

Camping heet: Mooi Schoorl; Heereweg 43a Schoorl.

Is dus midden in Schoorl, dicht bij de klimduin en ook dicht bij de Schoorlse duingebiedcen ook het strand.

Je moet wel ff kijken of ze nog als camping actief zijn; vorig jaar vertelden ze dat ze gingen stoppen.

Gr
Marcel
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

gijsv
Luchtgekoeld
Berichten: 2068
Lid geworden op: di aug 04, 2009 7:53 am
Bouwjaar Bus: 1977

Re: Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door gijsv » ma jul 29, 2013 8:49 am

Camping el dorado in groet, vond ik zelf erg leuk

AWOL
Actief Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: za okt 11, 2008 15:31 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Noord-Holland

Re: Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door AWOL » di aug 20, 2013 10:35 am

Camping De Bregman in Schoorl is waar wij vaak gestaan hebben met bus of tent. Prima camping.
T2b '77 Westy
T2a '69 panel

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: Gezocht: Camping in de buurt van Schoorl.

Bericht door hanhoo » zo aug 25, 2013 14:16 pm

Dat is toevallig, wij komen net terug uit Groet. Camping Eldorado.

Je moet even wennen aan deze camping hoor. Het is enigszins alternatief. De eigenaar lijkt in eerste instantie nukkig en er staat een Aziatisch meisje die slecht Engels spreekt in het winkeltje. De seizoen plekken zijn klein en alles is hutje mutje.

Maar toen er steeds meer kampeerbusjes kwamen en het binnenverblijf vertier had zoals Oerol, begon ik het te begrijpen. Dit is een leuke stek! Sanitair is uitstekend, er is een klein winkeltje met veel vers fruit en groente en de supermarkt/slager/pinautomaat/bakker is allemaal op loopafstand en zondag geopend.

Aanrader! Als je er van houd dan. Lekker alternatief. Veel fietsers overigens en de eigenaar weert grote Mercedessen met grote caravans. Dan is er simpelweg geen plaats. Als je aan komt rijden lijkt het binnenplein allemaal stavaravans met vaste gasten, maar dat is niet zo. Is allemaal verhuur. Het is allemaal even wennen op Eldorado, maar als je het eenmaal te pakken hebt, waardeer je de verscheidenheid aan mensen en nationaliteiten.

Wij gaan zeker terug! Dit keer dan wel met eigen fietsen. Want een opoe fiets is leuk om te huren, maar als je naar het strand wil best pittig.

En zei ik dat de eigenaar nukkig was? Nee hoor. Hoogstens een beetje onverschillig, zo ging het afrekenen ook. Lekker makkelijk en vooral doen waar je zin in hebt.

Maar ga niet naar Eldorado als je hecht aan een afgezette plek met privacy en overhartelijke ontvangst met een kaartje enzo.... lees: een standaard camping. Dit is veel leuker. Als de bomen op jouw plekje nu eenmaal wat dichter bijelkaar staan, dan is je plekje kleiner he?

Jammer dat ik morgen moet werken. Anders was ik gebleven. Misschien thuis even de fietsen opgehaald.... :lol:
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Plaats reactie