...Maar dan op een t2. Eerste vraag, kan dit zomaar qua gewicht? Twee volwassenen op een paar dakdragers.
Heeft iemand hier ervaring mee?
mobiel70 schreef:Hoeveel bochten zou je maken tijdens een nachtje snurken?![]()
![]()
Toch oogt het wel kwetsbaar.....
Klinkt als een geniaal plan en ik zag er toevallig een op marktplaats voor 275. Hopelijk inclusief de fietsen dragersfleetwood schreef: ↑ma apr 04, 2022 19:50 pmWij hebben een losse tent en sinds kort ook een aanhanger (met 2 kinderen is dat wel handig). Tent en aanhanger kunnen blijven staan terwijl je er met de bus op uit gaat. Met een daktent is dat toch meer gedoe.
Als aanhanger hebben we een Westfalia Essen, dus dat misstaat ook nog niet eens!
Op dit forum staat een Westfalia Essen topic, daar staat veel info in. Maar in het algemeen moet je letten op de staat van het hout (goed in de lak? slechte plekken/rot? etc.). De staat van de banden (profiel, draaien ze makkelijk), de celasto veren (soort rubber torentje dat voor demping zorgt, moeten niet uitgedroogd/gescheurd zijn). De armen (waar de banden in zitten), moeten kunnen bewegen rond de as. Samen met de celasto veren zorgt dit voor de vering. De armen willen nog wel eens (goed) vast zitten door jaren van vuil en roest. 275 is niet zo veel geld voor een Westfalia Essen, dus als je daarvoor een goede kunt krijgen, zeker doen! Voor een netjes opgeknapte betaal je makkelijk meer dan het dubbele.Tante Leen schreef: ↑di apr 05, 2022 18:05 pmKlinkt als een geniaal plan en ik zag er toevallig een op marktplaats voor 275. Hopelijk inclusief de fietsen dragersfleetwood schreef: ↑ma apr 04, 2022 19:50 pmWij hebben een losse tent en sinds kort ook een aanhanger (met 2 kinderen is dat wel handig). Tent en aanhanger kunnen blijven staan terwijl je er met de bus op uit gaat. Met een daktent is dat toch meer gedoe.
Als aanhanger hebben we een Westfalia Essen, dus dat misstaat ook nog niet eens!![]()
Als ik mag komen kijken, waar moet ik dan op letten!?