Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
-
ko de fries
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
- Locatie: amsterdam
Bericht
door ko de fries » zo dec 06, 2009 23:08 pm
Hilfigerbus schreef:Kleppen zijn weer afgesteld, olie is ververst, vooras weer vol vet gespoten, en de kroonmoeren aan de achterkant met
grote momentsleutel nagetrokken op minstens 30Nm.
Voor VanFest alleen nog ff de CO testen en dan maar zien
of er aldaar mss een potentiële koper rondloopt.
30nm?????moet dat niet iets meer zijn ,lijkt me zo weinig
grtz ko
If it ain,t broken,don,t try to fix it
-
TJMElsen
- Actief Lid
- Berichten: 444
- Lid geworden op: za aug 16, 2008 22:11 pm
- Locatie: Maastricht
Bericht
door TJMElsen » zo dec 06, 2009 23:57 pm
ko de fries schreef:Hilfigerbus schreef:Kleppen zijn weer afgesteld, olie is ververst, vooras weer vol vet gespoten, en de kroonmoeren aan de achterkant met
grote momentsleutel nagetrokken op minstens 30Nm.
Voor VanFest alleen nog ff de CO testen en dan maar zien
of er aldaar mss een potentiële koper rondloopt.
30nm?????moet dat niet iets meer zijn ,lijkt me zo weinig
grtz ko
Je zult denk ik 300 NM bedoelen, ik dacht dat er voorschreven was dat ze op 320 NM aangetrokken moesten worden.
Nou jah, met 300 NM krijg je ze ook niet zomaar los...
Mvg,
Thomas
"Pissing against the wind"
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma dec 07, 2009 9:43 am
ko de fries schreef:
30nm?????moet dat niet iets meer zijn ,lijkt me zo weinig
grtz ko
Ja klopt
heb me 'vertypt'
onderdelen nodig? PB maar!
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma aug 02, 2010 11:21 am
Wie heeft nog zoiets als dit?
onderdelen nodig? PB maar!
-
Remon T2A
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: wo jun 09, 2010 19:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
door Remon T2A » ma aug 02, 2010 11:35 am
WAUW, wat zijn dat voor stoeltjes?
Groeten, Remon.
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » ma aug 02, 2010 14:08 pm
1e model Mustang
onderdelen nodig? PB maar!
-
Remon T2A
- Luchtgekoeld
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: wo jun 09, 2010 19:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
door Remon T2A » ma aug 02, 2010 14:47 pm
Volgens mij zit er in Voorburg of Leidschendam zo'n USA-handel misschien heeft die wat staan.
Zoiets :
http://www.fcars.nl/news/
Groeten, Remon.
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » wo jan 19, 2011 12:30 pm
Westfalia interieur is ondertussen verkocht aan een goede klant. Motorbouwer wil geen garantie geven, krukas hangt vast en hij neemt z'n verantwoordelijkheid niet. Krijg er werkelijk de sch?t van. Bij bedrijven altijd geprobeerd, nu bij particulieren. Wat is dat toch? 1x ben ik zelf fout geweest, maar alle andere keren lag het aan domme motoropbouw fouten of slechte onderdelen. Keer op keer ruim geïnvesteerd.... Word het echt moe nu. Bus mag echt voor een rleaxte prijs weg.
N.B. bus is ongelast en bikkelhard, lassen is ook nergens nodig.
Enige minpuntje is lak. Ik ga er voorlopig geen geld meer insteken. Op motor na is techniek top!
Zucht...........
Staat nu al 4 maanden gestald.
onderdelen nodig? PB maar!
-
luchtpomper
- Actief Lid
- Berichten: 179
- Lid geworden op: za sep 26, 2009 21:43 pm
Bericht
door luchtpomper » wo jan 19, 2011 21:01 pm
Waarom zou je niet zelf het blok reviseren als je keer op keer teleurgesteld wordt? Een luchtgekoeld blok is net Lego, een keer uit elkaar halen en je weet het. Is het blok uberhaupt wel gelijnboord voordat jouw monteur aan de gang ging? Zo niet, dan vind ik het niet zo raar dat de krukas vastzit...
Desalniettemin blijft het rot situatie voor jou...
if it ain't slow than it ain't low
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » wo jan 19, 2011 21:13 pm
luchtpomper schreef:Waarom zou je niet zelf het blok reviseren als je keer op keer teleurgesteld wordt? Een luchtgekoeld blok is net Lego, een keer uit elkaar halen en je weet het. (
Bedankt voor de steun. Doch bij motoren speel ik liever op safe en vertrouw op mensen die er dagelijks mee werken. Vind het knap dat er mensen zijn die het zelf aandurven. Desalniettemin blijf ik van mening dat dit werk is voor specialisten. Als de bus ooit eenmaal verkocht word, wil ik niet dat er aan de motor iest fout gaat. De meesten kennnen deze toch nog als de Hilfigerbus of de bus van BusOK.nl
Zou slechte reclame zijn als het misgaat, dan maar liever goedkoper verkopen dan weer eens te moeten investeren in een blok.
onderdelen nodig? PB maar!
-
Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10113
- Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Home is where I park it
-
Contacteer:
Bericht
door Briebelbus » wo jan 19, 2011 22:03 pm
erg vervelend dat dit nog een keer moest gebeuren
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |
-
BusOK
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Bericht
door BusOK » di jan 25, 2011 10:29 am
dit topic kan op slot
bus is verkocht!
niet prijs die ik echt wilde maar ja.....
iemand anders is nu blij ermee
onderdelen nodig? PB maar!