Hoewel m'n bus toch al ver af is,
valt er zo af en toe toch nog wel wat nieuws te melden.
De afgelopen week het orginele massaslot er weer op kunnen zetten,
na lang zoeken eindelijk weer een massasleutel gevonden.
Tevens de klapraampjes van EvamClassic gekregen en erin gezet,
wat een friemelwerk is dat zeg. Maar desalniettemin toch gelukt.
Beetje bij beetje leer ik zo mijn bussie steeds beter kennen.
En last but not least,
motor weer uitgebouwd en alle pakkingen e.d.
gecontroleerd. Er lekte nl. beetje olie steeds op de beplating,
twas niet de oliekoeler zoals ik eigenlijk dacht.
T leek erop dat de pakking van de brandstofpomp zoiets had van:
"Ik heb ADV!"
Stap 1 : demontage
Stap 2 : uitbouwen
Stap 3 : controle
Stap 4 : schoonmaken en herstellen
Stap 5 : weer inbouwen en afstellen
PS Hij loopt weer als een zonnetje,
mede omdat er een bougie niet al te vast zat!?!