Even voorstellen

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Even voorstellen

Bericht door freddeblok » di sep 14, 2010 11:25 am

Ook hoi allemaal.
Ook ik ben besmet met het virus van een T2(kan er ook niets aan doen)
Ik ben dus Fred uit Purmerend heb 2 kids en ook getrouwd, dat ik nog tijd heb voor eventueel een T2.
Ben al wel in het bezit van een Fiat 500 uit 1972 maar dan ook wel luchtgekoeld(oef)
Zit nu al een paar maanden dit forum door te spitten kijk hier en daar met een schuin oog naar de verschillende advertenties en wil dan ook ruimte in de garage gaan maken voor een T2, hoe ik dat ga doen nog geen idee.
Heb een leuke bus gezien na ja twee dus die ik wel intresant vindt zie link
http://link.marktplaats.nl/377579854
http://link.marktplaats.nl/377291458
Natuurlijk komt hier dan ook de vraag wat kan er mis zijn met de koppeling van de automaat die er wordt aangeboden(zit die er in dan) of moet ik meer denken aan de versnbak olie? Wie kan mij hier verder mee helpen.

Tweede vraag is er een techneut in de buurt van Purmerend die mij als ik een bus heb mij wilt helpen met tja weet ik veel geen idee wat ik allemaal tegen gaat komen.

Fred(die nu nog bus loos is)
Ga in iedere geval even kijken zaterdag.
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: Even voorstellen

Bericht door Lomax » di sep 14, 2010 11:30 am

Welkom :-)

Er zitten al minstens drie mensen uit Purmerend hier op het forum, Kees en Sven regelmatig en Jeroen (iets met duiventil) heel af en toe, oh en nog een rode zit er in Purmerend (een of andere reclame man). Verder heb je Bart nog, maar die heeft geen T2 meer (nu een T1 geloof ik).

Hoe technisch al die mensen precies zijn, dat weet ik ook niet :-)

AirBus
Luchtgekoeld
Berichten: 2382
Lid geworden op: do feb 01, 2007 13:56 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door AirBus » di sep 14, 2010 11:33 am

Natuurlijk komt hier dan ook de vraag wat kan er mis zijn met de koppeling van de automaat die er wordt aangeboden(zit die er in dan) of moet ik meer denken aan de versnbak olie? Wie kan mij hier verder mee helpen.


Welkom!

De automaat werkt op vacuum van de motor via een olie system... kan dus van alles zijn...

Suc6 met de zoektocht..
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!

Plaats reactie