MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | Restauratie nadert eindfase
-
- Actief Lid
- Berichten: 489
- Lid geworden op: wo apr 27, 2011 21:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heerde (Hoorn om precies te zijn)
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Engine-pr0n!
- Dubbel schuiver
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: wo jun 27, 2007 19:53 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Schagen
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Das een mooi blokje om te zien. Hoop dat het net zo snort als dat het er uit ziet.
Dan geeft het veel plezier om ermee op pad te gaan.
Groet Patrick
Dan geeft het veel plezier om ermee op pad te gaan.
Groet Patrick
Je hebt geen lak problemen...........het metaal eronder heeft ietwat klimaat schade
T2B Dubbele schuifdeur en schuifdak 1975, kleur is Neptuneblau
Constructam Comet 5 1970
Dit is mijn busverhaal
T2B Dubbele schuifdeur en schuifdak 1975, kleur is Neptuneblau
Constructam Comet 5 1970
Dit is mijn busverhaal
- Grawo75
- Actief Lid
- Berichten: 407
- Lid geworden op: di jul 14, 2009 7:14 am
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Stuttgart
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
WOW, wat een gaaf blokje!!
-
- Beginner
- Berichten: 62
- Lid geworden op: do jul 28, 2011 13:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Geleen
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Ziet er netjes uit zeg. Ben benieuwd hoe dat loopt.
- Hakkinen
- Gevorderde
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr mar 19, 2010 15:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berg a/d Maas
- Contacteer:
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Dat loopt hard in vergelijking met een standaard uitgeputte 1600. Ik mag nog niet alles uit de kast trekken en heb nog niet harder dan 100 gereden, maar ik voel de potentie. Zal binnenkort eens een filmpje proberen te maken.
To Finish First, You First Have To Finish!
- Kebdorst
- Moderator
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: vr okt 22, 2010 13:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: rijk van nijmegen :)
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Hakkinen schreef:Dat loopt hard in vergelijking met een standaard uitgeputte 1600. Ik mag nog niet alles uit de kast trekken en heb nog niet harder dan 100 gereden, maar ik voel de potentie. Zal binnenkort eens een filmpje proberen te maken.
Ik zou het laten doen
If you take a lowroof I take a highroof! ohnee dat liedje ging anders
- Hakkinen
- Gevorderde
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr mar 19, 2010 15:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berg a/d Maas
- Contacteer:
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Kebdorst schreef:Hakkinen schreef:Dat loopt hard in vergelijking met een standaard uitgeputte 1600. Ik mag nog niet alles uit de kast trekken en heb nog niet harder dan 100 gereden, maar ik voel de potentie. Zal binnenkort eens een filmpje proberen te maken.
Ik zou het laten doen
Of ik ernaast hehe.
Update.
Heb mijn bullbar verwijderd wegens het tekort komen van 10 cm in de lengte van mijn garage; anders moet ik mijn werkbank afbreken en waar ga je daar dan weer mee naar toe?
De eerste bout van de voorbumper ging goed, de tweede brak en daardoor braken bout 3 en 4 aan de andere kant ook. Resultaat bumper eraf en onderste stukken van dog leg weg door roest. Ik wist dat ze slecht waren, maar dit is wel erg krokant. Conclusie is dat de grote restauratie deze winter plaats moet gaan vinden. Hele buitenkant strippen, nieuwe stukken inlassen waar nodig en opnieuw spuiten. Ik ga alvast sparen..
De bumper wordt er weer opgezet met nieuw getapte boutgaten en het reservewiel komt direct op de neus omdat ik het elders niet kwijt kan en ik het wel vind horen bij een camperbusje.
That's all folks.
To Finish First, You First Have To Finish!
- Kebdorst
- Moderator
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: vr okt 22, 2010 13:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: rijk van nijmegen :)
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Je kunt ook de hanhoo methode toepassen.
If you take a lowroof I take a highroof! ohnee dat liedje ging anders
- Hakkinen
- Gevorderde
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr mar 19, 2010 15:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berg a/d Maas
- Contacteer:
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Wat houdt die in?
To Finish First, You First Have To Finish!
- Hakkinen
- Gevorderde
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr mar 19, 2010 15:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berg a/d Maas
- Contacteer:
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Voorkant gewijzigd:
To Finish First, You First Have To Finish!
- Novastar
- Actief Lid
- Berichten: 236
- Lid geworden op: zo aug 15, 2010 12:48 pm
- Bouwjaar Bus: 1976
- Locatie: Heythuysen
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Dat ziet er goed uit.
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
- Kebdorst
- Moderator
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: vr okt 22, 2010 13:06 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: rijk van nijmegen :)
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Mooi hoor,
Zie nu je vraag p.
Hans legt zijn reserve wiel opde motor op zijn matras als hij onderweg .
Zie nu je vraag p.
Hans legt zijn reserve wiel opde motor op zijn matras als hij onderweg .
If you take a lowroof I take a highroof! ohnee dat liedje ging anders
Re: MiDo: Hakkinens 71-er T2a/b | New engine
Leuk om je vandaag te ontmoeten (weer een gezicht bij een forumnaam)! Succes met de motorperikelen..
Niet eens een LEGO® bus..