Max zonder bus.

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Gebruikersavatar
niagara
Nieuweling
Berichten: 27
Lid geworden op: zo nov 19, 2006 19:21 pm
Locatie: Delft

Bericht door niagara » wo feb 14, 2007 13:28 pm

Erwin schreef:
Max schreef:
Erwin schreef: Hoe zal dat dan dadelijk gaan lopen als er nog een forum met chatbox bij komt?.......................... grinzzzzzzzzz :wink:
Die va de busclub is min of meer doodgebloed. T1 jongens zitten bij het T1 forum, T2 zit hier, T3 zit op teedrie en T4 en T5 zitten op T4ever.
Okay, Ik kan begrijpen dat T1 & T2 bezitters geen binding hebben met T3's t/m T5, hoewel de eerste T3 natuurlijk ook luchtgekoeld waren.
Maar dat T1 en T2 mensen zich opsplitsen is wel wat vreemd ja, we zijn tenslotten "Aircooled Addicts" Nog even en je krijgt hier A & B mensen. :wink:
Enfin, het zal wel inherent zijn aan het mensdom. .................... of toch hokjesgeest? :wink:
en wat moet je dan met een T2A/B ?? :?
Niagara blau past bij jou!

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » wo feb 14, 2007 13:29 pm

niagara schreef:
en wat moet je dan met een T2A/B ?? :?
Verder opsplitsen, T2a, T2a/b en T2b :wink:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » wo feb 14, 2007 13:39 pm

Erwin schreef:
Maar dat T1 en T2 mensen zich opsplitsen is wel wat vreemd ja, we zijn tenslotten "Aircooled Addicts"
Zodra mensen zich een T1 hebben aangeschaft, voelen ze zich "uniek" ( :? ), en willen ze absoluut
niet meer met een T2 (of erger, T3, T4 en T5) geconfronteerd worden. Is niet uniek voor de bussen
hoor, want ook bij de kevers zie je dit .. mensen met een 02/03 hebben weer niks met een ovaal,
om over de cabrio (02/03) rijders maar helemaal te zwijgen. Je voorkomt het niet .. lekker zo laten ..
zodra je gaat proberen om weer één grote familie te worden, gaat het geheid mis. :roll:

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » wo feb 14, 2007 14:14 pm

Area51 schreef:Zodra mensen zich een T1 hebben aangeschaft, voelen ze zich "uniek" ( :? ), en willen ze absoluut
niet meer met een T2 (of erger, T3, T4 en T5) geconfronteerd worden. Is niet uniek voor de bussen
hoor, want ook bij de kevers zie je dit .. mensen met een 02/03 hebben weer niks met een ovaal,
om over de cabrio (02/03) rijders maar helemaal te zwijgen. Je voorkomt het niet .. lekker zo laten ..
zodra je gaat proberen om weer één grote familie te worden, gaat het geheid mis. :roll:
Helemaal mee eens, ik vind veel busmateriaal wel leuk om te bekijken maar zou niet anders dan T2a willen bezitten (persoonlijke smaak)
Al is T3 niet mijn ding, (vroege)T4 daarintegen weer wel (ook wat jaartjes in rondgetourd) T1? leuk maar daar blijft het dan ook bij.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Erwin

Bericht door Erwin » wo feb 14, 2007 16:15 pm

Ik vind het allemaal mooi, alst maar luchtgekoeld is............ met een speciale emotionele binding voor een T2a.................... mot er bijna van janken hahahaha :wink:

BusOK
Luchtgekoeld
Berichten: 3858
Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Heerlen

Bericht door BusOK » do feb 15, 2007 9:12 am

Area51 schreef: Zodra mensen zich een T1 hebben aangeschaft, voelen ze zich "uniek"
Om van de barndoorners maar te zwijgen!
Erg jammer allemaal.... :cry:

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » do feb 15, 2007 11:27 am

frieser schreef:Ja als je een barndoor hebt ben je de koning van de aircooled-scene,
Yeah, wright .. denk dat je jezelf eerder laskoning kunt noemen als je hem uiteindelijk op de weg hebt staan.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » do feb 15, 2007 11:34 am

Area51 schreef:
frieser schreef:Ja als je een barndoor hebt ben je de koning van de aircooled-scene,
Yeah, wright .. denk dat je jezelf eerder laskoning kunt noemen als je hem uiteindelijk op de weg hebt staan.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

hahahaaaa.....

Bericht door jerupke » do feb 15, 2007 21:50 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » za mar 10, 2007 22:19 pm

Vandaag maar weer eens begonne aan de startproblemen van de Dormo.
Ga het oplossen door een extra relais te plaatsen (8,50 bij de Bosch) maar eerst even het contact vervangen.
De ANWB had al aangegeven dat hoogstwaarschijnlijk het contactschakelaartje stuk was.
(zat nog in de ontkennende fase omdat dan de hele zooi bij een T2a uit elkaar mag)
Half uurtje later toch nog alles gedemonteerd. (inderdaad de schakelaar is gescheurd en maakt nu net geen startcontact :evil: )

Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » zo mar 11, 2007 10:15 am

Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Het demonteren lukt de meeste mensen wel. Maar dan weer demonteren... :?

Mooie avatar Max!! :wink:

Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo mar 11, 2007 16:47 pm

frieser schreef:Ja als je een barndoor hebt ben je de koning van de aircooled-scene, dat weet je toch! :lol:
dan ben ik helemaal royalty, ik heb 2 deuren in de schuur! :mrgreen:
you know you're a bus driver when you pass a junk yard and wonder if they have the parts you need.

Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo mar 11, 2007 16:48 pm

Died schreef:
Zal proberen om wat foto's te maken bij het monteren, bij het demonteren ben ik het glad vergeten.
Het demonteren lukt de meeste mensen wel. Maar dan weer demonteren... :?

Mooie avatar Max!! :wink:
moest het dikgedrukte niet monteren zijn????
you know you're a bus driver when you pass a junk yard and wonder if they have the parts you need.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » zo mar 11, 2007 18:47 pm

Ach wat maakt het uit< als je naderhand maar geen onderdelen overhoud vind ik het al lang goed :lol:

Eerst maar eens een nieuw contactschakelaar scoren :P
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Plaats reactie