Max zonder bus.

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo sep 17, 2006 22:29 pm

jammer zeg, ik heb er ene uit duitsland, met fahrzeugbrief. dus ik heb een exact bouwjaar, en ben daar dus ook heel blij mee.
Arco Bot

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » zo sep 17, 2006 22:35 pm

Tja da's het voordeel van die geregistreerde bakkies, plus dat die van jou behoorlijk wat ouder is en toen werden er nog nettjes de jaartallen ingeslagen.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo sep 17, 2006 23:19 pm

jep, ik wilde er persee ene met de bekende t2a wielen of keverwielen met bolledop. Heb er erg lang naar gezocht voor ik een betaalbare vond. Want 250 euro voor een wrak vind ik toch echt te veel.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Vandaag in de sleutelruimte aangekomen!!

Bericht door Max » zo okt 15, 2006 20:57 pm

Een originele T2a (B-blokkie) 1600 enkelpoorts motortje (motornummer verschilt weinig van het originele en verdwenen blok van de clipper.

Heeft wel wat werk, maar dan hebben we van de winter wat te doen, toch?? (als ik er aan toekom :wink: )

Afbeelding
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo okt 15, 2006 21:40 pm

Nou, dan krijg je de winter toch ook weer leuk om!
Arco

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » zo okt 15, 2006 21:50 pm

Gaat helemaal lukken, loopt trouwens nettjes.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

uhmmm....

Bericht door jerupke » ma feb 12, 2007 23:25 pm

uhmmm..... update??
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » di feb 13, 2007 7:54 am

Sorry Jerupke, staat door omstandigheden eventjes stil (m'n rug :cry: )
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4092
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

Bericht door wouthwortel » di feb 13, 2007 8:41 am

[quote="Max"]Jeroen en ik zijn wel wat gewend (T2a rijders hebben nu eenmaal een hoog incasseringsvermogen :twisted: )

Maar dat idee van de VvCT2 klinkt nog niet zo gek 8) ik bel gelijk mijn kennis bij de KvK en laat me inschrijven :lol:

Zeg Jeroen (vriend), zou het opvallen als onze meetings gelijkvallen met die van andere clubs (en op dezelfde lokaties) :wink:

Nu alleen nog even een logotje en we zijn compleet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Prima!! Maar dan wel op een apart veldje gaan staan!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :) :) :) :D :D :D

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » di feb 13, 2007 11:42 am

Is daar ruimte voor dan?? :wink:

Gevolg is natuurlijk wel dat de gezelligheid apart staat :lol: :lol:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Erwin

Bericht door Erwin » di feb 13, 2007 20:53 pm

Max schreef:Is daar ruimte voor dan?? :wink:

Gevolg is natuurlijk wel dat de gezelligheid apart staat :lol: :lol:
Ruik ik een separatie hier :wink:

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » di feb 13, 2007 21:51 pm

Dat valt wel mee hoor, al zie je wel steeds meer groepsvorming optreden bij bv de VWbusclub :? :?
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Erwin

Bericht door Erwin » di feb 13, 2007 22:32 pm

Max schreef:Dat valt wel mee hoor, al zie je wel steeds meer groepsvorming optreden bij bv de VWbusclub :? :?
Hoe zal dat dan dadelijk gaan lopen als er nog een forum met chatbox bij komt?.......................... grinzzzzzzzzz :wink:

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » wo feb 14, 2007 7:44 am

Erwin schreef:
Max schreef:Dat valt wel mee hoor, al zie je wel steeds meer groepsvorming optreden bij bv de VWbusclub :? :?
Hoe zal dat dan dadelijk gaan lopen als er nog een forum met chatbox bij komt?.......................... grinzzzzzzzzz :wink:
Die va de busclub is min of meer doodgebloed. T1 jongens zitten bij het T1 forum, T2 zit hier, T3 zit op teedrie en T4 en T5 zitten op T4ever.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Erwin

Bericht door Erwin » wo feb 14, 2007 8:45 am

Max schreef:
Erwin schreef:
Max schreef:Dat valt wel mee hoor, al zie je wel steeds meer groepsvorming optreden bij bv de VWbusclub :? :?
Hoe zal dat dan dadelijk gaan lopen als er nog een forum met chatbox bij komt?.......................... grinzzzzzzzzz :wink:
Die va de busclub is min of meer doodgebloed. T1 jongens zitten bij het T1 forum, T2 zit hier, T3 zit op teedrie en T4 en T5 zitten op T4ever.
Okay, Ik kan begrijpen dat T1 & T2 bezitters geen binding hebben met T3's t/m T5, hoewel de eerste T3 natuurlijk ook luchtgekoeld waren.
Maar dat T1 en T2 mensen zich opsplitsen is wel wat vreemd ja, we zijn tenslotten "Aircooled Addicts" Nog even en je krijgt hier A & B mensen. :wink:
Enfin, het zal wel inherent zijn aan het mensdom. .................... of toch hokjesgeest? :wink:

Plaats reactie