Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik altijd een kever willen kopen. Op een dag werd ik wakker en moest en zou een T2 kopen in plaats van een kever.. Die zelfde week nog even op internet gezocht en kreeg een mailtje dat iemand nog een oude T2 te koop had staan voor 1900,- zonder APK.
APK heb ik er uiteindelijk voor 300,- euro bij gekregen. (de kosten ervan waren echter veel hoger). Dit geeft denk wel een redelijk beeld van de status van mijn bus.

De bus was echter zo lelijk dat ze hierdoor weer aantrekkelijk was. Maar ik heb haar gekocht voor de hobby en wordt stukje voor stukje onderhanden genomen. Zo is de camper inrichting al bij klaar en is de binnenkant opnieuw gebroken wit geschilderd. Ook het bestuurders gedeelte is reeds opgeknapt naar eigen wensen. (ik weet dat het niet helemaal origineel is, maar wel handig voor surf doeleinden :-s )
Het klussen aan de bus gebeurd altijd op straat en op elke parkeer plek is dan ook wel hier en daar een flinke olie plek te vinden :-1w . Het leuke van klussen op straat is dat mensen zien waar je mee bezig bent en zich ook zullen gaan interesseren in je werkzaamheden. Zo heb ik al van verschillende mensen (die ik nog nooit eerder had gesproken) bruikbare materialen en tips gekregen. Erg leuk om op zo’n manier je sociale netwerk wat te vergroten.
Op het begin ben ik wel de nodige problemen tegen gekomen. Wat menig aantal van het forum wel zullen weten. (ik heb net even snel geteld en ben al zo’n 11 keer gesleept

Ik zal voorlopig maar ophouden met het saaie verhaal over mijn bus.. Moet weer eens aan het werk… (kinderen.. pffffff)

Binnenkort foto’s van mijn bus en het verloop van het uit en inbouwen van mijn motor..
\:D/