Zo de zaak maar weer eens even afstoffen hier...
Waar was ik gebleven oh ja de motor uitbouw, inmiddels zit er al weer 2 jaar een volledig nieuw met NOS delen opgebouwde 1776 met een 37mm carb in, doghouse passend gemaakt voor een type 4 oliekoeler vv een 123 ontsteking verder alles standaard.
Thermostaat kleppen ook weer ingebouwd wat de opwarmfase drastisch verkort!
Deze winter een dometic crx50 compressor koelkast ingebouwd, uitgangpunt was er mag qua looks niks veranderen aan de kastjes dus geen gaten zagen e.d. en dit is naar mijn idee aardig gelukt.
Deurtje op de scharnieren iets verhoogd m.b.v busjes om trek onder het deurtje door te krijgen en over de mat te kunnen draaien.
Onder de buddy zit heb ik een 100AH AGM accu gemonteerd met een C-tek msx 7 lader en een accubewaker + alarm pieper voor als de accu afgesloten gaat worden.
De originele watertank moest wijken voor de koelkast dus wat dan te doen met de watervuldop, we maken er een 12 volt socket van met daarin een 2-voudige USB lader
Verder heb ik nu een los 10 liter watertankje achter de bijrijders stoel staan met daarin een dompelpomp zodat mijn handpompje nu wat meer power heeft!
Nu alleen nog even een dop met dompelpomp doorvoer voor de watertank zien te vinden, de walstroom heb ik op de originele plek aangesloten met de originele US kabel die bij de bus zat.
Heb de koelast getest bij ca. 20 graden buitentemperatuur op de middenstand en de koelkast was 5 graden en het vriesvak -12 graden

Groot voordeel van de koelkast is dat het vriesvak eruit genomen kan worden om de koelakast te vergroten.