Is een T1 dus zal wel lekker doortochtenzomerbloempje schreef:Waar hebben ze al die dekens voor nodig met zo'n kachel?
De Buzzzs is weer thuis
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
Peenvogel geopereerd
Na het welbekende wachtlijst staan was het vandaag zover
Onder narcose verder gebroken
uitboren
plaatsen stalen pen en nog wat boren
ff passen en het gips (2 componenten epoxy shit) ligt al klaar
en hij ligt al weer in de uitslaapkamer.
Onder narcose verder gebroken
uitboren
plaatsen stalen pen en nog wat boren
ff passen en het gips (2 componenten epoxy shit) ligt al klaar
en hij ligt al weer in de uitslaapkamer.
De foto's zijn er weer
- Baphi
- Luchtgekoeld
- Berichten: 7468
- Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: heb ik ja!
Welke Haynesmanual heb je hiervoor moeten raadplegen? Vind het een nogal riskante operatie...guidddo schreef:In middels is de peenvogel weer op de been
en mag hij mischien binnenkort weer de bus in
als ie loopgips heeft gekregen.
Mooi werk!
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Hey Peenvogel...
Hey Peenvogel, hoorde dat je operatie goed was verlopen en dat je al van de recovery af bent, top!
mooie beenwarmers trouwens, zal Buzz wel jalours op zijn, of niet??
Je kunt zo meedoen met Fame!
Beterschap en tot snel! =D>
mooie beenwarmers trouwens, zal Buzz wel jalours op zijn, of niet??
Je kunt zo meedoen met Fame!
Beterschap en tot snel! =D>
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6182
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
R&R bed met JK diy hinges
Ik heb hem over de volle breedte gemaakt dan zijn zitting 520 en leuning 480 x 1410 breed.
Mijn kopplaat is 360 hoog en zit vast aan de bevestigings plaat van de scharnieren ( 620 diep aan bovenkant ) zit met slotbouten aan de bus vast.
Het eerste gat van de scharnier bevestiging zit op 32 leuning en 42 mm bij de zitting van de kant.
Ik heb verstevigings ribben onder mijn 18 mm multiplex plaat geplaatst tegen doorbuigen.
De vakverdeling is multifunctioneel, in bedstand duwen de stalen beugels onder de zitting tegen de kopplaat
Op de grenen/vuren lat die achterin met de stalen stoelhoeken vast zit en alle delen met elkaar verbindt
rust de bovenkant van de leuning in slaapstand.
ps dit verhaal hoort eigenlijk ergens op pagina 2 van het verhaal thuis maar ik vond het zo'n mooi verhaal en waar gebeurd!
Mijn kopplaat is 360 hoog en zit vast aan de bevestigings plaat van de scharnieren ( 620 diep aan bovenkant ) zit met slotbouten aan de bus vast.
Het eerste gat van de scharnier bevestiging zit op 32 leuning en 42 mm bij de zitting van de kant.
Ik heb verstevigings ribben onder mijn 18 mm multiplex plaat geplaatst tegen doorbuigen.
De vakverdeling is multifunctioneel, in bedstand duwen de stalen beugels onder de zitting tegen de kopplaat
Op de grenen/vuren lat die achterin met de stalen stoelhoeken vast zit en alle delen met elkaar verbindt
rust de bovenkant van de leuning in slaapstand.
ps dit verhaal hoort eigenlijk ergens op pagina 2 van het verhaal thuis maar ik vond het zo'n mooi verhaal en waar gebeurd!
De foto's zijn er weer
Dan is het wel te merken in de bijtellingbas_T2a schreef:goeie methode om een oldtimer weer een beetje groen te maken
Hoe meer mos en gras hoe hoger het label, zit zelf met een C-label denk ik
Maar fijn dat de vogel weer genezen verklaard is, heeft ie verder nog problemen (het was per slot van rekening een zware operatie).
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.