De T2Bay-bus

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Bericht door jerupke » di aug 22, 2006 18:53 pm

heel stevige bumpers.... kreukelzone.....
Kijk... zo kan een mens zich vergissen... de B-bumpers zijn van dunner plaatmateriaal en door hun vorm vervormen ze juist sneller...bovendien is dat deformatie-element gemaakt om de harde klappen weg te nemen... kreukt dus ook redelijk gemakkelijk... ik zou zeggen .... kom maar op!!!!

Ennuh... voor die A sta ik... en je hebt mij nog nooit in levende lijve ontmoet, 1,97m lang en ook ongeveer zo breed (niou ja dat is overdreven... 1,21m breed!!)[/quote]
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » di aug 22, 2006 22:13 pm

Knokkuhhh :twisted: :twisted: :twisted:

Jeroen, doe je wel rustig aan met die arme b-rijder :lol: :lol: :lol:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

T2Bay

Bericht door T2Bay » di aug 22, 2006 23:16 pm

jerupke schreef:
heel stevige bumpers.... kreukelzone.....
Kijk... zo kan een mens zich vergissen... de B-bumpers zijn van dunner plaatmateriaal en door hun vorm vervormen ze juist sneller...bovendien is dat deformatie-element gemaakt om de harde klappen weg te nemen... kreukt dus ook redelijk gemakkelijk... ik zou zeggen .... kom maar op!!!!

Ennuh... voor die A sta ik... en je hebt mij nog nooit in levende lijve ontmoet, 1,97m lang en ook ongeveer zo breed (niou ja dat is overdreven... 1,21m breed!!)
[/quote]

Haha, we kunnen elkaar dus recht in de ogen kijken! Weet je wat, we gaan gewoon T1 rijders vervelen ipv van elkaar want ik moet toch een beetje plaats hebben op Spa.

T2Bay

Bericht door T2Bay » di aug 22, 2006 23:20 pm

Wat zijn jullie hier licht ontvlambaar zeg, maak je een grapje willen ze meteen allemaal met je knokken :mrgreen: :mrgreen: Net een stelletje van die engelse hooligans! \:D/

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

helemaal niet licht ontvlambaar

Bericht door jerupke » di aug 22, 2006 23:40 pm

helemaal niet licht ontvlambaar! Maar wee je gebeente als je aan A-tjes komt!!! 8) 8) 8) .
Net terug van de Kever club maastricht Cruise-inn. Was weer spannend, we staan dan bij de Geusselt en vandaag kwam er een internationale achtervolging langs a la O.J. Simpson. Vier Belgische en een Nederlandse politie auto die een op hol geslagen SUV probeerden bij te houden... die reed voorop op topsnelheid door rood licht!!
je maakt altijd iets mee bij KCM!!
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

T2Bay

Re: helemaal niet licht ontvlambaar

Bericht door T2Bay » wo aug 23, 2006 9:50 am

jerupke schreef:helemaal niet licht ontvlambaar! Maar wee je gebeente als je aan A-tjes komt!!! 8) 8) 8) .
Net terug van de Kever club maastricht Cruise-inn. Was weer spannend, we staan dan bij de Geusselt en vandaag kwam er een internationale achtervolging langs a la O.J. Simpson. Vier Belgische en een Nederlandse politie auto die een op hol geslagen SUV probeerden bij te houden... die reed voorop op topsnelheid door rood licht!!
je maakt altijd iets mee bij KCM!!
Nee....dat moet je volhouden. Als iemand in al zijn onschuld per ongeluk op de verkeerde plaats zijn bus met tent wil opslaan op een gereserveerd veld spring jij meteen op :mrgreen: hahaha :mrgreen:

Ik zal je/jullie niet meer plagen, goed?

Beetje newyorkse praktijken gehad daar dus? Was het een BMW waar ze achteraan zaten? 8) :D

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

BMW?

Bericht door jerupke » do aug 24, 2006 9:26 am

was het een BMW?
zal haast wel, :lol: zoals Obelix al zei..... Rare jongens die BMW-rijders.... :lol:

Ik kon het niet zien, het schemerde al te erg! Ik heb er ook nog niets over gelezen/gezien in het nieuws..


Nee hoor, je mag je busje gerust op mijn gereserveerde plek zetten! kruipen we gewoon lekker tegen elkaar aan in jullie busje.... gezellig zo met z'n vieren en al die kids! :?
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Re: BMW?

Bericht door Max » do aug 24, 2006 9:28 am

jerupke schreef:Nee hoor, je mag je busje gerust op mijn gereserveerde plek zetten! kruipen we gewoon lekker tegen elkaar aan in jullie busje.... gezellig zo met z'n vieren en al die kids! :?

Nieuwe recordpoging? hoeveel personen gaan er in een bus?? (ken wel de variant van Daf en Eend)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

En van Kever

Bericht door jerupke » do aug 24, 2006 9:47 am

En van Kever... staatzelf op youtube.com search voor vw en dan bij vw commercial
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

T2Bay

Re: BMW?

Bericht door T2Bay » do aug 24, 2006 10:06 am

jerupke schreef:
was het een BMW?
zal haast wel, :lol: zoals Obelix al zei..... Rare jongens die BMW-rijders.... :lol:

Ik kon het niet zien, het schemerde al te erg! Ik heb er ook nog niets over gelezen/gezien in het nieuws..


Nee hoor, je mag je busje gerust op mijn gereserveerde plek zetten! kruipen we gewoon lekker tegen elkaar aan in jullie busje.... gezellig zo met z'n vieren en al die kids! :?
Nee nee, ik had het over iemand anders die zijn bus op een gereserveerd terrein neerzette!! :D Je weet wel....

Als het regent in Spa (doet het daar volgens mij altijd) worden bussen waarschijnlijk wel heel populair!

T2Bay

Re: En van Kever

Bericht door T2Bay » do aug 24, 2006 10:11 am

jerupke schreef:En van Kever... staatzelf op youtube.com search voor vw en dan bij vw commercial
Stoere film!

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

bus op gereserveerde plek

Bericht door jerupke » do aug 24, 2006 10:57 am

over iemand anders die zijn bus op een gereserveerde plek zette
oh die.... FM.... tja,

't is een kwestie van geduld....
rustig wachten op de dag...
Dat F.... M.... de club verlaat!!!

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

T2Bay

Re: bus op gereserveerde plek

Bericht door T2Bay » do aug 24, 2006 11:13 am

jerupke schreef:
over iemand anders die zijn bus op een gereserveerde plek zette
oh die.... FM.... tja,

't is een kwestie van geduld....
rustig wachten op de dag...
Dat F.... M.... de club verlaat!!!

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
:wink:

T2Bay

Bij de tijd

Bericht door T2Bay » di aug 29, 2006 22:35 pm

In Spa hebben we een mooi origineel T2B klokje op de kop kunnen tikken van hetzelfde bouwjaar als onze bus. Dat stond dus al een tijdje op het verlanglijstje!

Afbeelding

Instumentenpaneel voor inbouw:
Afbeelding

En erna:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

heel mooi zo'n klokje

Bericht door jerupke » di aug 29, 2006 22:54 pm

Heel mooi zo'n klokje, maar maakt dat niet onwijs veel herrie 's nachts?

Helaas zijn we zaterdagavond naar huis moeten komen, vrouwtje was ziek, zwak en misselijk.... en ik was nog wel degene die gedronken had?!?

Maar ja, volgend jaar beter... in ieder geval heb ik vrijdag en zaterdag GENOTEN!

Wat een super treffen... als je het hier niet vind.... kun je er vanuitgaan, dat het nog niet bestaat!

Vrijdagnacht anderhalf uur staan ouwehoe.... met die jongens van de Turbo kever en die wit-zwarte T1 met 2L turbo motor.... HELEMAAL DE WEG KWIJT, die mannen, maar wel supergaaf!

Voor iedereen die mij nog niet kent.... ik was degene met die TROMBONE
!!!
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Plaats reactie