De T2Bay-bus

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Gebruikersavatar
buskabouter
Luchtgekoeld
Berichten: 1291
Lid geworden op: di jan 02, 2007 17:20 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: grunn

Re:

Bericht door buskabouter » wo jul 02, 2014 22:23 pm

T2Bay schreef:Niemand hoeft zich hier zorgen te maken; onze bus gaat never te nooit nie weg, onder die voorwaarde hebben we hem aangeschaft. We hebben er veel te veel lol van om er ooit over te twijfelen of 'ie weg gaat!
trotse eigenaar t2b ambulance en 5 andere t2s en nog geen automaat

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: De T2Bay-bus

Bericht door Briebelbus » wo jul 02, 2014 22:38 pm

Blijkbaar veranderd er toch wat in 9 jaar.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Inactief Account

Re:

Bericht door Inactief Account » do jul 03, 2014 9:07 am

Briebelbus schreef:dat is precies het antwoord wat ik ook gekregenheb.

Ik heb dit een tijd geleden op de kampeerbeurs voorgelegd aan de mensen van het RDW.

Ow ja, een trekhaak mag alleen gemonteerd zijn als de gegevens ook op het kentekenbewijs zijn toegevoegd.

Om de trekhaakgegevens erbij te krijgen moet je deel 1 opgestuurd worden naar RDW in Veendam.

Je krijgt dat een ander kenteken papier terug.
En dat laatste vind ik dus jammer omdat ik nog zo'n ouderwetse heb van mijn bus :(


DIT KLOPT NIET MARCEL
als dit door de mensen van de RDW zo aan jou verteld is hebben ze dat niet goed,
Al snap ik wel waarom ze dit als advies geven.


Je mag rustig een trekhaak onder je auto hebben en niet de gegevens op het kenteken vermeld hebben,
ook voor de APK is dit geen enkel probleem.

Je mag er dan alleen geen gebruik van maken , dus geen aanhanger en zelfs geen fietsendrager.
dit kan niet alleen een boete opleveren maar bij een ongeval kan de verzekering heel erg moeilijk gaan doen.

Ook de stekkerdoos voor de verlichting hoeft er voor de APK niet op te zitten.
en als hij er wel opzit wordt hij niet gecontroleerd op werking

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: De T2Bay-bus

Bericht door Briebelbus » do jul 03, 2014 9:14 am

Beetje off-topic hier, maar nu ik zo'n kentekencard heb vind ik het niet erg om er door de RDW een aanpassing op te laten doen.

Ik moet maar eens terug snuffelen wat er ook weer allemaal nodig is om dit geregistreerd te kijken.
Kan me nog herinneren dat je dan een oud bewijs van VW moest mee sturen, maar ben het even kwijt wat het precies is.

Gr
Marcel
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Inactief Account

Re: De T2Bay-bus

Bericht door Inactief Account » do jul 03, 2014 9:19 am

Bij de bedrijfswagen afdeling van PON kun je via email een aanvraag doen voor de treklast gegevens van je bus
als je het chassis nummer doorgeeft in die mail krijg je over het algemeen redelijk snel de voor de rdw benodigde gegevens

Plaats reactie