Marc zijn westy verlaagd
- 147fridolin
- Actief Lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
- Locatie: ROOSENDAAL
Marc zijn westy verlaagd
Heb Marc zijn busje verlaagd.
Hij wilde zijn bus toch een stuk omlaag hebben, en zelf heeft hij er geen ervaring mee.
Dus kwam hij bij mij om zijn bus te verlagen.
Hebben we gelijk ook even zijn achterwiellagers vernieuwd.
Ja als alles toch los ligt dan kun je dit net zo goed even meepakken.
Ik zelf werk altijd met rasterplaatjes, simpel systeem en makkelijk te plaatsen.
Het meeste werk is het de en monteren van de vooras.
Dit is gewoon smerig en intensief werk
Er moet heel wat gedemonteerd worden om een voor-as te verwijderen
En eenmaal los, is het ook nog eens een heel zwaar ding om te verplaatsen.
Heb je zelf niet veel sleutel ervaring en geen technisch inzicht, blijf dan aub van de bus af en laat het iemand doen.
Ik heb er al behoorlijk wat gedaan, en voor mij is het een 1,5 tot 2 dagen werk, maar dat is dan voor en achter.
Hier wat foto's van Marc zijn bus
Hij wilde zijn bus toch een stuk omlaag hebben, en zelf heeft hij er geen ervaring mee.
Dus kwam hij bij mij om zijn bus te verlagen.
Hebben we gelijk ook even zijn achterwiellagers vernieuwd.
Ja als alles toch los ligt dan kun je dit net zo goed even meepakken.
Ik zelf werk altijd met rasterplaatjes, simpel systeem en makkelijk te plaatsen.
Het meeste werk is het de en monteren van de vooras.
Dit is gewoon smerig en intensief werk
Er moet heel wat gedemonteerd worden om een voor-as te verwijderen
En eenmaal los, is het ook nog eens een heel zwaar ding om te verplaatsen.
Heb je zelf niet veel sleutel ervaring en geen technisch inzicht, blijf dan aub van de bus af en laat het iemand doen.
Ik heb er al behoorlijk wat gedaan, en voor mij is het een 1,5 tot 2 dagen werk, maar dat is dan voor en achter.
Hier wat foto's van Marc zijn bus
Laatst gewijzigd door 147fridolin op zo apr 13, 2008 23:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- 147fridolin
- Actief Lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
- Locatie: ROOSENDAAL
Nee
Nee Frieser niet echt.
Heb nog meer dan genoeg staan
Heb nog meer dan genoeg staan
- 147fridolin
- Actief Lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
- Locatie: ROOSENDAAL
welke
Welke Lomax, want heb pas voor Evan Classic ook een roofswap gedaan
Heel rot dak vervangen, met een donor dak.
Dit soort klussen hoef ik niet te zoeken, die vinden mij
Heel rot dak vervangen, met een donor dak.
Dit soort klussen hoef ik niet te zoeken, die vinden mij
- 147fridolin
- Actief Lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
- Locatie: ROOSENDAAL
67
Daar zijn we nog mee bezig.
Maar komt zo nu en dan wat tussendoor.
Dat is ook de rede dat ik met de hele grote projecten ga stoppen.
Is te veel werk
En nu moest ik ook snel de 1977 crewcab klaarmaken, want deze moest op transport naar een klant in Yokohama Japan
Dat is weer een zorg minder
Ben op dit moment ook bezig een bedrijf te starten.
Import auto's uit de USA, zowel jongere auto's als ook wat oldtimers.
Daarnaast ga ik bekleding (interieurs) verkopen voor aircooled VW's.
En kun je bij mij terecht voor roestreparatie en schadereparatie
Het gaat Guido's Fun Cars heten
Ga binnenkort naar de USA om auto's en materiaal in te kopen
Maar als alles helemaal officieel is en er een bedrijfslocatie bekend is, zul je dit wel gaan zien
Maar komt zo nu en dan wat tussendoor.
Dat is ook de rede dat ik met de hele grote projecten ga stoppen.
Is te veel werk
En nu moest ik ook snel de 1977 crewcab klaarmaken, want deze moest op transport naar een klant in Yokohama Japan
Dat is weer een zorg minder
Ben op dit moment ook bezig een bedrijf te starten.
Import auto's uit de USA, zowel jongere auto's als ook wat oldtimers.
Daarnaast ga ik bekleding (interieurs) verkopen voor aircooled VW's.
En kun je bij mij terecht voor roestreparatie en schadereparatie
Het gaat Guido's Fun Cars heten
Ga binnenkort naar de USA om auto's en materiaal in te kopen
Maar als alles helemaal officieel is en er een bedrijfslocatie bekend is, zul je dit wel gaan zien
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3858
- Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Heerlen
Re: 67
Goed nieuws dus! 8) 8) 8)147fridolin schreef: Ben op dit moment ook bezig een bedrijf te starten.
Import auto's uit de USA, zowel jongere auto's als ook wat oldtimers.
Daarnaast ga ik bekleding (interieurs) verkopen voor aircooled VW's.
En kun je bij mij terecht voor roestreparatie en schadereparatie
Het gaat Guido's Fun Cars heten
Ga binnenkort naar de USA om auto's en materiaal in te kopen
Maar als alles helemaal officieel is en er een bedrijfslocatie bekend is, zul je dit wel gaan zien
onderdelen nodig? PB maar!
- Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Marc zijn westy verlaagd
Holy shit! Die staat mooi zo, zeg! 8) =D>147fridolin schreef:
2 buitentandjes achter?
Easy!
- Raymond
- Gevorderde
- Berichten: 747
- Lid geworden op: di sep 25, 2007 22:47 pm
- Locatie: Beverwijk
- Contacteer:
Re: Marc zijn westy verlaagd
+1Airtime schreef:Holy shit! Die staat mooi zo, zeg! 8) =D>147fridolin schreef:
2 buitentandjes achter?
En ik ben ook wel beniewd naar de getallen
Busloos..
- 147fridolin
- Actief Lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
- Locatie: ROOSENDAAL
meenemen
Fahtal is mogelijk hoor.
Zeg maar wat je hebben wil.
Tegen een provisie zoeken we voor je het geen je hebben wil en zorgen we voor het transport en import.
Maakt niet uit wat je wil, motorfiets VW Bus of een andere auto.
Voor de geene die het weten wil, Marc zn bus is aan de achterzijde met 2 tandjes verlaagd (buitenkant)
Zeg maar wat je hebben wil.
Tegen een provisie zoeken we voor je het geen je hebben wil en zorgen we voor het transport en import.
Maakt niet uit wat je wil, motorfiets VW Bus of een andere auto.
Voor de geene die het weten wil, Marc zn bus is aan de achterzijde met 2 tandjes verlaagd (buitenkant)
Nice!
Hoe heb je het met de rubbers en schokbrekers gedaan achter?
En de standaard banden nog erom?
Hoe krijg je die in de achterkast met verwisselen?
Na 1 buiten tandje kreeg ik al bijna me wiel er niet tussen...
Thanks!
Hoe heb je het met de rubbers en schokbrekers gedaan achter?
En de standaard banden nog erom?
Hoe krijg je die in de achterkast met verwisselen?
Na 1 buiten tandje kreeg ik al bijna me wiel er niet tussen...
Thanks!
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!