Het is zo dat ik en mijn vriendin een bloemenwinkel hebben (die zij volledig runt en ik alleen maar werkslaaf ben

Maar omdat wij er iets bij wilde, en ik al een tijdje VW fannaat ben, ben ik opzoek gegaan naar iets leuks...dat heeft 1,5 jaar geduurd omdat ik een panel bus wilde en het liefst een dubbeldeurs..
Omdat wij deze bus toch behoorlijk gaan gebruiken en dus ook behoorlijk wat kilometers gaan rijden heb ik besloten tot een diesel ombouw.
Ik ben bezig met het inbouwen van een 1.9TD(AAZ) motor van VW. Deze wordt middels een pasplaat, zodat het blok in de originele stand staat, op de bak gemonteerd.
Verder is het de bedoeling dat er geen uiterlijke kenmerken komen van de waterkoeling, dus de radiateur zit onder de bus gemonteerd. Dit is in dit geval een raditeur van een T4 omdat deze een behoorlijk koeloppervlakte heeft wat ik wel kan gebruiken als er teweinig rijwind is.
Maargoed, genoeg gepraat.. de foto's:

Dit zijn niet de recentste foto's, die volgen nog. Momenteel is hij aan de voorzijde verlaagd(met dank aan alain:)) De achterzijde moet ik nog doen, dan kan ik meteen passen of de wielen allemaal passen. Er komen 16" 8j wielen onder dus de ruimte wordt beperkt