De SURF' Two-Be

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Airtime » wo jan 23, 2008 9:39 am

Ik wil bij mijn bus ook nog even rommelen met de 'hoogte' achter, want hij staat naar mijn smaak toch nog iets te veel voorover. Ik vind de 'stance' van jouw bus wel goed, Chris! 8)

Edit: Zoiets:

Afbeelding

Lijkt mij ook iets van 2 tandjes.
Laatst gewijzigd door Airtime op wo jan 23, 2008 13:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Easy!

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » wo jan 23, 2008 10:56 am

snizzel schreef:inderdaad staat wel mooi,

Maar even wat anders je voert blauwe kenteken platen? [-X ? Kijk uit want in Scheveningen heb ik er een keer een boete voor gehad en die is erug hoog :roll: , douane in Scheveningen zijn erg actief.

jou bus komt uit 78, en dat is niet legaal staat wel mooier natuurlijk. :wink: Maar ik durf het niet meer, vergeet niet bij de eerste APK je oude gele platen terug te zetten 8) .

Trouwens mooie bus, ik hoop dat ik hem binnen kort in het echt mag bewonderen.
Snizzel, hoe ziet jouw bussie eruit dan?
Wat was de hoogte van de boete trouwens. :lol:
Dan weet ik of ik heeeel :roll: verontwaardigd moet gaan reageren wanneer de POLICE mij aanhouden of gewoon de boete kan accepteren en weer verder kan rijden...

Verder woonde ik altijd in Delft en sinds een paar maanden pas in Den Haag, Transvaal, lekker buurtje dus....

Gebruikersavatar
147fridolin
Actief Lid
Berichten: 160
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 18:10 pm
Locatie: ROOSENDAAL

tandjes

Bericht door 147fridolin » wo apr 16, 2008 0:34 am

Chris,

je bus is 2 tandjes verlaagd aan de achterzijde.
De eerste keer was hij inderdaad 3 tandjes.
En dat gaat bij een gewone bus niet.
Ik had de eerste keer de zelfde graden aangehouden als de pick-up van Durk..
Bij een pick-up gaat het wel, daar deze aan de achterkant lichter is qua gewicht.
Hier wat foto's van T2 busjes die ik verlaagd heb.
Vond zelf Steven's zn bus heel mooi, maar die had er na het verlagen 15inch Gasburners onder geplaatst.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » di jul 08, 2008 21:44 pm

Kleine update en een fotoshoot gedaan: :D

Ik ben zelf maar aan de slag gegaan met het vervangen van dorpels en het bijwerken van slechte plekken aan de bestuurders kant. (Ja ik zie de deuk ook in het zijpaneel, maar het hoeft van mij geen "nieuwe" bus te worden. Beetje ratlook moet kunnen!
Ook maar is de boel van onder getectyleerd en eea vervangen... De schuifdeur kant staat gepland voor de komende 2 maanden....

Persoonlijk vindt ik het een lekker surfbussie worden :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Airtime » di jul 08, 2008 22:23 pm

Chris! Hoe is het nou :?: Fototshootje (en busje) ziet er weer goed uit. Misschien tot binnenkort ergens een keer?
Easy!

Gebruikersavatar
snowsurfer
Actief Lid
Berichten: 413
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 8:21 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door snowsurfer » di jul 08, 2008 22:28 pm

Hoi die Chris. Zeg ben je een beetje verdwaald? Dat lijkt niet op de Haagse markt! Je bus ziet er nog steeds goed uit. Vakantieplannen?

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » di jul 08, 2008 22:35 pm

Bob! Het gaat lekker... wel druk, want afstuderen komt (eindelijk) in de buurt...
Ik probeer nog steeds op de eerste dinsdag van de maand langs de ACN te rijden maar heb steeds wat anders, of ik vergeet het.... :cry: dom dom

Zit nu elke dag in Rotterdam, op LR kom ik eigenlijk nooit meer. Ik zal binnenkort maar is ergens een bus meeting proberen mee te pakken. Er trouwens ook een kans dat ik volgend jaar naar UK ga om te werken, de bus zal dan wellicht ergens in Cornwall geparkeerd worden :P

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » di jul 08, 2008 22:41 pm

snowsurfer schreef:Hoi die Chris. Zeg ben je een beetje verdwaald? Dat lijkt niet op de Haagse markt! Je bus ziet er nog steeds goed uit. Vakantieplannen?
JA de foto's zijn gemaakt met een tripje langs de Veluwe. Op de haagse mart zal je niet zo veel groen vinden!

Het probleem zijn juist die vakantie plannen, gaat denk ik niet lukken ivm (zie boven) afstuderen :x
Gaan daarna wel reizen door zuid-amerika maar om dan de bus mee te nemen is wel beetje gekken werk :wink:

Gelukkig wel de laatste weken veel wezen windsurfen op Scheef, echt lekkere wind en golven!

Ik hoop dat ik deze maand toch de tijd kan vinden om met vrienden naar Lacanau ofzo te rijden.... maar kans is klein... :cry:

Jij plannen voor surfen abroad?

Gebruikersavatar
gerald
Actief Lid
Berichten: 364
Lid geworden op: zo mei 18, 2008 16:34 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: den haag

Bericht door gerald » di jul 08, 2008 23:02 pm

tof hoor meer surfers in den haag met busjes :) tja mijn busje rijdt nog niet maar over surf trips gesprken heeft 1 van jullie nog goed tips als ik in augustus de kust van europa wil af dalen .... richting portugal maar nog geen idee of ik dat ga redden en dan beodel ik voornamelijk surf spot langs de kust. thnx alvast

Westy
Luchtgekoeld
Berichten: 3324
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Bericht door Westy » wo jul 09, 2008 8:23 am

Ziet er goed uit.
Is je kentekenplaat een panscraper warning system geworden?
Klik voor een leuk t-shirt

Gebruikersavatar
VWrijder
Luchtgekoeld
Berichten: 2398
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 9:39 am
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Bericht door VWrijder » wo jul 09, 2008 9:04 am

frieser schreef:Ziet er mooi uit! vindt wel dat je wat optisch aan het verlagen bent met dat gras :P
Mooi hoor! Die lichte knipperlichten staan trouwens ook erg goed op dit kleurtje!
[size=125][color=#FF0000]Denk an die Umwelt fahr mit dem Bus[/color][/size]

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » wo jul 09, 2008 10:22 am

looking good!

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » wo jul 09, 2008 19:48 pm

westy1969 schreef:Ziet er goed uit.
Is je kentekenplaat een panscraper warning system geworden?
Yep was 3 maanden geleden nog helemaal nieuw en ziet er nu al uit of hij er al 30 jaar aanhangt :wink:

Gebruikersavatar
chris_surfer
Actief Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 13:18 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door chris_surfer » wo jul 09, 2008 19:50 pm

gerald schreef:tof hoor meer surfers in den haag met busjes :) tja mijn busje rijdt nog niet maar over surf trips gesprken heeft 1 van jullie nog goed tips als ik in augustus de kust van europa wil af dalen .... richting portugal maar nog geen idee of ik dat ga redden en dan beodel ik voornamelijk surf spot langs de kust. thnx alvast
Genoeg mooie plekjes aan de kust onder Bordeaux en in Noord-Spanje! Portugal ben ik nog niet geweest maar moet ook erg chill zijn!

Plaats reactie