Mijn naam is Pjotr en ik ben nieuw hier op dit forum. Zo'n 2 jaar geleden ben ik mijn onderneming 'evan' gestart, waarmee we een eerste Volkswagen T2b Berlin uit 1976 hebben omgebouwd naar een volledig elektrische aandrijving samen met Schilder Electric. Inmiddels hebben we 5 T2's omgebouwd en verhuren we deze, zodat zoveel mogelijk mensen nog zo lang mogelijk van deze iconen kunnen blijven genieten!

De klassieke Volkswagen campers hebben een speciaal plekje in ons hart. Het liefst zien we die oldtimers nog zo lang mogelijk rondrijden. We krijgen dan ook vaak de vraag van T2-eigenaren of het mogelijk is om hun camper ook om te bouwen naar elektrische aandrijving. Vanaf nu kan dat!
Hoe het werkt
Samen met Goboony bieden we nu een betaalbare en eenvoudige manier om je Volkswagen om te bouwen tot een elektrische camper, én ook nog een rendement op je investering terug te zien.
In het kort:
1) Investeer in ombouw met hulp van Goboony Financiering
2) Laat evan de ombouw en RDW keuring verzorgen
3) Profiteer van een vast rendement (vanaf 6%) dankzij verhuur door evan
De voordelen

Ontvang meer informatie
Het ombouwen en laten keuren van je Volkswagen is mogelijk vanaf €50.000. Als je hiervoor de Goboony Financiering gebruikt ben je helemaal vrij in het bepalen van de aflossingstermijn en eventuele aanbetaling. Zo is er altijd een regeling die bij jou past. Op https://www.goboony.nl/financiering kun je meer lezen over de financiering. En ik vertel je graag alles over wat wij met evan kunnen doen om de ombouw van jouw eigen klassieker mogelijk en leuk te maken!
Wil je meer weten?
Stuur mij dan een bericht op pjotr@evan.travel!