jerupke schreef:Frank is switching to the dark side...
Ik heb nog nooit een Subaru uit pakweg eind 60/begin 70 gezien. Dus hoezo betrouwbaarder....
omdat het gewoon lelijke auto`s zijn.
nu nog...
jerupke schreef:Frank is switching to the dark side...
Ik heb nog nooit een Subaru uit pakweg eind 60/begin 70 gezien. Dus hoezo betrouwbaarder....
Ik heb lang ingelezen, en je ziet de meest mooie/bizarre creaties, ik wilde het zo maken dat ik in een weekend alles weer terug kon bouwen naar origineel daarom heb ik ook gekozen voor de motor steun en de radiateur op deze manier. Als ik de ombouw nog een keer zou doen(bij mijn spijlbus ) zou ik de radiateur misschien toch onder de bus maken met een luchtscoop.Waarom?
1.Je hebt al een natuurlijke rij koeling dus je vinnen hebben het minder zwaar(ik heb er een extra opgezet en hij houd het goed bij)
2.Als je voor een langere tijd(10-20 KM) 130-140 rijd op de snelweg zie je de meter toch wel wat oplopen, en ik wilde juist niet meer panisch naar metertjes kijken maar gewoon rijden.
fahtal schreef:, alain heeft het in de koelkast gezet vanwege tijd