Het is deze week een druk weekje geweest voor wat betreft het verzamelen van onderdelen.
Donderdagavond na het werk even een stukje omgereden op weg naar huis voor wat spullen voor de bus.

Eindelijk mijn bestuurdersstoel opgehaald zodat ik straks lekker achter het stuur kan zitten. Totaal heb ik nu 4 van deze stoelen dus aan zitcomfort geen gebrek.

Daarna bij Rico (hij was niet thuis dus zijn vrouw mocht de honeurs waar nemen) in Almere een paar zwarte deurpanelen opgehaald.

Vanmorgen al vroeg op weg naar Budel om meteen de onderdelen markt te gaan afstruinen. In het begin kon ik niets vinden wat mijn kon bekoren, maar gelukkig had ik de stuurnaaf voor het nog aan te schaffen sportstuur meegenomen.
Bij een handelaar een nieuw exemplaar gevonden wat paste en aan mijn wensen voldeed, maar de prijs was zo'n beetje mijn hele busbudget voor vandaag. Toch maar even laten liggen en nog even verder kijken. Daarna bij een particuliere handelaar hetzelfde stuur gevonden. Tweedehands, maar voor 17,5 euro een absoluut koopje.

Op die manier kon ik met mijn budget voor vandaag ook nog een leuke schakelpookknop kopen.

En er waren ook nog genoeg eurocentjes over voor een leuk schaalmodel als aanvulling op de collectie.

Buiten dat heb ik deze week ook nog aan de bus gewerkt. De voorkant is nu strak en deze is gisteren in de primer gezet. Vanmiddag alvast een laagje lak er over heen gerold en morgen nog een laagje. (foto volgt nog, vandaag m'n camera vergeten mee te nemen naar mijn klusschuur).
De komende week zijn de portieren aan de beurt dus ik boek al vooruitgang.
Groeten,
Robert