De torsieas had ik in eerste instantie 1 tandje verplaatst aan de buitenkant, maar hierdoor stond de bus te hoog. Het zat me toch niet lekker, dus heb ik mezelf nog een ochtend kwaad gemaakt, waarna ik de afstelling opnieuw heb gedaan. Totaal is de binnenste vertanding 6 tandjes de ene kant op gegaan en heb ik de buitenste vertanding 6 tandjes terug verschoven. Ook zijn er nieuwe torsieas rubbers geplaatst, waardoor het verschil met voorheen nu ongeveer 3 centimeter betreft. Het is veel werk geweest, maar alles is nu perfect.
Op het dak heb ik een 180 watt zonnepaneel geplaatst. Enkel leven van een door de motor opgeladen accu gaf niet het resultaat wat we wilden en met dit paneel moet er voldoende stroom zijn voor onze wensen als het goed is. Ik heb er voor gekozen om net als Rowan de kabels door de achterzijde van het dak, buiten de poptop om, naar binnen te brengen om vervolgens boven de dakkast uit te komen. Vanaf daar ben ik naar de mppt regelaar gegaan, welke bij de rest is geplaatst

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk