T2b 1978 Westfalia conversie
T2b 1978 Westfalia conversie
Dat is nou precies waarom ik niet veel weer gaf over wie ik ben en wat we zijn.
Ik wilde het gewoon bij de bus houden. Ik wilde namelijk niet de focus op het bedrijf leggen in dit topic.
Maar misschien moet ik maar sponsor worden van de club. Dan krijgen we die discussies ook niet.
Ik wilde het gewoon bij de bus houden. Ik wilde namelijk niet de focus op het bedrijf leggen in dit topic.
Maar misschien moet ik maar sponsor worden van de club. Dan krijgen we die discussies ook niet.
Laatst gewijzigd door Droombus op wo jan 13, 2016 10:17 am, 3 keer totaal gewijzigd.
- freddeblok
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3476
- Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Purmerend
T2b 1978 Westfalia conversie
Sponsors zijn altijd welkom
Neem even contact op met onze penningmeester
Neem even contact op met onze penningmeester
Op naar een lang en heet bus seizoen.
-
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
T2b 1978 Westfalia conversie
toen ik de naam Droombus zag, moest ik gelijk aan denken dat het ook de naam van een bedrijf is.
sponsoren de club en een mooie banner hier op de site!
droombus zit toch in Nieuwegein??
sponsoren de club en een mooie banner hier op de site!
droombus zit toch in Nieuwegein??
geen gezeik, in de oliewijk
-
- Actief Lid
- Berichten: 177
- Lid geworden op: za apr 19, 2014 15:41 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Breda
- Contacteer:
T2b 1978 Westfalia conversie
Succes!
We hebben besloten dat het topic in principe kan blijven bestaan omdat er geen reclame uitingen worden gedaan. De naam is natuurlijk wel duidelijk terug te herleiden naar een bedrijf en VCT2 heeft een aantal sponsoren die hier niet heel vrolijk van worden. Daarom heb ik de naam van het topic aangepast.
Ik vraag me af hoe je de 'hoogste kwaliteit kan nastreven' als je met de verkeerde basis begint voor een westy? Ik zou dan altijd een westy als basis genomen hebben en geen concessie gedaan hebben daarin, maar dat is mijn bescheiden mening.
We hebben besloten dat het topic in principe kan blijven bestaan omdat er geen reclame uitingen worden gedaan. De naam is natuurlijk wel duidelijk terug te herleiden naar een bedrijf en VCT2 heeft een aantal sponsoren die hier niet heel vrolijk van worden. Daarom heb ik de naam van het topic aangepast.
Droombus schreef:Droombus gaat de hoogste kwaliteit bussen maken en alles eromheen wat met de bus te maken heeft. Onderdelen, onderhoud, verkoop interieur, conversie hefdaken etc etc.
Ik vraag me af hoe je de 'hoogste kwaliteit kan nastreven' als je met de verkeerde basis begint voor een westy? Ik zou dan altijd een westy als basis genomen hebben en geen concessie gedaan hebben daarin, maar dat is mijn bescheiden mening.
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: ma nov 02, 2009 10:49 am
- Bouwjaar Bus: 1973
- Locatie: Groningen
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
Kwaliteit en originaliteit zijn toch twee volledig verschillende dingen?
Ik vind het een prachtige bus, en begrijp dat het resultaat prachtig geworden is. Juist als bedrijf kan je waarde toevoegen door een niet westy om te bouwen tot westy aangezien die waardevoller zijn. In mijn opinie een logische zet!
Bovendien zijn er heel veel foto's gemaakt, en dat is waar we allemaal vrolijk van worden.
Ik vind het een prachtige bus, en begrijp dat het resultaat prachtig geworden is. Juist als bedrijf kan je waarde toevoegen door een niet westy om te bouwen tot westy aangezien die waardevoller zijn. In mijn opinie een logische zet!
Bovendien zijn er heel veel foto's gemaakt, en dat is waar we allemaal vrolijk van worden.
Take the planet and make it spin your way
-
- Actief Lid
- Berichten: 177
- Lid geworden op: za apr 19, 2014 15:41 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
Wilfred schreef:Kwaliteit en originaliteit zijn toch twee volledig verschillende dingen?
Ik vind het een prachtige bus, en begrijp dat het resultaat prachtig geworden is. Juist als bedrijf kan je waarde toevoegen door een niet westy om te bouwen tot westy aangezien die waardevoller zijn. In mijn opinie een logische zet!
Bovendien zijn er heel veel foto's gemaakt, en dat is waar we allemaal vrolijk van worden.
Als je zegt dè perfecte Westfalia te gaan bouwen denk ik wel dat dat van belang is. En dan lijkt een ombouw me dus juist geen logische zet. Dat zal zich altijd terug (moeten) vertalen in de prijs.
-
- Actief Lid
- Berichten: 412
- Lid geworden op: zo mar 08, 2009 20:51 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
ik hoop niet dat je de topic starter met de bovenstaande opmerkingen heb weggejaagd!!
geen gezeik, in de oliewijk
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
Interessante wending.
Volgens mij is het nog altijd de vraag die de prijs bepaalt. Dit produkt wat wij neerzetten betreft de vraag naar kwaliteit en de invulling hiervan.
Is het ook nog een originele Westy, dan kan je er mogelijk wat aan toevoegen aan de prijs. Volgens mij is dit echter niet zo'n gek interessante discussie?
Wij hebben notabene expres een niet Westy gepakt, zodat mensen kunnen zien hoe dat wordt, en zo de mogelijkheden laten zien dat we niet meer per se een Westy als basis hoeven te hebben om toch de niet-Westy's als Westfalia te kunnen ombouwen. Wat ons betreft een speerpunt van ons bedrijf.
Daarbij, een originele Westfalia heeft in de regel ook een interieur wat dan hersteld moet worden, wat vaak betekent dat je het hout en stoffen en doek moet gaan vervangen. Hoe origineel is dat dan nog?
Waar staan we voor? Kwaliteit dus en zoveel mogelijk originaliteit. Waar mogelijk NOS, en anders A-kwaliteit reproductie.
Iets wat in de VW wereld sowieso zo fijn is, de zucht naar originaliteit zoals dat bij andere merken gaat, is niet zo extreem. Integendeel, er wordt veel gemodificeerd door eigenaren om er iets speciaals van te maken.
De originaliteit is vaak meer te vinden in origineel in de expliciete zin van het woord, en niet de verwijzing naar hoe het exemplaar destijds van de fabriek kwam.
Maar ieder zijn eigen ding Ik ga verder met foto's posten.
@Pat Dank je, ik ga niet zo maar weg hoor Wij zitten in Nieuwegein inderdaad.
@Wilfred: Zie bovenstaand stukje, wij dachten ook een logische zet inderdaad. Tenslotte is de Westy spoeling een stukje dunner dan de T2 bus an sich.
Ik zal sponsor worden, met plezier.
Met vriendelijke T2 groet!
Jurgen
Volgens mij is het nog altijd de vraag die de prijs bepaalt. Dit produkt wat wij neerzetten betreft de vraag naar kwaliteit en de invulling hiervan.
Is het ook nog een originele Westy, dan kan je er mogelijk wat aan toevoegen aan de prijs. Volgens mij is dit echter niet zo'n gek interessante discussie?
Wij hebben notabene expres een niet Westy gepakt, zodat mensen kunnen zien hoe dat wordt, en zo de mogelijkheden laten zien dat we niet meer per se een Westy als basis hoeven te hebben om toch de niet-Westy's als Westfalia te kunnen ombouwen. Wat ons betreft een speerpunt van ons bedrijf.
Daarbij, een originele Westfalia heeft in de regel ook een interieur wat dan hersteld moet worden, wat vaak betekent dat je het hout en stoffen en doek moet gaan vervangen. Hoe origineel is dat dan nog?
Waar staan we voor? Kwaliteit dus en zoveel mogelijk originaliteit. Waar mogelijk NOS, en anders A-kwaliteit reproductie.
Iets wat in de VW wereld sowieso zo fijn is, de zucht naar originaliteit zoals dat bij andere merken gaat, is niet zo extreem. Integendeel, er wordt veel gemodificeerd door eigenaren om er iets speciaals van te maken.
De originaliteit is vaak meer te vinden in origineel in de expliciete zin van het woord, en niet de verwijzing naar hoe het exemplaar destijds van de fabriek kwam.
Maar ieder zijn eigen ding Ik ga verder met foto's posten.
@Pat Dank je, ik ga niet zo maar weg hoor Wij zitten in Nieuwegein inderdaad.
@Wilfred: Zie bovenstaand stukje, wij dachten ook een logische zet inderdaad. Tenslotte is de Westy spoeling een stukje dunner dan de T2 bus an sich.
Ik zal sponsor worden, met plezier.
Met vriendelijke T2 groet!
Jurgen
- Eppo91
- Actief Lid
- Berichten: 463
- Lid geworden op: wo feb 26, 2014 23:18 pm
- Bouwjaar Bus: 1976
- Locatie: Goirle
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
Droombus schreef: Ik zal sponsor worden, met plezier.
Heel Sportief!...en vooral fijn ben erg benieuwd naar de foto's.
Zag hem in Rosmalen, ziet er top uit.
Ruud heeft me het concept uitgelegd, veel vrijheid voor klanten en openheid in informatie.
Keep up the good work!
Waarom? Omdat het kan!
Re: T2b 1978 Westfalia conversie
@Eppo91
Leuk om te horen Eppo! Dank je.
En dan wordt het langzaamaan duidelijk wat we nog allemaal moeten gaan doen..
https://flic.kr/p/BnkiqJ
https://flic.kr/p/AR8w6F
Ai! Nog meer werk.
[url=https://flic.kr/p/AR8BQ6] Bijna klaar met straalwerk
[url=https://flic.kr/p/As7z5w][url=https://flic.kr/p/As7oZ1]
Leuk om te horen Eppo! Dank je.
En dan wordt het langzaamaan duidelijk wat we nog allemaal moeten gaan doen..
https://flic.kr/p/BnkiqJ
https://flic.kr/p/AR8w6F
Ai! Nog meer werk.
[url=https://flic.kr/p/AR8BQ6] Bijna klaar met straalwerk
[url=https://flic.kr/p/As7z5w][url=https://flic.kr/p/As7oZ1]