Theo's 70er T2a
In mijn geval word vering toch niet stugger....heb beide torsie assen versteld dus qua stugheid veranderd er toch niets. Alleen de stand is veranderd.Marcski schreef:nee, hoor... die aanslag is alleen om je schokbrekers te beschermen tegen doorslaan, maar omdat je voorvering stugger wordt haalt hij dat niet meer
Moet je overigens geen andere schokbrekers monteren ? (kortere.)
Gr.
Theo.
combi T1 1962
panelvan T1 1959
panelvan T1 1959
je hebt kans dat hij dan tegen de bumpstops aan gaan slaan, de hoek van de draagarmen veranderd behoorlijk bij verlagen!
ik rij met originele schokbrekers, maar omdat de onderste torsie meer voorspanning heeft rijdt het stugger en zit de schokbreker lang niet op zijn eind..
Als je rasterplaatjes hebt zou ik zeker wel kortere en stuggere schokbrekers nemen, koni of bilstein bijvoorbeeld
ik rij met originele schokbrekers, maar omdat de onderste torsie meer voorspanning heeft rijdt het stugger en zit de schokbreker lang niet op zijn eind..
Als je rasterplaatjes hebt zou ik zeker wel kortere en stuggere schokbrekers nemen, koni of bilstein bijvoorbeeld
- vwcrewcab
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1722
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
- Locatie: Middelburg (ZL)
Ik heb ze er ook afgehaald, anders zit je er denk ik heel snel tegen aan, zeker als je as niet stugger is geworden, maar dat weet ik niet zeker.
Je kan het ook eerst even aanzien, en dan beslissen.
Ff flink op je voorbumper dansen als je as eer weer onder zit, dan merk je het snel genoeg.
ZIet er wel super netjes uit!
De complimenten.
Je kan het ook eerst even aanzien, en dan beslissen.
Ff flink op je voorbumper dansen als je as eer weer onder zit, dan merk je het snel genoeg.
ZIet er wel super netjes uit!
De complimenten.
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!
Heb dit weekeind de vooras afgemaakt en remmen hoofdstuk afgerond.
Helaas was één remleiding van de gekochte set te kort dus remmen hoofdstukje is nog niet helemaal afgerond.
Foto update:
aangezicht l.v. vanaf onderzijde
Nieuwe hoofdremcil. leidingen
eindresultaat verlagen
De regelmatige passagiers
Groeten Theo.
Helaas was één remleiding van de gekochte set te kort dus remmen hoofdstukje is nog niet helemaal afgerond.
Foto update:
aangezicht l.v. vanaf onderzijde
Nieuwe hoofdremcil. leidingen
eindresultaat verlagen
De regelmatige passagiers
Groeten Theo.
combi T1 1962
panelvan T1 1959
panelvan T1 1959
- Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10107
- Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
- Bouwjaar Bus: 1977
- Locatie: Home is where I park it
- Contacteer:
Heb uitlijn apparatuur/computer thuis op proef waarmee ik m'n bus wil uitlijnen.
Heb echter geen uitlijn / Wielgeometrie gegevens van een t2.....dus wat sporing en wielstanden zou moeten zijn.
Heb in het boek wat er bij hoort wel de gegevens van een t3 erbij staan weet niet of de t3 in dat opzicht veel verschilt van een t2.
Wie kan me hier aan helpen ??
Theo.
Heb echter geen uitlijn / Wielgeometrie gegevens van een t2.....dus wat sporing en wielstanden zou moeten zijn.
Heb in het boek wat er bij hoort wel de gegevens van een t3 erbij staan weet niet of de t3 in dat opzicht veel verschilt van een t2.
Wie kan me hier aan helpen ??
Theo.
Laatst gewijzigd door Theot2a op zo jul 08, 2007 1:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
combi T1 1962
panelvan T1 1959
panelvan T1 1959