Hierbij dan toch mijn eigen draadje op jullie forum; mijn naam is Arno en woon in Amsterdam.
Ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van een op het forum bekende bus: de Mac van Max uit Noord-Holland. Max, bij deze bedankt voor je goede zorgen voor Mac de afgelopen jaren (huisvesting en TLC) en de "koopbegeleiding".
Ik ben sinds zomer vorig jaar vader van het mooiste jongetje van de wereld, de bus komt daarbij op de tweede (of derde / vierde) plaats en zal dus in een rustig tempo aangepakt worden.
Vandaar dat ik er 1,5 á 2 jaar voor uittrek om het plaatwerk te herstellen (knaperige delen vervangen door harde) en hem een nieuw kleurtje te geven ....het Agatha bruin van Fahtal staat mij wel aan maar dan met de twist van metallic. Of misschien toch het klassieke roomwit..... ik heb gelukkig nog even tijd om erover te twijfelen

Daarna(ast) moet de motor levend gemaakt worden en de remmerij weer actief. Dan wil de RDW de bus graag zien om er een mooie nieuwe blauwe plaat voor af te geven en dán pas kunnen we er de eerste verkennings rondjes mee rijden.
Dan is er nog iets al interieur en inrichting wat bij elkaar gezocht / gemaakt zal moeten worden en dan is de bedoeling er onder andere mee op vakantie te gaan.
Een volgend project "ooit" zal dan worden om er een Subaru EJ20 motor in te bouwen
Ik zal proberen hier de vorderingen van mijn project bij te houden.
Groeten
Ardeko