Airtime: '68 Amescador
- Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Thanks heren! 8)
Het kan wel kloppen dat je mij (mijn bus?) niet hebt gezien, hij stond een beetje verdekt opgesteld:
Dit is gezien vanaf het hoekje VWClassics/HotRod op de markt. Achter de luifel tussen de groenwitte spijl en de groene T2b is nog net mijn poptop te zien.
Udo schreef:Nice!!
Heb je niet gezien??
Het kan wel kloppen dat je mij (mijn bus?) niet hebt gezien, hij stond een beetje verdekt opgesteld:
Dit is gezien vanaf het hoekje VWClassics/HotRod op de markt. Achter de luifel tussen de groenwitte spijl en de groene T2b is nog net mijn poptop te zien.
Easy!
- deluxe 1971
- Nieuweling
- Berichten: 48
- Lid geworden op: zo feb 10, 2008 15:29 pm
- Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel
- guidddo
- streepjestrekker
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
- Bouwjaar Bus: 1970
- Locatie: Peartugoal
- Contacteer:
http://www.vct2.nl/vct2forum/viewtopic. ... 6929#66929Airtime schreef:Vandaag naar de regiometing Zuid-Holland van de KCN geweest en op de terugweg wat foto's gemaakt. Deze vond ik zelf wel geslaagd:
Op de meeting heb ik trouwens geen foto's gemaakt die het plaatsen waard zijn.
De foto's zijn er weer
- Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Zooo, eindelijk weer eens wat voor de bus gedaan! Afgelopen weekend al een beetje aan het motorblok zitten knooien (kachelslangen, luchtfilter gereinigd en verse olie erin, nieuwe oliedrukschakelaar), deze week ben ik bezig aan de ombouw naar T2B schijven voor. Ik heb de spindels gestraald en gespoten:
De klauwen ga ik ook nog reviseren.
Van het weekend laat ik van 5 T2B velgen de banden afdraaien, zodat deze ook gestraald en mooi wit gespoten kunnen worden. Ik laat dan gelijk de trekhaak die ik nog heb liggen ook doen.
In november kan ik een complete achterwielophanging voor een T2B ophalen, zodat ik wel of 4 dezelfde velgen kan rijden.
Ow, en ik heb ook nog een fototje van mijn aankomst op de regiomeeting Zuid-Holland op het net gevonden:
Lekker laag he!
De klauwen ga ik ook nog reviseren.
Van het weekend laat ik van 5 T2B velgen de banden afdraaien, zodat deze ook gestraald en mooi wit gespoten kunnen worden. Ik laat dan gelijk de trekhaak die ik nog heb liggen ook doen.
In november kan ik een complete achterwielophanging voor een T2B ophalen, zodat ik wel of 4 dezelfde velgen kan rijden.
Ow, en ik heb ook nog een fototje van mijn aankomst op de regiomeeting Zuid-Holland op het net gevonden:
Lekker laag he!
Easy!
- Airtime
- Luchtgekoeld
- Berichten: 5028
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Dat weinig effect zal toch wel meevallen? Ik ga in ieder geval eerst zonder bekrachtiger rijden, gewoon hard trappen. Als dat niet bevalt kan ik er altijd nog een bekrachtiger op zetten. Aangezien er geen steun voor een bekrachtiger op mijn as zit, zal ik waarschijnlijk de as er dan onderuit moeten/willen halen om die erop te lassen.Area51 schreef:Ga je wel een bekrachtiger monteren, anders heeft het nl nog weinig effect.
Easy!
Mooie upgrade... moet zeggen , het remt goed! 8)
Met een bekrachtiger zal het wel beter remmen..
Maar dan moet je inderdaad de steun erop lassen, en de vacuum slangen trekken van je inlaat spruitstuk.
Met een bekrachtiger zal het wel beter remmen..
Maar dan moet je inderdaad de steun erop lassen, en de vacuum slangen trekken van je inlaat spruitstuk.
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!