Alweer een tijd geleden sinds de laatste post, maar ondertussen best wel veel gedaan. Nog niet het echte herstelwerk, maar dat zit er gelukkig wel bijna aan te komen.
Ondertussen is de motor eruit:

En de hemel:

En de homokineten, deuren, lampunits en nog wat losse dingen. Daardoor staat de bus er nu zo bij:

De komende klussen, het dashboard, de benzinetank, de versnellingsbak en dan de assen.
De versnellingsbak en de tank lijken me redelijk te doen. Heeft er iemand ook tips voor het dashboard. Het dashboard is roestig, er is zelf een stuk weggerot, dus ik wil hem er eigenlijk wel uit hebben, zodat ik hem kan bijwerken en spuiten. Ik heb echter nog niet ergens een stappenplan oid voorbij zien komen. Alvast dank!
En, hoewel ik er nog niet aan toe ben, inmiddels natuurlijk al wel aan het fantaseren geslagen hoe het er zometeen uit moet komen te zien. Ik zou toch wel erg graag een dormobile dak erop willen hebben. Dan kunnen er mooi twee bovenin slapen. Mocht er iemand dus een dergelijk dak te koop hebben please let me know.
Of hoe haalbaar zou het zijn om een dergelijk dak na te laten maken? Polyester is wel een te bewerken materiaal, maar hoe zit met de ramen? Weet iemand of deze nog verkrijgbaar zijn? Ik heb al in Engeland geïnformeerd voor een complete conversion-kit, maar dit is me eigenlijk toch wel te prijzig.
Tot zover maar weer!
Oh ja, ik ben erg blij met het forum! Ik was aan het pielen met de binnenspiegel, maar even zoeken op het forum en je kunt weer verder, super!