De resto van mijn "nieuwe t2a"
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Berichten: 10970
- Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
Gefeliciteerd!
Geen olijven drap meer dus. Wat gaat het dan worden? Navy blue?
Geen olijven drap meer dus. Wat gaat het dan worden? Navy blue?
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
Gefeliciteerd maurice en familie!
KEEP CALM and spend all your money on an old VW
- martin_d_b
- Gevorderde
- Berichten: 583
- Lid geworden op: wo jun 21, 2006 11:54 am
- Bouwjaar Bus: 1977
De resto van mijn "nieuwe t2a"
Van harte!!
1.9TDI '77 panel, dubbelschuiver.
1.6TDI '11 Caddy, dubbelschuiver.
1.2TSI '12 Golf Variant.
2.0 '80 T2B Karmann Mobil.
1.6I '96 Kever
1.6TDI '11 Caddy, dubbelschuiver.
1.2TSI '12 Golf Variant.
2.0 '80 T2B Karmann Mobil.
1.6I '96 Kever
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
Mooi manneke, goed excuus.... En nu vooruit... Die bus klaar maken
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
fahtal schreef:Gefeliciteerd!
Geen olijven drap meer dus. Wat gaat het dan worden? Navy blue?
Dat houd ik nog even voor me...... Gaat iets heel anders worden
T2a in de resto : www.freewebs.com/vwt2a
Kustom, because stock sucks.......
Kustom, because stock sucks.......
-
- Luchtgekoeld
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: wo sep 08, 2010 20:57 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- Locatie: Den Haag/Scheveningen
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
twotone schreef: En ik zit er toch sterk aan te denken om een hefdak op de bus te zetten......
Dat heeft toch wel wat voeten in aarde begrijp ik? Je moet extra versteviging aanbrengen.Als je hem er gewoon "oplegt". Eigenlijk het beste is om een geheel dak dus incl de bovenzijde raamstijlen over te zetten...Is mij verteld..
Oh ja en natuurlijk nog van harte!
Bus laten bekleden, stuur maar PB voor info!
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
deNIELSon schreef:twotone schreef: En ik zit er toch sterk aan te denken om een hefdak op de bus te zetten......
Dat heeft toch wel wat voeten in aarde begrijp ik? Je moet extra versteviging aanbrengen.Als je hem er gewoon "oplegt". Eigenlijk het beste is om een geheel dak dus incl de bovenzijde raamstijlen over te zetten...Is mij verteld..
Oh ja en natuurlijk nog van harte!
Ik ben me nog een beetje aan het orienteren. Op dit moment heb ik ook een behoorlijk gat in het dak (twingo dak), dus volgens mij valt het met verstevigen wel mee. Maar ik ben het nog een beetje aan het uitzoeken.
Grtz Twotone
T2a in de resto : www.freewebs.com/vwt2a
Kustom, because stock sucks.......
Kustom, because stock sucks.......
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
Hakkinen schreef:Mooi manneke.
thnx, net z'n vader........
T2a in de resto : www.freewebs.com/vwt2a
Kustom, because stock sucks.......
Kustom, because stock sucks.......
Re: De resto van mijn "nieuwe t2a"
twotone schreef:Hakkinen schreef:Mooi manneke.
thnx, net z'n vader........ :-1w
Twotone, heb je reeds een Pm gestuurd, zonder resultaat.
Om er misschien anderen bij te betrekken die ook een twingo dakje hebben, de vraag...
Iemand die zijn dakje vlot kan laten lopen? Ik heb net zoals bij twotone het probleem dat het heel stroef loopt. Er is veel kracht nodig om het open en dicht te maken. Kan dit ergens bijgeregeld worden misschien?
Ik hoor het graag!
Mvg