Ja het duurde lang maar daar is hij dan.

Vorige week vrijdag op bezoek bij de directie van Ames om het een en ander door te nemen voor onze club. Ik stelde de vraag "van wie is die T2a die op het parkeerdek staat"?
Dit was de aanleiding om eens in het oldtimer bestand te zoeken van wie die bus is maar die stond er niet in, maar deze wel!!!
Deze bus is dus van Ames en we willen hem gaan ombouwen tot Amescador en dan komt hij wellicht naar de club.
Maar ja ik heb altijd geroepen dat het wel een mooie bus moet zijn en daar moet nog het een en ander voor gedaan worden.
Even kort door de bocht moet ik nu gaan zoeken wat er eigenlijk niet meer is tenzij er iemand zijn interieur wil verkopen uit een bestaande bus.
Een dringende oproep aan jullie!
Als er iemand naar een VW oldtimer grage gaat waar dan ook vraag hun eens naar specifieke delen voor een Amescador.
Plan van aanpak voor deze bus:
Offerte aanvragen voor de bus te laten spuiten
Tentje achter op de bus
Motor aanpakken (15 jaar stilstand)
Interieur zoeken
Luifel
Ook al is onze sponsor een bedrijf het blijft toch een kwestie van geld, dwz dat ik eerst eens gaat informeren wat dit project gaat kosten en dan besluiten we tot ombouw en restauratie.
Als het positief uitvalt gaan we aan de slag en dan zien wel wel wanneer het klaar is.
Voor de visueel ingestelde vrienden van het forum nog een paar foto's van de bus.

Zo dat was het voor nu