dank je wel, ben er ook wel blij mee, kon afgelopen weekend met mijn karretje onder de bus door rollen, daarmee is het idd bevestigd dat de vloer erg fijn is.
Zonder die rollers zou ik in mijn ruimte weinig kunnen doen.
DOKA '73 schreef: ↑ma okt 14, 2024 16:59 pmGoed bezig idd , en je hebt gelijk beter nu goed aanpakken dan net te zuinig/ voorzichtig en later spijt ( al loop je het risico dat je dan wel flink langer bezig bent, weet ik uit eigen ervaring)
Succes en plezier en weet dat je niet alles hoeft te lassen, soms is metal lijm of kit een betere oplossing ( minder hitte en geen nabewerking van de poplassen)
grt Richard
Dat is mijn mening ook idd, vooral omdat ik vind dat een halve bodemplaat relatief niet duur is. Liever in dit stadium meer werk dan achteraf spijt.
Zo heb ik er bijv spijt van dat ik niet een nieuwe grondkabel naar de meterkast heb meegetrokken toen ik de tuin overhoop had om de kabel van de zonnepanelen in te graven.
Als de compressor aanslaat terwijl mijn vrouw de oven aanzet klapt telkens de groep eruit.
Ik had van jou idd gezien dat je met lijm/kit bezig ben geweest, ik denk dat ik daar ook delen mee zal gaan doen.
gr
Marcel