Re: Busses & Bikes 2011?

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 1:15 am

Erg, eerst hoor ik dat Pogo, niet kan, daarna begrijp ik dat Massie niet kan... En nu zijn de Drunense duinen ook al van de baan, supporten wordt zo wel heel lastig...

Ps, waar ligt Schoorl??? Ben beetje topografisch dislectisch sinds TomTom...
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Inactief Account

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door Inactief Account » ma aug 22, 2011 5:54 am

[googlemap]http://maps.google.nl/maps?q=Schoorl&hl=nl&ll=52.711339,4.696655&spn=0.888563,2.469177&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.574308,9.876709&vpsrc=6&z=9&iwloc=A[/googlemap]

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 14:21 pm

Hmmm, ben bang dat t voor ons geen b&b wordt dan, doe normaal niet moeilijk over n kilometertje meer, maar dit wordt een erg kort weekend als de reistijd er afgetrokken wordt... Hoop dat toch nog verplaatst wordt...stiekem....
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

aro_frank
Actief Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: do nov 08, 2007 11:28 am

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door aro_frank » ma aug 22, 2011 16:06 pm

jerupke schreef:Hmmm, ben bang dat t voor ons geen b&b wordt dan, doe normaal niet moeilijk over n kilometertje meer, maar dit wordt een erg kort weekend als de reistijd er afgetrokken wordt... Hoop dat toch nog verplaatst wordt...stiekem....


Naar Groesbeek bijvoorbeeld? :mrgreen: Of LDD, limburg, etc. :wink:
Heb niet alles meegekregen: waarom zijn LDD van de baan?

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door Briebelbus » ma aug 22, 2011 18:09 pm

en wie is er vorig jaar vanaf Enkhuizen naar Zuid Limburg gereden, om te kunnen B&B :?:
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
massie
Actief Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:52 pm
Locatie: Haarlem

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door massie » ma aug 22, 2011 18:27 pm

aro_frank schreef:
jerupke schreef:Hmmm, ben bang dat t voor ons geen b&b wordt dan, doe normaal niet moeilijk over n kilometertje meer, maar dit wordt een erg kort weekend als de reistijd er afgetrokken wordt... Hoop dat toch nog verplaatst wordt...stiekem....


Naar Groesbeek bijvoorbeeld? :mrgreen: Of LDD, limburg, etc. :wink:
Heb niet alles meegekregen: waarom zijn LDD van de baan?


Ieder jaar wordt er een nieuwe locatie gezocht voor Busses & Bikes voor de afwisseling qua parcours/omgeving en reistijd voor geintresseerde fietsers (en natuurlijk ook niet fietsers). LDD was B&B1, Groesbeek B&B2, Holten B&B3, Posbank B&B4, Valkenburg B&B5. Vorig jaar tijdens het weekend is er gesproken over Schoorl als optie voor 2011. Schijnt een leuke fietsronde te zijn en is weer een nieuw gebied in de historie van B&B.
De najaarsmeeting is natuurlijk ook altijd bij de LDD in de buurt, dus rondje biken daar is altijd een mogelijkheid. Altijd goed als afwisseling van de wedstrijd voor je bus zitten, dom kijken enz enz enz tijdens een meeting :wink:

Koos, super dat je wat hebt kunnen regelen met de camping! Eind september is idd al wel vroeg om het seizoen af te sluiten voor de meeste die-hards :wink: , maar komt ons op zich best ok uit. Dan lukt het misschien nog wel om mezelf in de bus te hijsen en mee te komen;-)
Maar als later in oktober voor iedereen beter uitkomt dan moet het ook wel lukken om eventueel een andere camping te vinden.

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 19:13 pm

Ik geef ook al aan dat de afstand niet t probleem is, maar de reistijd. Maar niet alleen voor mij de zaak omgooien, hoor!
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
massie
Actief Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:52 pm
Locatie: Haarlem

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door massie » ma aug 22, 2011 19:16 pm

jerupke schreef:Ik geef ook al aan dat de afstand niet t probleem is, maar de reistijd. Maar niet alleen voor mij de zaak omgooien, hoor!


Je hebt toch een retesnelle bus?? :wink:

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 19:34 pm

Met caravan mag ik maar maximaal 90.
Vrijdag vertrekken heeft geen zin meer, wordt te laat voor de kids, die maandag ook weer naar school moeten. Zaterdagmiddag aankomen om zondag eind van de morgen re vertrekken, wordt een beetje kort. Maar niet moeilijk doen hoor, dan is t gewoon jammer maar helaas voor ons....
Zei hij grootmoedig,stiekem hopend op.... Hihi
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
massie
Actief Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:52 pm
Locatie: Haarlem

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door massie » ma aug 22, 2011 19:56 pm

jerupke schreef:Met caravan mag ik maar maximaal 90.
Vrijdag vertrekken heeft geen zin meer, wordt te laat voor de kids, die maandag ook weer naar school moeten. Zaterdagmiddag aankomen om zondag eind van de morgen re vertrekken, wordt een beetje kort. Maar niet moeilijk doen hoor, dan is t gewoon jammer maar helaas voor ons....
Zei hij grootmoedig,stiekem hopend op.... Hihi


Dan zou de herfstvakantie dus toch beter uitkomen....

Gebruikersavatar
Robert
Luchtgekoeld
Berichten: 3197
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 14:56 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door Robert » ma aug 22, 2011 20:15 pm

Turbo.d schreef:en wie is er vorig jaar vanaf Enkhuizen naar Zuid Limburg gereden, om te kunnen B&B :?:


=D> =D> =D> =D> =D>
Maar ik heb ook wel een beetje begrip voor Jerupke met drie kleine kids.

Groeten,
Robert 8)
Member of ACF

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 20:17 pm

massie schreef:
jerupke schreef:Met caravan mag ik maar maximaal 90.
Vrijdag vertrekken heeft geen zin meer, wordt te laat voor de kids, die maandag ook weer naar school moeten. Zaterdagmiddag aankomen om zondag eind van de morgen re vertrekken, wordt een beetje kort. Maar niet moeilijk doen hoor, dan is t gewoon jammer maar helaas voor ons....
Zei hij grootmoedig,stiekem hopend op.... Hihi



Maar dan kun jij er wss niet bij zijn....
Dat is ook geen echte b&b dan...

Dan zou de herfstvakantie dus toch beter uitkomen....
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gebruikersavatar
massie
Actief Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:52 pm
Locatie: Haarlem

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door massie » ma aug 22, 2011 21:01 pm

Robert schreef:
Turbo.d schreef:en wie is er vorig jaar vanaf Enkhuizen naar Zuid Limburg gereden, om te kunnen B&B :?:


=D> =D> =D> =D> =D>
Maar ik heb ook wel een beetje begrip voor Jerupke met drie kleine kids.

Groeten,
Robert 8)



Er is geen twijfel dat we daar allemaal begrip voor hebben. Maar dat geldt natuurlijk ook voor andere bussers die afgelopen jaren wilden komen maar de afstand te ver vonden. Daarom denk ik dat het belangrijk is om meetings te spreiden door het land om reisafstand eerlijk te verdelen. Hoe meer zielen, hoe leuker de meeting natuurlijk!!
In eerste instantie is B&B natuurlijk een bike weekend, en zijn wij er verder alleen voor de gezelligheid bij;-) dus misschien moeten de fietsers het samen maar uitzoeken waar ze een rondje willen doen en wanneer.
Zou ook een beetje rare Busses and Bikes worden als alle bikers niet kunnen komen maar jerupke en ik wel..hahahaha...maar wel een heel gezellige editie natuurlijk;-)...dat staat vast...maar dan noemen we het Busses and Carcassonne..

Kortom, mountainbikers, laat van je horen

Gebruikersavatar
Aeroalexico
Actief Lid
Berichten: 414
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:19 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door Aeroalexico » ma aug 22, 2011 21:09 pm

Het laatste weekend van september vind ik prima. En Schoorl lijkt me ook leuk, die heb ik nog steeds niet gereden. De camping die Koos noemde ziet er goed uit. Hopelijk mogen we dan wel rekenen op extra veel mtb'ers uit Noord-Holland!
Alexander

Rust never sleeps

Gebruikersavatar
jerupke
Luchtgekoeld
Berichten: 4637
Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Elsloo Lb
Contacteer:

Re: Busses & Bikes 2011

Bericht door jerupke » ma aug 22, 2011 21:13 pm

massie schreef:
Robert schreef:
Turbo.d schreef:en wie is er vorig jaar vanaf Enkhuizen naar Zuid Limburg gereden, om te kunnen B&B :?:


=D> =D> =D> =D> =D>
Maar ik heb ook wel een beetje begrip voor Jerupke met drie kleine kids.

Groeten,
Robert 8)



Er is geen twijfel dat we daar allemaal begrip voor hebben. Maar dat geldt natuurlijk ook voor andere bussers die afgelopen jaren wilden komen maar de afstand te ver vonden. Daarom denk ik dat het belangrijk is om meetings te spreiden door het land om reisafstand eerlijk te verdelen. Hoe meer zielen, hoe leuker de meeting natuurlijk!!
In eerste instantie is B&B natuurlijk een bike weekend, en zijn wij er verder alleen voor de gezelligheid bij;-) dus misschien moeten de fietsers het samen maar uitzoeken waar ze een rondje willen doen en wanneer.
Zou ook een beetje rare Busses and Bikes worden als alle bikers niet kunnen komen maar jerupke en ik wel..hahahaha...maar wel een heel gezellige editie natuurlijk;-)...dat staat vast...maar dan noemen we het Busses and Carcassonne..

Kortom, mountainbikers, laat van je horen


+1
Ps, buses and carcassonne weekend ff bespreken, kom je ook naar LOZ?
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl

Gesloten