De aci is geweest..........voor altijd.

Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10970
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door fahtal » do jun 09, 2011 9:20 am

Ik wou dat hier in de buurt wat meer gebeurde. maar daarnaast kan ik je ook zeggen dat ik erg weinig tijd heb voor dit soort meetings. zelfs voor de wat grotere is het echt inplannen een maand van te voren.

de vrijblijvendheid is lastig voor de organisatie maar makkelijk voor eventuele bezoekers.

wat jerupke zegt kan ik me wel voortsellen, dat mensen er aan moeten wennen dat het er weer is. daarnaast is de vct2 maar een klein clubje zeker als je dan ook nog regionaal gaat kijken. maar je zult vast ook bij andere fora hebben gepromoot.

wat houd de meeting is is het gewoon hangen lullen bierdrinken of gebeurt er ook nog wat? misschien dat je met simpele middelen het interresanter kan maken.

Het zou jammer zijn als er een meeting verloren gaat. maar aan de andere kant is het te begrijpen dat je er van baalt. probeer er een draai aan te geven en bewijs dat het wel kan eventueel met hulp van anderen. zelfs andere merken of voertuigen. motors en bussen ofzo als het maar gezellig is.

succes
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

Gebruikersavatar
john t
Actief Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: za mei 17, 2008 11:47 am
Bouwjaar Bus: 1972

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door john t » zo jun 12, 2011 0:50 am

sven voor mij is het ook te ver voor zomaar even langs te komen .
Ik kan mij ook inleven in jou persoonlijk hier in hetzuiden is ook een cruise in maar dan wel voor alle oude auto,s afgelopen 5 mei eas de aftrap dan is het altijd heel druk en wat denk je een wwek vantevoren krijgen we te horen dat het niet door gaat das pas balen het is een hele grote parkeerplaats bij roda jc en daar zit ook burger king bij .
Roda jc heeft de parking verhuurd aan een rijschool voor motors dus wij waren niet meer welkomde mensenn die er het hele jaarzich er voor uit sloofden hadden zoiets van nou dan maar een jaartje geen cruise in .
maar er was toch een grote groep (Waaronder ik ) die zoiets had van dacht het niet en zijn gewoon op 5 mei begonnen met de cruise in nu een maand verder mogen we er gewoon weer komen .
Wat ik hier mee wil zeggen gewoon blijven proberen .
Ik zelf heb ook in het regio team van limburg gezeten van de kcn ik weethoe moeilijk het is om zoiets op poten te zetten .


WAT JE OOK DOET HET IS NOOIT GOED VOOR ANDEREN .
http://spaarkever1200.hyves.nl http://www.cruise-in.nl/

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Re: 27 mei, Aircooled Cruise Inn Purmerend....we're back!

Bericht door Area51 » zo jun 12, 2011 8:40 am

sven schreef:...weet wel dat De scene blijkbaar niet meer zo is al een jaar of wat geleden...


Ik weet wel wat het is Sven ...

Een jaar of wat geleden keek iedereen nog uit naar een avondje aircooled ouweh**ren, nu wordt alles op internet besproken en zoekt men op de diverse fora naar de gezelligheid.
Je kon echt uitkijken naar een meeting om een bepaalde auto te checken, nu wordt alles al op internet uitgebreidt uit de doeken gedaan en is men niet echt meer verwonderd of verrast om de auto dan in het echt te aanschouwen.

Andere afspraken is voor mij bv nooit een excuse geweest, als ik auto's wil zien of naar een meeting wil gaan ga ik toch en of ik nou bij mijn schoonouders moet eten of er komt visite, ik zal er zijn.
Het punt is dat de meeste van ons een druk leven hebben, met een drukke baan en andere verplichtingen en dan komt de hobby (en de daarbij behorende meetings) nou eenmaal op de laatste plaats.
Voorts heb ik zelf niet zo veel (meer) met een statische meeting en als er dan weinig 'te doen' is zal de drive om naar zo'n meeting toe te gaan mij niet over de streep trekken.
De ACN in Zevenhuizen is voor mij om de hoek (nog geen 20km) en toch ben ik daar al jaren niet meer geweest .. ik heb alles nu wel een keer gezien en ben na een drukke werkdag en 13 'zeurklanten' blij om een avondje op de bank voor de tv te hangen, maw je wordt selectief in het kiezen van je meeting waar je naartoe wilt en voor mij zijn dat de wintertrail (dát zouden jullie eens moeten organiseren), het spijlbustreffen (om het jaar in Nederland) en het Bullitreffen in Oostenrijk (in 2012 is het weer !!)
De rest van de meetings kan me -sorry dat ik het zeg- eigenlijk gestolen worden, al zal ik dit jaar waarschijnlijk wel naar Budel reizen, maar dat is om onderdelen over te dragen, niet zo zeer om auto's te bekijken.

Inactief Account

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Inactief Account » zo jun 12, 2011 9:39 am

sven schreef:Tja, na een jaar helemaal nix,

Iets opnieuw opstarten na een jaar is zowiezo moeilijk


maar als er niemand komt opdagen is dat jammer
maar dat gebeurt
maar zoals je zelf schrijft
sven schreef:.................... geen moeite, geen verplichtingen,


zoals jij hier reageerd lijkt het wel een verplichting
Iets van heb je een luchtgekoelde vw en woon je rond purmerend
dan heb je maar te komen

en niet iedereen heeft zin om op vrijdagavond op een parkeerplaats
te gaan staan als het ook nog eens kans op k*tweer is
zeker niet als je de hele week al aan het werk bent geweest
Ik in iedergeval niet
dan ga ik lekker op de bank voor de tv zitten

en dat het vroeger wel druk was
mensen willen niet altijd meer hetzelfde

Gebruikersavatar
klaas
Luchtgekoeld
Berichten: 2991
Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door klaas » zo jun 12, 2011 9:54 am

Bovengaande ervaringen/ uitleggen zijn helemaal waar.
het geld in ieder geval ook voor mij, de meeste meetings zijn gewoon een beetje "saai"
Ik heb het idee dat die tijd wel is geweest.

Ik zelf beleef de laatste tijd veel lol op evenementen als de Rollende keukens, allemaal mensen die net als ik rondrijden en leven met hun auto de hele zomer.
Maar ook een hele kleine zoals oldtimer dag Beets zijn voor mij de pareltjes of een Ninove

In mijn ogen is er teveel van hetzelfde, en dan vooral de statische evenementen voegen nog maar weinig toe.

Ik zou best wel een wintertrail willen meemaken,
heb alleen de ervaring met het Zandpaden treffen van de Uralclub, en dat is iets wat je niet snel vergeet.

Maar ook een initiatief zoals de drive inn movie vind ik Super, helaas te ver weg voor mij

Dus zie hier een kans om wat unieks op te zetten! ik wil je wel helpen al ik kan
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?

Gebruikersavatar
Panel Bas
Gevorderde
Berichten: 642
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 12:49 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Vleuten

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Panel Bas » zo jun 12, 2011 10:16 am

klaas schreef:Bovengaande ervaringen/ uitleggen zijn helemaal waar.
het geld in ieder geval ook voor mij, de meeste meetings zijn gewoon een beetje "saai"
Ik heb het idee dat die tijd wel is geweest.

Ik zelf beleef de laatste tijd veel lol op evenementen als de Rollende keukens, allemaal mensen die net als ik rondrijden en leven met hun auto de hele zomer.
Maar ook een hele kleine zoals oldtimer dag Beets zijn voor mij de pareltjes of een Ninove

In mijn ogen is er teveel van hetzelfde, en dan vooral de statische evenementen voegen nog maar weinig toe.

Ik zou best wel een wintertrail willen meemaken,
heb alleen de ervaring met het Zandpaden treffen van de Uralclub, en dat is iets wat je niet snel vergeet.

Maar ook een initiatief zoals de drive inn movie vind ik Super, helaas te ver weg voor mij

Dus zie hier een kans om wat unieks op te zetten! ik wil je wel helpen al ik kan


helemaal mee eens. Wintertrail lijkt me wel weer super! wel wat koud voor ijs

Voor de Wintertrail wil ik me ook inzetten Klaas!
bus-loos.

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Area51 » zo jun 12, 2011 10:41 am

klaas schreef:Ik zou best wel een wintertrail willen meemaken,


Panel Bas schreef:Wintertrail lijkt me wel weer super!



Mocht er serieus belangstelling zijn om een wintertrail te organiseren dan ben ik best bereid om -achter de schermen- een en ander een keer uit de doeken te komen doen.

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door zomerbloempje » zo jun 12, 2011 10:51 am

Die afspraak staat Alain!
KEEP CALM and spend all your money on an old VW

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Area51 » zo jun 12, 2011 10:56 am

zomerbloempje schreef:Die afspraak staat Alain!


Afgesproken !!

Regel maar een paar mensen die zich er 100% voor willen inzetten (en zich niet halverwege terugtrekken omdat er nou net bv dat weekend carnaval plaatsvindt) en ik zal jullie bijpraten waar je op moet rekenen, wat je moet regelen en hoe je het best de taken kunt verdelen.

één advies, niet te lang mee wachten .. wij zijn achter de schermen al bezig met de wintertrail voor 2012 ...

Gebruikersavatar
Panel Bas
Gevorderde
Berichten: 642
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 12:49 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Vleuten

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Panel Bas » zo jun 12, 2011 10:58 am

Area51 schreef:
zomerbloempje schreef:Die afspraak staat Alain!


Afgesproken !!

Regel maar een paar mensen die zich er 100% voor willen inzetten (en zich niet halverwege terugtrekken omdat er nou net bv dat weekend carnaval plaatsvindt) en ik zal jullie bijpraten waar je op moet rekenen, wat je moet regelen en hoe je het best de taken kunt verdelen.

één advies, niet te lang mee wachten .. wij zijn achter de schermen al bezig met de wintertrail voor 2012 ...


pb naar Klaas is al weg. Ik wil graag meehelpen. Tijd voor een nieuw topic? Sven- are you in?
bus-loos.

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door zomerbloempje » zo jun 12, 2011 10:59 am

Spreek Klaas deze week nog (toch?)
en ik zet een oproepje klaar
Maar samen met Bas zijn we met 4 toch?
KEEP CALM and spend all your money on an old VW

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Area51 » zo jun 12, 2011 11:08 am

Sven (door zijn topic komen we nu op een wintertrail uit), Klaas, Bas en Mireille .. lijkt me voorlopig even genoeg mensen om even mee om de tafel te gaan zitten.
Kies maar een lokatie uit, ik hoor het wel.

Gebruikersavatar
klaas
Luchtgekoeld
Berichten: 2991
Lid geworden op: di jun 27, 2006 22:31 pm
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door klaas » zo jun 12, 2011 13:38 pm

Wintertrail lijkt me helemaal leuk!
Ik wil wel helpen indien nodig.
Maar ga toch liever niet in de organisatie zitten heb ik besloten.
Laatst gewijzigd door klaas op ma jun 13, 2011 21:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN
Wat schaft de pot vandaag?

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Max » zo jun 12, 2011 21:17 pm

klaas schreef:Wintertrail lijkt me helemaal leuk!
I'M inn!


me 2 (als mijn bus rijd.........) :oops:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door hanhoo » wo jun 15, 2011 14:12 pm

On topic graag!

Ik heb aardig wat organiseer ervaring. In evenementen, een paar meetings, een jongerencentrum, een cultuur werkgroep jeugd etc. Bedenk je goed dat hetgeen het ene moment een enorm succes is, na verloop van tijd dat in 1 keer niet meer is.

Ik proef een verwijt dat wij niet op komen dagen omdat jij de moeite neemt iets te organiseren. Helaas, maar zo werkt het niet, maar zo voelt het wel, dat begrijp ik. Je steekt je nek uit en je denkt echt iets leuks te bieden, maar het lukt gewoon niet.

Het jongerencentrum (inmiddels failliet) had jaren lang een zeer succesvolle alternatieve zaterdagavond met in hoogtijden 500+ bezoekers, zelfs van ver weg. Geloof het of niet, maar binnen een jaar waren er nog maar 6 betalende bezoekers. Na verwoede pogingen is het centrum uiteindelijk failliet gegaan. Los van de inzet van alle vrijwilligers, kwamen mensen gewoon niet meer opdagen. Zonder dat de formule substantieel is gewijzigd.

Ook onze laatste klusmeeting was, na twee druk bezochte meetings, een stuk rustiger (maar niet minder gezellig). Het gebeurt, zaken zijn ''in" en "hot" en na verloop van tijd "uit" en "saai". Shit happens. Neemt niet weg dat ik toch volgend seizoen niet schroom het weer te proberen. Ik denk dat de truuk is jezelf aan te passen aan de tijdgeest / mode / etc. en je formule blijven proberen te vernieuwen. Hierdoor blijven mensen de prikkel krijgen om te komen.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Gesloten