De aci is geweest..........voor altijd.

sven
Actief Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door sven » zo jun 19, 2011 9:22 am

...tja een ruim een pagina verder en er wordt nog steeds over gebabbeld en mij de pias toe gespeeld....tof man. ik verwijd niemand iets, was gewoon teleurgesteld en dan krijg je dit...mensen die het nodig vinden je nog verder de grond in te trappen...en me gaan vertellen hoe ik het wel of niet moet doen.......succes met de wintertrail
burp...

Gebruikersavatar
Panel Bas
Gevorderde
Berichten: 642
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 12:49 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Vleuten

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door Panel Bas » zo jun 19, 2011 9:37 am

sven schreef:...tja een ruim een pagina verder en er wordt nog steeds over gebabbeld en mij de pias toe gespeeld....tof man. ik verwijd niemand iets, was gewoon teleurgesteld en dan krijg je dit...mensen die het nodig vinden je nog verder de grond in te trappen...en me gaan vertellen hoe ik het wel of niet moet doen.......succes met de wintertrail



Jammer dat je het zo opvat Sven, als ik de reacties terug lees valt het "in de grond trappen" wel mee in mijn ogen. Ik hoop voor je dat je uit het negatieve komt en in de toekomst weer luchtgekoeld actief wil zijn. De wintertrail krijgt later opvolging in een nieuw topic.
bus-loos.

sven
Actief Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 17:50 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: De aci is geweest..........voor altijd.

Bericht door sven » zo jun 19, 2011 10:03 am

als je al twee jaar op rij een zeer negatief gevoel krijgt bij het geen dat je probeert te organiseren...waarom zou ik het dan nog eens proberen en er nog een keer een klote gevoel aan over houden...nee hoor daar bedank ik voor.

Kijk en dat mensen het misschien allemaal wat saai begonnen te vinden....tja het is maar een vrijdagavond meeting, vroeger met Caddy's was er nog wel een bandje en zo..maar ja die steun is er niet meer....daarnaast stonden die gasten ook vaak voor paal omdat er niemand naar ze keek...

Kijk ik heb geen sponsor, dus moet ik entertainment uit eigen zak gaan betalen?...euhh nee!...en dan zoek ik weer een sponsor dan hangt er weer te veel van de opkomst af...en dan hakt het er nog harder in als er geen hond komt opdagen...

en daarnaast de grote meeting trekken toch ook nog steeds bezoekers....neem nou het grote Budel, al meer dan 25 jaar hetzelfde verhaal, modder, lullig racebaantje, grote markt met veel te dure onderdelen...dat is blijkbaar niet saai, want dan ...ja wat eigenlijk?
burp...

Gesloten