2-3 Juli, surf en busmeeting in scheveningen!

lijkt het je leuk om een weekendje te surfen /cruisen in scheveningen?

ja lijkt me te gek!
20
61%
ja lijkt me wel leuk, maar laat dat surfen maar zitten..
10
30%
scheveningen? ben je gek geworden? die zoute lucht verpest m'n bus!
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 33

hanzzz...
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: do nov 08, 2007 19:35 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: scheveningen
Contacteer:

2-3 Juli, surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door hanzzz... » vr dec 17, 2010 19:15 pm

Hoi Allemaal,
Ben al een tijdje geen lid meer, maar nog wel erg actief met vw's!

Ik speel met de gedachte om aan het begin van de zomer een busmeeting te organiseren (samen met Erwin van Volkscrow). Omdat ik zelf een surfschooltje heb in scheveningen leek het me een leuk idee dat te combineren met m’n andere hobby: vw busjes. Ze zijn natuurlijk toch al onlosmakelijk verbonden. Ook is het een mooie gelegenheid eens een keer in het westen van het land samen te komen, op en actieve manier!
Graag jullie reactie, ben benieuwd of er animo voor is!
Concept:

De Surf ‘n BusJam 2011 (werktitel) is een Weekend voor oldtimer-volkswagen busbezitters en hun familie.
Insteek is een ontspannen weekendje strand, waarbij golfsurfen en vw’s, die toch al onlosmakelijk verbonden zijn, centraal staan. Er worden golfsurflessen aangeboden, er is een skateboardpool, en dat alles op DE locatie als het gaat om auto’s en surfen: de boulevard van Scheveningen.
Het terrein van Fast leent zich perfect voor dit evenement. Er zijn warme douches, een restaurant, een camping, electra, etc. Bij voldoende animo kan de q-park parkeerplaats gebruikt worden als kampeerterrein.
Afbeelding
groetjes!
Hans

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Lomax » vr dec 17, 2010 19:26 pm

Klinkt goed :)

Weekend van 18 juni?

Gebruikersavatar
guidddo
streepjestrekker
Berichten: 6181
Lid geworden op: do mei 15, 2008 22:43 pm
Bouwjaar Bus: 1970
Locatie: Peartugoal
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door guidddo » vr dec 17, 2010 19:34 pm

count me in
De foto's zijn er weer

Gebruikersavatar
Stuif
Luchtgekoeld
Berichten: 3899
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 17:32 pm
Bouwjaar Bus: 1972
Locatie: Maassluis

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Stuif » vr dec 17, 2010 20:12 pm

Lijkt me erg leuk, ik wil nog steeds leren golfsurfen (en mijn zoon van 11 ook :D )
Ligt wel aan de datum ivm werk :?
(weekend van 18 Juni kan ik iig niet)
Lucht bevriest en kookt nooit

Gebruikersavatar
Panel Bas
Gevorderde
Berichten: 642
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 12:49 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Vleuten

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Panel Bas » vr dec 17, 2010 20:13 pm

goed bezig! lijkt me erg leuk!
bus-loos.

Gebruikersavatar
JackS
Luchtgekoeld
Berichten: 1870
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 20:05 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door JackS » vr dec 17, 2010 20:24 pm

Mooi initiatief, ik heb je een PB gestuurd :D
AMESCADOR "en daarmee uit"

Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Baphi » vr dec 17, 2010 21:07 pm

klinkt als leuk! Voor mij geen surfen, maar ik sta klaar met de teletoeter om plaatjes te schieten van de stuntelaars ;-)
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

hanzzz...
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: do nov 08, 2007 19:35 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door hanzzz... » vr dec 17, 2010 21:33 pm

Gezellig, dat gaat 'm wel worden dan! hier vast een impressie van de setup van FAST:
Afbeelding
We denken aan eind mei...

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Lomax » vr dec 17, 2010 22:01 pm

Wordt wel een beetje verdrietig van al de T1's op de plaatjes ;)

21 mei perfect !!
(28ste mot ik naar Hanover, Iron Maiden :) )

Wanneer is de voorjaarsmeeting eigenlijk?

Gebruikersavatar
Vwspijlbus
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 20:13 pm
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Vwspijlbus » vr dec 17, 2010 22:04 pm

Hallo Hanzz...

Aangezien ik de indruk heb dat er geen commerciele belangen zijn hoef je de flyer voor mij niet aan te passen. Ik had het wel netter gevonden als er even de moeite gedaan was om toestemming te vragen voor gebruik van deze foto in de (cencept) flyer. Je mede-organisator is actief op spijlbussen.nl en kan wel de nodige relaties leggen tussen spijlbussen en hun eigenaren, verwacht ik.
Mocht de organisatie (of een deel ervan) voornemens zijn geld over te houden aan dit initiatief stel ik voor dat je m'n bus in de flyer vervangt door een afbeeldeing van een andere (je eigen?) bus. OKe?
Tip: Om meeting animo te pijlen helpt het om een keuze te maken m.b.t. een datum. De calendar op vwshows.com kan helpen om een geschikte datum te prikken.

Veel plezier en succes met het organiseren van de bus- / surfbijeenkomst. 't Klint leuk in ieder geval.
Laatst gewijzigd door Vwspijlbus op za dec 18, 2010 20:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.vwspijlbus.blogspot.com]Frank[/url]

hanzzz...
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: do nov 08, 2007 19:35 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door hanzzz... » vr dec 17, 2010 22:18 pm

Vwspijlbus schreef:Hallo Hanzz...

Aangezien ik de indruk heb dat er geen commerciele belangen zijn hoef je de flyer voor mij niet aan te passen. Ik had het wel netter gevonde als er even de moeite gedaan was om toestemming te vragen voor gebruik van deze foto in de flyer. Je mede-organisator is actief op spijlbussen.nl en kent wel de nodige relaties leggen tussen spijlbussen en hun eigenaren, verwacht ik.
Mocht de organisatie (of een deel ervan) voornemens zijn geld over te houden aan dit initiatief stel ik voor dat je m'n bus in de flyer vervangt door een afbeeldeing van een andere (je eigen?) bus. OKe?
Tip: Om meeting animo te peilen helpt het om een keuze te maken m.b.t. een datum.

Veel plezier en succes met het organiseren van de bus- / surfbijeenkomst. 't Klint leuk in ieder geval.


Hoi Frank,
Sorry voor het ongemak. Er is nog geen flyer, en dit plaatje prutste ik even snel in elkaar voor FAST om een indruk, een beetje feeling te krijgen, verder niets. Eerst maar eens kijken of er mensen op zitten te wachten, dan een datum prikken, en dan een flyer maken leek mij de beste volgorde, en als het zo ver komt zal ik jouw bus niet gebruiken, afgesproken :wink:

Gebruikersavatar
Vwspijlbus
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 20:13 pm
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door Vwspijlbus » vr dec 17, 2010 22:27 pm

hanzzz... schreef:Er is nog geen flyer

Dit noem ik een flyer.

Ik heb liever niet dat m'n bus zonder toestemming voor commerciele doelstellingen gebruikt wordt.
Mocht je geen commerciele doelstellingen hebben geef dan effe aan welke foto hoe wilt gebruiken en 99% kans dat je m'n medewerking hebt.
[url=http://www.vwspijlbus.blogspot.com]Frank[/url]

sjefke
Luchtgekoeld
Berichten: 1359
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:31 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door sjefke » vr dec 17, 2010 22:39 pm

Lomax schreef:Klinkt goed :)

Weekend van 18 juni?


Nou dan zal het niet druk gaan worden HJ, dan is Budel :wink:
Bloedgroep T2

hanzzz...
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: do nov 08, 2007 19:35 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door hanzzz... » vr dec 17, 2010 22:44 pm

Hoi Frank,
Bedankt voor je wederom snelle reactie. Er zijn geen commerciele doelstellingen, en nogmaals: het is geen flyer maar een conceptje om aan de (geen vw-rijdende) "camping" eigenaren van FAST en de fora duidelijk te maken wat ik bedoel. Gewoon gemaakt in word, met woorden als "werktitel" en "voorbeeld schema", en zonder datum. Die zet je toch nie op een flyer? Maar de boodcshap is duidelijk, ik zou het ook niet op prijs stellen als mensen met m'n materiaal aan de haal gaan (maar een beetje trots zou ik niet kunnen onderdrukken :D )
groetjes!
Hans

Gebruikersavatar
snizzel
Actief Lid
Berichten: 299
Lid geworden op: di jan 16, 2007 16:40 pm
Locatie: schollekop
Contacteer:

Re: surf en busmeeting in scheveningen!

Bericht door snizzel » vr dec 17, 2010 23:52 pm

hanzzz... schreef:Hoi Frank,
Bedankt voor je wederom snelle reactie. Er zijn geen commerciele doelstellingen, en nogmaals: het is geen flyer maar een conceptje om aan de (geen vw-rijdende) "camping" eigenaren van FAST en de fora duidelijk te maken wat ik bedoel. Gewoon gemaakt in word, met woorden als "werktitel" en "voorbeeld schema", en zonder datum. Die zet je toch nie op een flyer? Maar de boodcshap is duidelijk, ik zou het ook niet op prijs stellen als mensen met m'n materiaal aan de haal gaan (maar een beetje trots zou ik niet kunnen onderdrukken :D )
groetjes!
Hans

Hanzzz,

Ik heb genoeg spijlbus foto's voor een een toekomstige flyer. Goed bezig mijn support krijg je. De datum is niet handig i.v.m. andere meetings. Maar aangezien de flyer toch nog gemaakt moet worden komt dit helemaal goed. :lol:
opzoek naar een bussie? check out www.volkscrow.com

Gesloten