Lassen wat kost dat ????

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » ma mei 29, 2006 19:00 pm

Mijn vriendje is lasser voor ons brood, dus dat kan hij voor ons busje zelf. Voor spuiten wilde onze spuiter ongeveer 2000 euro. Is dat dan megagoedkoop? We hebben eigenlijk helemaal niet verder gekeken omdat hij net werk levert en we dat belangrijk vinden.

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma mei 29, 2006 19:15 pm

zomerbloempje schreef:Mijn vriendje is lasser voor ons brood, dus dat kan hij voor ons busje zelf. Voor spuiten wilde onze spuiter ongeveer 2000 euro. Is dat dan megagoedkoop? We hebben eigenlijk helemaal niet verder gekeken omdat hij net werk levert en we dat belangrijk vinden.
Is dat alleen spuiten, of ook plamuren en schuren?
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » ma mei 29, 2006 20:08 pm

Alleen grond en lak spuiten inclverf en het plamuren mee bekijken wat we over het hoofd hebben gezien.

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma mei 29, 2006 20:33 pm

zomerbloempje schreef:Alleen grond en lak spuiten inclverf en het plamuren mee bekijken wat we over het hoofd hebben gezien.
Blijft een hele klap geld, natuurlijk.
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » ma mei 29, 2006 20:44 pm

ja maar is het nu veel of weinig voor de klus? :?: :?: :?: :?: heb ik nog steeds geen idee van maar ik wordt wel steeds nieuwgieriger :twisted: :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
vwcrewcab
Luchtgekoeld
Berichten: 1722
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 19:10 pm
Locatie: Middelburg (ZL)

Bericht door vwcrewcab » ma mei 29, 2006 20:46 pm

zomerbloempje schreef:ja maar is het nu veel of weinig voor de klus? :?: :?: :?: :?: heb ik nog steeds geen idee van maar ik wordt wel steeds nieuwgieriger :twisted: :twisted: :twisted:
Kijk ff op de forums van http://www.keversite.nl of http://www.volksforum.com, daar worden deze zaken wel vaker besproken, misshcien wordt je daar wel wijzer.
Mijn kever en bus zullen lager hangen dan wallen van Wim Kok!!!

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » di mei 30, 2006 1:57 am

Alleen grond en lak spuiten inclverf en het plamuren mee bekijken wat we over het hoofd hebben gezien.
Verrot plaatwerk; dus nieuwe delen plaatwerk en dan het uurloon van de lasser........ Als je dit niet doet kan je mooie spuitwerk binnen een jaar naar de kl*te zijn doordat slechte delen van je bus erdoorheen roesten!

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » di mei 30, 2006 8:43 am

Ik geloof niet dat mijn lasser een hoog uurloon rekent!
Ik heb wat verder gekeken naar spuitwerk op de links die crewcab erop heeft gezet. Ik ben er dus inmiddels wel achter wat er zoal gevraagd wordt.

Ik zie dat je bus ook opschiet, het ziet er al heel goed uit! Heb jij de hemel kunnen hergebruiken of is dat weg als je het eruit haalt?

Groeten Mireille.

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » wo mei 31, 2006 14:05 pm

Een hemel is heel goed her te gebruiken (mits nettjes gedemonteerd natuurlijk) wel even letten op de (klem) bevestiging aan de randen, blijft het gemakkelijk op hangen en scheurt dan alsnog!!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Diederik
Luchtgekoeld
Berichten: 6868
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Diederik » wo mei 31, 2006 20:34 pm

Heb jij de hemel kunnen hergebruiken of is dat weg als je het eruit haalt?
Ik heb een nieuwe hemel omdat de oude vuil, gescheurt en gedeeltelijk over was geschilderd. Ik denk niet dat je oude kan terug zetten. Dit vanwege het op spanning brengen van de hemel.
Ik geloof niet dat mijn lasser een hoog uurloon rekent!
En is er veel rot?? Ik hen nog wel wat plaatwerk te koop! :wink:
Misschien handig om de naam van dit topic ff te wijzigen, "lassen wat kost dat"!!!
Dit topic heeft mijn naam maarreee....., ik heb het niet geopend. Vlinder of Lomax meen ik??? :wink:

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » wo mei 31, 2006 21:17 pm

Died schreef:En is er veel rot?? Ik hen nog wel wat plaatwerk te koop!
Nee, kijk maar op de foto bij "mijn bussen" en het meeste hebben we al. Ik zal even kijken of ik een foto van nu erop kan zetten. Het is alleen erg lastig foto's te maken van een bus zonder lak :? , dat glimt zo (als het goed is dan :wink: )

Plaats reactie