Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door hanhoo » do dec 30, 2010 7:34 am

Vanochtend even Internationaal Winkelen in 3 minuten: Op zoek naar een accu voor de Logitech Harmony afstandbediening, want die is kennelijk overleden sinds gisteren. 1,5 minuut Googlen is minimaal 25 euro excl. verzenden in NL. Dan: eBay. Duitsland 9 euro met 6,20 verzenden en bezorgt binnen 3 werkdagen en 13.000 positieve reacties. Vervolgens: China 4,30 met 10 euro verzenden en ca 10 werkdagen. Oftewel: na zoeken maar in Duitsland besteld.

Hopla, 20 euro bespaard door internationaal winkelen, in 3 minuten, inclusief betaling via PayPal :mrgreen:. En dat in de tijd dat je er normaal gesproken over doet om je schoenen en sjaal aan te trekken. Internet heerst.

UPDATE: zojuist een e-mail gekregen: bedankt voor uw bestelling, uw bestelling wordt vandaag verzonden.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Gebruikersavatar
Panel Bas
Gevorderde
Berichten: 642
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 12:49 pm
Bouwjaar Bus: 1968
Locatie: Vleuten

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Panel Bas » do dec 30, 2010 8:11 am

hanhoo schreef:Vanochtend even Internationaal Winkelen in 3 minuten: Op zoek naar een accu voor de Logitech Harmony afstandbediening, want die is kennelijk overleden sinds gisteren. 1,5 minuut Googlen is minimaal 25 euro excl. verzenden in NL. Dan: eBay. Duitsland 9 euro met 6,20 verzenden en bezorgt binnen 3 werkdagen en 13.000 positieve reacties. Vervolgens: China 4,30 met 10 euro verzenden en ca 10 werkdagen. Oftewel: na zoeken maar in Duitsland besteld.

Hopla, 20 euro bespaard door internationaal winkelen, in 3 minuten, inclusief betaling via PayPal :mrgreen:. En dat in de tijd dat je er normaal gesproken over doet om je schoenen en sjaal aan te trekken. Internet heerst.

UPDATE: zojuist een e-mail gekregen: bedankt voor uw bestelling, uw bestelling wordt vandaag verzonden.


niet om je internationaal shoppen te demotiveren....maar wij hebben ze standaard liggen voor € 14,95...accu's beginnen steeds vaker de geest te geven; ik heb die van mij ook al moeten vervangen :(
bus-loos.

Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Airtime » do dec 30, 2010 8:22 am

Sterkte Marcel en Karin. :(

Het was vanochtend trouwens plaatselijk best gladjes, ik heb het voorwiel van de Dax een paar keer voelen wegglijden. :shock:
Easy!

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Lomax » do dec 30, 2010 8:39 am

Ik bestel wel eens wat bij Dealextreme of Focalprice, meestal duurt dat minimaal een maand voordat zoiets binnen is (soms nog langer). Maar gisteren een pakketje binnen dat nog geen twee weken over gedaan had :mrgreen:

krokie
Secretaris
Berichten: 1027
Lid geworden op: di mei 16, 2006 12:53 pm
Locatie: Oldelamer

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door krokie » do dec 30, 2010 9:35 am

Keihard aan mijn huiswerk terwijl de rest nog lekker ligt te slapen....
Lekker rustig zo, lekker bakkie koffie erbij en eerst eventjes het forum lezen..
Dat was ook wel weer heel lang geleden. :oops:
Ik kan alleen nergens meer de januarimeeting van rene en Douwe vinden??? :shock:
smurf's up!!!

Gebruikersavatar
FlorisH
Actief Lid
Berichten: 452
Lid geworden op: di mar 02, 2010 22:00 pm
Bouwjaar Bus: 1979

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door FlorisH » do dec 30, 2010 10:27 am

misschien vandaag ff naar K&K , heb ze gemaild of ze eea op voorraad hebben, zo ja dan gaak dat meteen halen vandaag :D
T2b 1979 Eurec Cassandra

Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Baphi » do dec 30, 2010 10:44 am

krokie schreef:Keihard aan mijn huiswerk terwijl de rest nog lekker ligt te slapen....
Lekker rustig zo, lekker bakkie koffie erbij en eerst eventjes het forum lezen..
Dat was ook wel weer heel lang geleden. :oops:
Ik kan alleen nergens meer de januarimeeting van rene en Douwe vinden??? :shock:


Staat nu onder het kopje meetings. Het subtopic 2011 is weggehaald omdat we daar straks al in zitten. Er komt weer een subtopic 2012 ;-)

Maar HIER is ie hoor :-)
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Airtime » do dec 30, 2010 10:52 am

FlorisH schreef:misschien vandaag ff naar K&K , heb ze gemaild of ze eea op voorraad hebben, zo ja dan gaak dat meteen halen vandaag :D


Ik weet niet of je het dringend nodig hebt, maar op alle bestellingen die je via de webshop doet en op het Keverwinterfestijn op de stand afhaalt krijg je 10% korting. :wink:
Easy!

Gebruikersavatar
Baphi
Luchtgekoeld
Berichten: 7468
Lid geworden op: di okt 10, 2006 6:53 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: heb ik ja!

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Baphi » do dec 30, 2010 11:43 am

Airtime schreef:
FlorisH schreef:misschien vandaag ff naar K&K , heb ze gemaild of ze eea op voorraad hebben, zo ja dan gaak dat meteen halen vandaag :D


Ik weet niet of je het dringend nodig hebt, maar op alle bestellingen die je via de webshop doet en op het Keverwinterfestijn op de stand afhaalt krijg je 10% korting. :wink:


Waar vind je dat?
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)

AirBus
Luchtgekoeld
Berichten: 2382
Lid geworden op: do feb 01, 2007 13:56 pm

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door AirBus » do dec 30, 2010 11:43 am

Zo zondag eindelijk me cabinevloer/ dropped spindels halen bij volksprojects!!


Nu @ work.. toto 17:00

En en ik denk dat ik zelf toch maar een las apparaat ga halen, dan komen die safari's maar wat later :D
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!

Gebruikersavatar
Airtime
Luchtgekoeld
Berichten: 5028
Lid geworden op: di mar 20, 2007 10:30 am
Bouwjaar Bus: 1971
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Airtime » do dec 30, 2010 11:54 am

bas_T2a schreef:
Airtime schreef:
FlorisH schreef:misschien vandaag ff naar K&K , heb ze gemaild of ze eea op voorraad hebben, zo ja dan gaak dat meteen halen vandaag :D


Ik weet niet of je het dringend nodig hebt, maar op alle bestellingen die je via de webshop doet en op het Keverwinterfestijn op de stand afhaalt krijg je 10% korting. :wink:


Waar vind je dat?


Op hun blog: http://kieftenklok.skynetblogs.be/archive/2010/12/28/beetle-winter-fest-in-rosmalen.html#more
Easy!

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Area51 » do dec 30, 2010 12:08 pm

AirBus schreef:, dan komen die safari's maar wat later :D


Safari's zuigen !! (.. water naar binnen)

Ik heb een setje gelaagde voorruitjes laten maken en die worden er begin Februari INGELIJMD !!

Gebruikersavatar
Remon T2A
Luchtgekoeld
Berichten: 2446
Lid geworden op: wo jun 09, 2010 19:50 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door Remon T2A » do dec 30, 2010 12:40 pm

Net terug met Leon uit het ziekenhuis, z'n bloed was goed dus deze dag ook.

Verder even rustig de nieuwe kalender doorgebalderd....mooi werk zeg.
Groeten, Remon.

AirBus
Luchtgekoeld
Berichten: 2382
Lid geworden op: do feb 01, 2007 13:56 pm

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door AirBus » do dec 30, 2010 12:49 pm

Area51 schreef:
AirBus schreef:, dan komen die safari's maar wat later :D


Safari's zuigen !! (.. water naar binnen)

Ik heb een setje gelaagde voorruitjes laten maken en die worden er begin Februari INGELIJMD !!


Ja ik weet het.. :?

Eerst lekker orginele ramen erin .. en de zij-safari's fixen..

8)
T2 type 1 1964 MGPW ..... Front/Rear Airride.. (Bags) 911/914 steering rack.. IRS.. Porsche Brakes.. Supercharged 1600cc!!

Gebruikersavatar
FlorisH
Actief Lid
Berichten: 452
Lid geworden op: di mar 02, 2010 22:00 pm
Bouwjaar Bus: 1979

Re: Wat zijn we aan het doen vandaag (deel 8)

Bericht door FlorisH » do dec 30, 2010 14:53 pm

ben langs geweest, staat mooi spul daar :D was er nog nooit geweest haah, heb het bumperrubber, WW hadden ze niet meer .

Beetje over de bus verteld, maar red9 was ie totaal niet over te spreken dat ik dat erop had gezet :P

maar ik ga er zeker vaker kijken ! wat een spullen liggen daar zeg :D alleen met dit weer ist niet zon succes om met men polo daar te rijden, de ene bonk ijs na de andere klapte op de bumper in de straat :P
T2b 1979 Eurec Cassandra

Gesloten