GESTOLEN! KONA kula supreme mountainbike

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
emielow
Actief Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:47 am

GESTOLEN! KONA kula supreme mountainbike

Bericht door emielow » di jul 06, 2010 0:06 am

Het is een busjesforum, maar hier kijken toch ook zeker een aantal mtb-ers mee, dus vandaar ook hier mijn oproep..

afgelopen weekend, in de nacht van vrijdag op zaterdag 2-3 juli 2010, is op 4 meter naast mijn camper op camping Rensiwez te Houffalize, mijn aan een boom vastgesnoerde KONA kula supreme GESTOLEN!!!

Het plan was om een lang weekend te gaan mountainbiken, kom ik sochtends met mn pakje aan mn bus uit, zie ik dat mijn net nieuw opgebouwde kona gejat is! Dus geen meter kunnen fietsen. Uiteraard melding gedaan bij politie, en goed uit mn ogen gekeken in houffalize, maar misschien is een oproep op de verschillende fora zinvoller.

Dus, wie o wie helpt mij deze laffe dader op te sporen? Zie je iemand op onderstaande fiets, trap hem eraf en bel / mail mij en je krijgt een beloning van € 100 ,- + eeuwige roem


SPECS:

frame: KONA kula supreme (wit/aqua groen) met kabelbeschadigingen rondom het balhoofd (zie foto's) en een zwarte bescherming op de achterbrug.

vork: Fox RL 80 remote (maar nét gereviseerd, dus met sabma sticker op de linkerzijkant, en het was een remote, maar ik heb een lockout-knop terug op de vork laten plaatsen, dus er staat nog RL REMOTE op de vork, maar dus geen remote hendel meer aan het stuur, dus tamelijk herkenbaar lijkt mij!!!)

remmen: Formula ORO 18 black, 185 mm front, 160 mm rear

balhoofd: Crankbrothers Cobalt C zwart/blauw (net nieuw, met HEEL VEEL moeite in het frame geperst, dus krijg je er niet zo meer uit, dus misschien wordt het frame icm met dit balhoofd aangeboden)

pedalen: Crankbrothers Mallet

Wielen: Shimano - Sunrims Ds2 XC

Shifters: Shimano Deore

Crankset: Shimano XT

Derr.Voor: Shimano XT

Derr. Achter: Shimano XT

Stuur/Pen: Ritchey

Zadelpenklem: Hope zwart

Zadelpen: Thomson pen had ik er al uitgehaald.... dus dat is het enige dat ik nog heb.

Dus als je deze onderdelen eventueel in combi te koop aangeboden ziet, of deze fiets ziet, bel of mail mij aub!!

tel 06 269 04 219
mail emielow AT hotmail DOT com

Alvast bedankt!!


PICS:

de boom waar hij weggejat is:



Afbeelding


het blijft eenbusjes forum :o :

Afbeelding


details:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


nog een tip, sluit een extra verzekering af voor je mtb, naast je standaard reisverzekering, ik krijg net genoeg geld terug om een paar remmen te kopen....

Westy
Luchtgekoeld
Berichten: 3324
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: GESTOLEN! KONA kula supreme mountainbike

Bericht door Westy » di jul 06, 2010 8:55 am

Erg zuur, die verzekering slaat idd nergens op.
Klik voor een leuk t-shirt

bartje325i
Nieuweling
Berichten: 34
Lid geworden op: ma jan 18, 2010 9:24 am
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: ede

Re: GESTOLEN! KONA kula supreme mountainbike

Bericht door bartje325i » di jul 06, 2010 9:25 am

Mooi ^$&^#&.
Ik zal m'n ogen open houden voor je. Mail even naar Tom @ konaworld.com (is de benelux vertegenwoordiger) met de gegevens en foto's, misschien wil hij je mail doorsturen naar de konadealers in belgie.

emielow
Actief Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:47 am

Re: GESTOLEN! KONA kula supreme mountainbike

Bericht door emielow » di jul 06, 2010 13:12 pm

thanks voor de tip!

Plaats reactie